{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  salg
  • #1   10. jan 2014 Det er også træls forum blir fyldt med skrald.

• #2   10. jan 2014 jeg synes også det var træls at der var en tumpe foran mig der ikke kørte da det blev grønt.

• #3   10. jan 2014 vis du er seriøs så ringer du til manden eller damen

og STOP så de tude indlæg det er belastende at folk skal søge trøst på nettet konstant bare fordi livet af og til stryger en mod hårende

• Unknown
    Unknown Tilmeldt:
    nov 2013

Følgere: 2 Emner: 5 Svar: 876
    #4   10. jan 2014 Andreas !: Hvad kalder du så dette; http://www.bilgalleri.dk/forum/Off-Topic/351920-daarlig_dag

Det er et emne oprettet af dig selv, og hvad jeg kan læse mig frem til, så er det ikke ligefrem fordi du mangler hjælp til noget. Morale er godt, dobbeltmorale er ikke smiley

• #5   10. jan 2014 Haha smiley

• #6   10. jan 2014 Det er også fucking træls at du ikke kan lave en ordentlig overskrift.
    Noget der passer til dit indlæg, som f. eks. "buhuu jeg har fået tudefjæs" eller "Nej hvor er jeg nedern"...

• #7   10. jan 2014 kristian

hvad har det med emnet at gøre jeg sidder ikke og tuder over andres opførsel

medlidenhed/medføelse kan man godt forvente men at verden ikke skuffer en kan man ikke kontrolere

• #8   10. jan 2014 du skulle tage at placere sådan et indlæg i offtopic. det er det kategorien er der for.!

• Unknown
    Unknown Tilmeldt:
    nov 2013

#9   10. jan 2014 Det gør da ingen forskel hvorvidt du "tuder" over andre eller dig selv, det er pointen i at du opretter et emne om det på bilgalleri, hvor det ikke hører hjemme. Præcis som du selv udtaler om dette emne smiley

• #10   10. jan 2014 Vil også oprette et indlæg hvergang jeg søger medlidenhed. Det får jeg det nemlig meget bedre af.

Det blir det nye facebook! - Det bar pisse smart.

• #11   10. jan 2014 kristian

han brokker sig over sælger ikke svar hvor jeg forslår at han kan ringe vis han er seriøs

jeg har ikke sagt noget om at det ikke høre til her alle tråde er velkommen men man må gerne tænke/undersøg tingene først inden man laver en tråd

men vi bliver nok aldrig enig da du konstant har en fjentlig og arrogan tone i alle de tråde du deltager i

• Unknown
    Unknown Tilmeldt:
    nov 2013

#12   10. jan 2014 Lad mig citere fra din første besked; "og STOP så de tude indlæg det er belastende at folk skal søge trøst på nettet konstant bare fordi livet af og til stryger en mod hårende"

"Det er belastende at folk skal søge trøst på nettet .." Skal jeg lade den stå for sig selv, eller kan du godt selv se hvad jeg mener? smiley

Dit eget oprettede emne er jo lige netop for at få medlidenhed/trøst pga. du skulle betale penge tilbage i skat, og at din bil var blevet smadret. Men lad det nu bare ligge smiley

• #13   10. jan 2014 sorry Kristian du har ret sådan havde jeg ikke selv læst det

GOD WEEKEND smiley

Kommentér på:
salg

Annonce