{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
6.526 visninger | Oprettet:

Michael C
Michael C
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1

VW Up som pendler bil {{forumTopicSubject}}

Hej

Jeg overvejer at købe en VW Up life up med fart pilot. Men vil hører om der er nogle herinde som har erfaringer med at bruge den som pendler bil?

Jeg køre ca. 2 - 3000 km om måneden, da jeg bruger den til mit arbejde. Lige pt. kører jeg rundt i en Skoda Felicia 1,3 fra 1996 og syntes den er anstrengende at køre i uden servo styring og fart pilot.

Mvh
Michael

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  VW Up som pendler bil
  • #1   12. jan 2014 Jeg ville gå en størrelse op, og vælge en Polo

• #2   12. jan 2014 Jeg har citigoen, og har kørt 15.000 det første halv år, så ca. det du kommer til at køre... Jeg synes den har gjort det upåklageligt, jeg får tit ondt i lænden når jeg kører langt på en gang, men har ikk haft problemer endnu... Og i forhold til det du har nu blir du rigtig glad... Sørg for at du kan få deres navi-anlæg er det bedste vi har, ved ikk om man kan få den i Up! Life man kan ikk i den billigst Up!!!!! Derfor vi valgte CitiGoen bl.a.

• #3   12. jan 2014 Jeg har haft 2 kunder i sidste uge som fik lavet 60.000 service på deres, den ene var fra 7 månede 2012, den anden fra 2 månede 2013.

Den sidste snakkede jeg med, og spurgte hvordan den var at køre så langt i. Han kørte fra Silkeborg til Ålborg hverdag, og det eneste der var lidt træls, var støjen ved 130km/t på motorvej. ellers var der ikke noget. Det var en Move Up også med fartpilot. Han var ihvertfald ovenud tilfreds, og det var de billigste 60.000km han nogensinde har kørt smiley

• #4   12. jan 2014 Vis du køre 3000 om måneden så køb en Ford Fiesta eller noget i den størrelse istedet for de der små pis Potter

• #5   12. jan 2014 Jeg synes nu heller ikk larmen er så slem ved 130, er blevet lidt være nu hvor jeg er på vinterhjul... Altså det er jo ingen Mercedes, meen det er tæt på smiley

• #6   12. jan 2014 har lige stået i samme situation .

har 140km til arbejde nu så skulle bruge en økonomisk bil. prøvede en UP!, den er fin og ret økonomisk. og man sidder fint i den.

prøvede så en polo 6r 1,2 tdi blumotion med DK pakke. og der er ingen tvivl.

valgte poloen. fordi det er simpelhen et bedre sted "at være" alt er en bedre kvalitet og man sidder bedre i den en up´en

• Michael C
    Michael C Tilmeldt:
    dec 2012

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
    #7   12. jan 2014 Man kan få DK pakken hvor deres GPS system er i til 2990 hvis man køber Life up

• #8   12. jan 2014 Den pris som en High up! Ligger i mener jeg er totalt latterlig for sådan et lille hundehus.. Hvis du vil op og lægge så mange penge, så kik og prøv lige en ny Renault Clio diesel istedet.. Den har det meste udstyr som standard..

• #9   12. jan 2014 men en renault clio..så hellere en flad cykel smiley

• #10   12. jan 2014 http://www.bilgalleri.dk/marked/Bil/1764216-renault-clio-4-1_5-dci

der for man også noget mere bil en en fuckup / shitygo eller en fuckmii

• #11   12. jan 2014 Clioen koster fra ny 50.000 kr mere for den billigste kontra den billigste CitiGo smiley
    Og skulle jeg have købt en ny clio med det samme udstyr som min, så havde det kostet mig 63.000 kr ekstra... Så skal den satme køre godt smiley

• #12   12. jan 2014 Jeg ville vælge en fiesta hvis det skal være billigt, De der UP'ser er ikke lige min smag, de larmer og ryster når man kører på motorvejen. Komfort er en by i Rusland.

• #13   12. jan 2014 Og det med støjen i Up, der kan man jo bare smække en ordentlig gang støjdæmpning i den. Tager en weekend hvis man tager den stille og rolig smiley

• #14   12. jan 2014 husk at du skal bruge mange timer i den, så comfort er alt! jeg vil ikke undvære aircon da det giver et meget bedre clima inde i bilen, når den er tændt, også det rart om sommeren at man ikke sidder og kam sveder!

• #15   12. jan 2014 køb som minimum noget i polo, fiesta størelse vil jeg mene, de ligger bedre på vejen og du slapper derfor mere af når man køre

• #16   12. jan 2014 Jeg har en UP som pendlerbil. Og det virker den fantastisk til. Den ligger fint på vejen og med en god økonomi. Jeg køre ca 3500km om måneden ed et gennesnit på 19 km/l og jeg køre ca 130 på motorvej. Bilen har fungeret fuldt ud til mine forventninger.

• #17   12. jan 2014 Bagermesteren? De larmer og ryster skuda ikke en skid? måske den kasse du har været ude at køre i har været kneppet. Den virker formidabelt til motorvejskørsel og klart der den er roligst at køre i.

• #18   12. jan 2014 Ja det var den sikkert, den havde kørt 500 km

• #19   12. jan 2014 Måske du bare har valgt at havde den bil kan jeg se ud fra dine indslag i forskellige forum emner!

• #21   12. jan 2014 Jeg hader den ikke, for kan man hade en bil..?

Jeg fortæller bare min ærlige mening omkring den bil.

• #22   12. jan 2014 At den er pænere en en UP, kan jeg ikke se. Den fiesta er hæslig!

• #23   12. jan 2014 Bagermesteren: Husk Up! ikk har monteret inderskærme i bag fra fabrikken, det kan godt larme lidt:) Men det hjalp gevaldigt at få dem i synes jeg... Tror man skal ha prøvet dem til hverdag for at kunne udtale sig, for er godt nok glad for min! smiley

• #24   12. jan 2014 nu er det kun dig selv der kan vurdere hvilken bil der passer bedst til dig, men jeg havde aldrig købt en up/citygo/mii hvis jeg skulle køre det antal km, om dage.
    for en up/citygo/mii er og bliver en by bil og den har aldrig været tænkt som andet, at så folk er "dumme" nok til at købe bil efter prisen og hvor langt den går på litren og ikke tager komforten med ind i deres overvejelser når de køber ny bil.

så jeg havde helt klart gået op i polo klassen og hvis det er fordi pengene er små så havde jeg snuppet en brugt bil i polo klassen der var 2-3 år gammel, og smidt omkring 150K så får man langt mere bil for pengene.

nu har jeg aldrig selv ejet en up/citygo/mii og jeg kommer heller aldrig til det (selv om jeg kun køre omkring 10000 km om året, så til mit kørselsbehov var det en fin bil) men jeg kunne aldrig drømme om at købe den slag bil hvis jeg skulle køre omkring 30000 om året, for det er de ikke lavet til, og man bliver hurtig træt af dem, og kender et par stykker der har en up/citygo/mii, og de ville heller aldrig købe den slags bil hvis deres kørselsbehov var så stort, for komfort er der ikke meget af og slet ikke når man kommer uden for byen og slet ikke på motorvejen

men i sidste ende så er det kun dig selv der kan træffe valget, men prøv lige et par biller i klassen over up/citygo/mii inde du køber den forkerte slags bil

• #25   12. jan 2014 Renault Clio IV kan fås til 162.400 kr. (157.400 kr. hvis den finansieres gennem Renault) i 75 hestes diesel i Expression - der ydes rabat på 20.000 kr. i forhold til listeprisen. Det er så med alt i udstyr, bortset fra klimaanlæg (der er A/C). Dertil kommer levering og evt. metallak. Så for 170.000 kr. kan du få en større bil i diesel, der ser brandgodt ud.

Kommentér på:
VW Up som pendler bil

Annonce