{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skift lås på hoveddør 1.000 kr.
  • Montering af bordplade i køkken 1.300 kr.
  • Skifte blæser i ovn 900 kr.
  • Samling af tre IKEA-skabe 1.500 kr.
  • Bil rengøring 350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  TT CARS i randers. Nogen med erfaring???
  • #1   13. jan 2014 Det vist lidt blandet men har hørt flere der har været ok tilfreds han sælger bare biler uden at gøre alverden ved dem og vist heller ikk den store garanti men hvis der sker noget er han vist ok

• #2   13. jan 2014 Jeg købte min Audi der, og jeg er fuldt ud tilfreds smiley
    Jeg fik et par problemer med et par tændspoler, og han sendte dem straks herop, så der er skam heller ikke noget og komme efter der smiley

• #3   13. jan 2014 Ja oki smiley det er sådan noget jeg vil høre. Bilen er nysynet men ved man ikke skal stole på det. Men vil gerne høre flere. Både for og imod. Det er kun en bil i 20k klassen. Skal bare af med corsaen først

• #4   13. jan 2014 hej

jeg har hørt og oplevet med min egen audi a4, at når bilerne er synet kommer de nogen gange de gamle dele på igen ,,, det fandt jeg ud af med bl.a. min turbo

• #5   13. jan 2014 Købte min partner der, den var plumråden, det fandt jeg bare først ud af 5 mdr. senere til syn, synsmanden sagde at den umuligt kunne være blevet synet 2 år tidligere på lovlig vis. ville personligt ikke handle der igen.

• #6   13. jan 2014 Oki ellers må jeg bare køre den en tur til fdm og blive tjekket for at se hvad de siger

• #8   13. jan 2014 en bil til 20000kr kan jo langt fra være 100 i orden, men ellers køre den igennem syn, når du er der… bare sig du nok skal betale synet, men han skal betale for def. hvis der er nogen, det burde han ikke ha noget i mod, du vælger selv synsstedet i byen

• #9   13. jan 2014 Ja det kunne man jo self også

• #10   13. jan 2014 Min gamle Mondeo endte derovre efter et par hurtige handler. Selvom den faktisk burde have været skrottet. Det ville koste mange penge at få den gennem syn. Blandt andet manglede den ene bagerste lydpotte og der var en hel del rust. Co var alt for højt og flere andre ting. På trods af det var den nem og billig at syne efter deres udsagn. Tja dele for ca 8000 ved thansen og omkring 25 timers arbejde vil jeg ikke kalde nemt og billigt. Derudover annoncerede de den med både aircondition og fartpilot, men begge dele var defekte, henholdsvis ny pumpe til 3000 og drev til 500.

Jeg ville aldrig turde købe en bil ved dem. Man skal i hvert fald tjekke bilerne meget grundigt og have styr på det for ikke at få et sminket lig.

• #11   26. aug 2016 snyd med syn i dag?? kunne godt tænke mig og vide hvor man kan det smiley
    har købt flere biler ved thomas og ja self er det ikke nye biler, der vil altid være noget.
    men er godt tilfreds med deres service har aldrig haft nogen problemer. nogen folk køber også en bil til under 10.000 kr. og tror så bilen er ligesom ny og at der altid er et halv års garanti på biler men købeloven glæder ikke for biler under 10.000 kr. hvorfor skulle der så være garanti...

• #13   28. aug 2016 så fordi jeg kender ham ved fornavn så er vi venner?
    Så jeg også venner med min brugsuddeler Michael i dagligebrugsen fordi jeg kender hans fornavn???

Kommentér på:
TT CARS i randers. Nogen med erfaring???

Annonce