{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.053 visninger | Oprettet:

Bane kørsel til sommmer med dig bag rattet ?? {{forumTopicSubject}}

Hey BG smiley

jeg har fået en masse henvendelser fra jer som gerne vil forbedre jeres køreegenskaber på og udenfor banen , så har oprettet en FB gruppe som omhandler dette . Her vil i også fremover kunne se videoer fra biler jeg har testet på diverse baner , og videoer fra kunder af Driver Development .

i skal alle være yderst velkommen smiley

https://www.facebook.com/groups/432941960172819/

desuden vil jeg i år lave en dag på bla jyllandsringen samt knutstorp i Sverige hvor man kan få sig en seriøs tur som passager i min lotus og ikke mindst m5 (drift style)

Skulle der være nogle her som har et firma som vil sponsorere os i supercuppen i år , så har vi indtil nu 2 events hvor man kan tage ansatte med ud og opleve en køretur på en bane HELT GRATIS som en del af sponsor pakken .

MVH
Dennis Johansen

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bane kørsel til sommmer med dig bag rattet ??
  • #1   16. jan 2014 Og så er der jo altid www.trackdayklub.dk man også kan benytte sig af.

• #2   16. jan 2014 ja bestemt de arrangerer trackdays, og nu de heldigvis begyndt at bruge min kollega hos FDM (john Nielsen) så lidt kvalitet er der da ...

de bruger desuden gerne fladborg park som nok er en af de elendigste baner i Europa , hvis den da ikke når at lukke inden de kommer i gang i år ...

Jeg laver ikke samlebånds arbejde som de gør på trackdays , man når ikke 100 % i dybden med en chauffør når man har ca 10 minutter pr kunde på trackdays , jeg har 2-3 med pr gang så de rent faktisk lærer noget de vil kunne huske næste gang.

ps. er selv instruktør hos FDM og MS trackdays , samt freelance ved forskellige bilmærker i Sverige .

• #3   16. jan 2014 Nu ligger hele ideen omkring trackdays jo også i navnet... "Trackdays" er bare banetid, og til en ganske anden pris end du f.eks disker op med, så logisk nok vil man ikke forvente samme grad af instruktion eller lærdom.

Nej TDK starter ud på jyllandsringen i 2014, og de har haft arrangementer mange andre steder end på Fladborg Park, så det er ikke KUN den de bruger.
    Vi er helt enige om at den bane ikke er særligt hverken fed eller teknisk krævende, men det er asfalt og man kan komme til at fræse på det til billige penge. Hvis det er det man vil have, er det jo et ganske fint koncept.

Personligt savner jeg en hjemmeside omkring "Driver Development" så man kan se præcist hvad tingene koster, men det er måske på vej?

• #4   16. jan 2014 det er under udvikling smiley

bestemt man kan hygge sig på Padborg park og endnu mere på JR som nok er den bedste bane i dk. Jeg synes da bestemt at det er skønt der er firmaer der vil ARRANGERE trackdays om kunderne lærer noget eller ej , da vi generelt i dk har ALT for få muligheder for banetid .

jeg er IKKE trackday arrangør , jeg er køre træner for folk der vil lære at køre hurtigt og sikkert, i jeres egne biler eller en af mine,men ja jeg benytter mig af trackday arrangører og deres dage.

men for dem som bor på Sjælland er det gerne nemmere at tage til Sverige og køre end i Jylland , og banerne er langt bedre for det meste smiley

Kommentér på:
Bane kørsel til sommmer med dig bag rattet ??

Annonce