{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  financering hjælp
  • #2   16. jan 2014 Hvor er problemet? om en bil er importeret eller ej, så kan du få den finansieret gennem din bank, finansierings institutter og lign..

Mange af dem tilbyder også finansiering, selv ved privat handel..

Men hvis det er fordi du vi importere en et eller andet riskoger fra udlandet, uden at betale afgiften. Og så skal låne til projektet, så er det kun din bank, eller de der kontant forbrugslån der kan klare det for dig.

Men måske du skulle stoppe op, og vurdere om det er en god ide... smiley

• #3   16. jan 2014 nu er 99,9 %af alle biler i dk udenlandske
    og ja det er altid en dårlig ide med at få en bil financeret da de af gode grunde skal tjene penge på det

• #4   16. jan 2014 Altså mener feks at jeg henter en silvia og så afbetale halløj ved et firma feks det er deres bil og så betaler jeg af på den måde hvor de har betalt afgift og sådan eller hvordan jeg nu skal forklar det

• #5   17. jan 2014 hvorfor ikke bare spare nogle penge sammen, og så købe en bil for en 10 k, og så køre med alm lovpligtig forsikring, og så begynde at spare sammen til den anden, og når du har nok penge, så har du også råd til kasko, alle dine penge går op i gebyr renter og dyr kasko i stedet for en bil

Kommentér på:
financering hjælp

Annonce