{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
754 visninger | Oprettet:

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hva skal man vælge??
  • #2   19. jan 2014 jeg kender ikke til fejlene på transporteren men jeg ville vælge 2,5 da den må trække mere og har fartpilot..

  • #3   19. jan 2014 en transporter er ubrugelig. alt for lille varerum... transit. ducato. sprinter størrelsen er det eneste rigtige.

  • Kompressor Knud
    Kompressor Knud Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    aug 2003

    Følger: 4 Følgere: 65 Biler: 1 Emner: 217 Svar: 5.892
    #5   19. jan 2014 min far har en caravelle 2,5 som handicap bil og den har der aldrig været problemer med udover ekstraudstyr som lift der dræner strømmen

  • #6   19. jan 2014 transporter er ubrugelige. de er små og med elendigt varerum. som montage bil med håndværktøj og reoler er den elendig med sin loft højte. til matrialer er den elendig på grund af det buede varerum. til gocart er den for smal og til motorcross er den for lav. den er lige så ubrugelig som den nye transit custom. hiace. vito og H1´ere...

  • #8   19. jan 2014 Venner nu spurgte jeg jo ikke om modellen var den rigtige smiley

    Men i har ret, de andre har bedre plads og jeg har også sådan en til skrot stående ude på vejen hvis i vil!

    Jeg er villig til at gå på kompromis på str og derved få en bil jeg ikke konstant skal kaste penge efter...

    min mekanikker siger at 2,5 er okey, så mon ikke det bliver en sådan

    tak for indslag


  • #9   19. jan 2014 og så køber man en VW ikke det klogeste valg...
    men hva kan jo være du er heldig den holder...

    hvis driftsikkerhed er vigtigere end plads så der jo ingen tvivl om at hiace er langt bedre. ikke kvik men en bund solid arbejdshest. ligesom sprintere med dne gode 5benede 2.9literes TD motor og 120hk.


Kommentér på:
hva skal man vælge??

Annonce