{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  autolakere nogen der kender nogen
  • #2   25. jan 2014 Brovst autolakering smiley

• #3   30. jan 2014 Backhausen hvis du vil havde appelsinhud, ellers Damsgaard, han går også selv meget op i ældre biler, og er perfektionist.

• #4   30. jan 2014 Blå
    damsgaard hvor ligger han henne af smiley

• #6   30. jan 2014 Kan kun fortælle af mine erfaringer, jeg har arbejdet lidt med det før i tiden, så kender til en del i Nordjylland. Og appelsinhud var hvad Backhausen mestrede op til flere gange, ellers skal du spørge efter Chris ved Automaleren Hjørring hvis han stadig er der, han er ikke helt billig, men det er fandme iorden det han laver, også trælst at spare 1000kr hvis det så ligner pis. For der er virkelig helt utroligt mange dårlige autolakere for tiden.

• #7   30. jan 2014 Nichlas krak ham lige, men han liggerr tæt på Harald Nyborg i Fr.havn

• #9   30. jan 2014 Ronni M det behøves ikke nødvendighvis være rigtigt, syntes godtnok der er mange der maler ad helvedes til, hvor man tænker hvorfor helvede bliver forsikringen eller private ved med at komme igen, men det gælder især hvis det er forsikringen de maler for, Men det er altid træls med dårlige oplevelser, jeg ville heller ikke komme tilbage hvis det mig der var dig smiley Men kender kun ham Chris, maler selv når jeg skal havde noget malet så kan ikke anbefale andre pt.

Kommentér på:
autolakere nogen der kender nogen

Annonce