2.119 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "Printe prøveplader ud?"
printe prøveplader
hej jeg står og skal til syn med en motorcykel i moren og har læst rundt at man kan printe prøveplader ud fra skats hjemmeside. da de kommer ind under ens testselv. men hvis jeg bestiller dem i dag...
hej jeg står og skal til syn med en motorcykel i moren og har læst rundt at man kan printe prøveplader ud fra skats hjemmeside. da de kommer ind under ens testselv. men hvis jeg bestiller dem i dag...
Skrevet af: morten R - 6. aug 2015
prøveplader
håber på hurtig info og hjælp.. har hørt man ka printe prøve plader ud men hvordan gør jeg det..? giver gerne mit nummer ud hvis der er en der kan gejde mig i gemmem det go søndag
håber på hurtig info og hjælp.. har hørt man ka printe prøve plader ud men hvordan gør jeg det..? giver gerne mit nummer ud hvis der er en der kan gejde mig i gemmem det go søndag
Skrevet af: Thomas B - 30. nov 2014
prøveplader
hey i klubben... hvordan får man prøveplader i dag.. har hørt man kan printe dem ud inde ved skat men kan ikke finde det
hey i klubben... hvordan får man prøveplader i dag.. har hørt man kan printe dem ud inde ved skat men kan ikke finde det
Skrevet af: niklas f - 31. jul 2009
Spar penge på din forsikring
jan 2004
Følger: 21 Følgere: 18 Biler: 2 Emner: 64 Svar: 1.130
okt 2005
Følger: 26 Følgere: 26 Biler: 10 Emner: 62 Svar: 1.576
maj 2006
Følger: 29 Følgere: 85 Biler: 9 Emner: 14 Svar: 17.262
Man får en kopi af dem i sin skattemappe, som man kan printe ud, men det er kun lovligt at bruge klistermærkerne, som de sender.
Printe prøveplader ud?