Er BG frakoblet fra resten af Danmark eller hvad? {{forumTopicSubject}}
Jeg har lagt mærke til et kraftigt stigende inflammation på bilers "værdi" (eller fuldstændigt mangel på samme) her på BilGalleri.
Og nu er det faktisk blevet så slemt at jeg føler mig direkte provokeret af det. Er jeg virkeligt den eneste der har gjort sig disse tanker? Jeg sidder tit og brænder tid af her på BG fordi jeg har et stillesidende arbejde. Jeg faldt over en Golf 2 1.6 TD med 330.000 på klokken og lidt syn, flot vogn som var blevet nylarkeret på et tidspunkt, motoren er skiftet men kan hverken dokumenteres eller garanteres, bilen er fra 88 og er derfor snart 30 år gammel!
Pris: Intet mindre en 20.000 Dejlige danske kroner.
Altså hvad fanden regner manden med? Bilen kan måske sælges for 5000,- hvis han er heldig?
Denne tendens er desværre ret generel her på BG og lister man over på Bilbasen, ja så falder bilers værdi op imod 50% set i kontrast til BG's Marked. Jeg kan derfor kraftigt anbefalde at handle biler der da de er virkeligt billige PT
Det er en inflammation i priserne der sker internt her i BG og det kan faktisk ikke kommes til livs fordi brugerne sætter prisen efter hvad de ellers finder på BG og så stiger priserne en lillesmule for hver gang en annonce er blevet oprettet, nu er priserne dog steget så voldsomt at man næsten ikke kan finde en bil der har kørt 300tkm til under 15 - 20.000 Dkk. Hvis den da altså skal kunne køre!
En tip er: Man kan bruge denne inflammation til at sælge sin bil til den faktiske værdi af bilen. Eks: Peugeot 206 2001 Nysynet 1.6 Benzin kørt 200.000km Den ville måske være 25kg værd hvis alle service er overholdt og den er undervognsbehandlet men kan nok ikke sælges for over 20.000 pga markedet som det er lige nu.
Eksempel 2:
VW Scirocco fra 87 med OVER 400tkm 1,6 intet specielt bare en helt almindelig fattigmands Scirocco, manden ved dog ikke præcist hvad motoren har gået da den, sjovt nok, er blevet udskiftet uden dok. pris: 30.000,-
Er jeg den eneste eller hvad? Eller er det virkeligt mig (Selvom jeg nægter det) som, åbenbart, ikke har nogen sans for prissætning?
Her er min annonce: Ford Mondeo mk2 V6 200hk under ombygning men kan da sagtens købes for 35.000,- har kun gået 315tkm inden renovering, bilen er ved at blive bygget om så ekstra arbejde må påregnes samt motoren er ikke ilagt endnu.
Syn: stadig 1 år.
Køb den nu? DET ER BILLIGT!
okt 2010
Følger: 17 Følgere: 15 Biler: 6 Emner: 82 Svar: 887
Og ja det er åndsvagt at lade sig provokere, helt enig, men det svider virkeligt i hjernen når man falder over de annoncer der, og det er jo næsten en slags feber BG's brugere har fået med de priser der..
Og nej, min mondeo er ikke til salg, det var en joke.
maj 2008
Følger: 44 Følgere: 41 Biler: 3 Emner: 16 Svar: 91
jan 2007
Følger: 18 Følgere: 20 Biler: 3 Emner: 72 Svar: 5.735
Jeg tror du tænker på inflation...
okt 2010
Følger: 29 Følgere: 36 Biler: 2 Emner: 137 Svar: 15.854
35000 for et projekt lyder dyrt. Men Du har ret det er meget fuckt priser folk vil havde for deres gamle kort. Se evt e34 og e39
mar 2007
Følger: 15 Følgere: 13 Biler: 2 Emner: 75 Svar: 340
okt 2010
Men betændt virker nu også meget rigtigt hehe.
Sø Propel: Den er skam heller ikke til salg hehe, det er mit eget legetøj som skal bygges færdig, og når jeg ikke gider bruge den mere ryger den i garage. Projektet får alt for mange personligepræg, så man skal nok hede Christian for at købe bilen
maj 2007
Følger: 32 Følgere: 95 Biler: 3 Emner: 298 Svar: 1.320
Selvfølgelig er der dem, som kan finde biler til givæk penge, men så er der også nogle som gerne bare vil have en bil som er iorden og betaler prisen.
Men ja, priserne herinde er lidt ved siden af nogle gange, men sælger må jo tage den pris for sin bil, som han nu har lyst til.
Det er jo køberen der er for dum, hvis bilen købes.
feb 2007
Følger: 27 Følgere: 26 Biler: 3 Emner: 25 Svar: 210
Og ja inflation, og det bruges ofte til at beskrive hurtigt stigende priser, ikke lave priser...
jun 2009
Følger: 99 Følgere: 96 Biler: 6 Emner: 96 Svar: 1.216
mar 2012
Følgere: 2 Biler: 1 Emner: 10 Svar: 605
okt 2010
Det jeg skrev med min Mondeo var et eksempel i joke-øjemed.
Jeg tror heller ikke du forstår Inflation ordenligt hvis du tror at ordet dækker over "Hurtige stigende priser" for det passer ikke. En inflation er en generel stigning på varer. Ikke enkelt ydelser eller enkelte varer.
Men du kan samtidig fortælle mig hvad du mener en 27 år gammel diesel bil her, Golf 2 1.6TD gør, at den er mere værd en mit projekt? Som du iøvrigt ikke ved noget om Jeg kan sige at der måske findes en håndfuld i Danmark af den Model. under 25 stk måske og når jeg er færdig findes der kun 1. En Golf 2 1.6TD findes der millioner og atter millioner af, såeh?
Og jeg bruger inflation til at beskrive tendensen her på BG, jeg har da aldrig snakket om lave priser som du sætter det i forbindelse med?
maj 2007
Følger: 32 Følgere: 95 Biler: 3 Emner: 298 Svar: 1.320
Nicetry
okt 2010
Jeg har ingen biler til salg? Jeg har faktisk slet ikke nogen annoncer, og jeg er ude og købe bil hvis om noget. Men den der lommepsykologi klæ'r dig sku ikke.
maj 2006
Følger: 15 Følgere: 14 Biler: 3 Emner: 38 Svar: 717
Det er ihvertfald pisse irriterende når man forsøger at sælge noget til en reel pris!!
aug 2009
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 33
Så en annonce herinde i sommers tror jeg hvor en pige ville sælge hendes Polo 1,3i coupe årg 92 der var voldkneppet og med kun 3-4 mdr til syn og med små 300Tkm på klokken og lidt fejl til 18000kr dog med plader og 15" BBS alu
Den er max 4-5000kr værd med alu og skrotprisen uden alu hehe
18000kr????? Hva sker der lige for det?? Det kan man få en nysynet eller næsten nysynet pæn Golf 4 1.6/1.8 for idag med et rimelig km tal...
Jeg bruger næsten aldrig BG marked for det er sku for overdrevet usæriøst!!
okt 2010
At folk sætter deres biler højt for at få det rigtige bud kan jeg godt se logikken og salgstricket i og det er såmænd fint nok, men det skal jo gøres rigtigt. Man sætter prisen 3500 over forventet salg, så kan man måske sælge til forventet salg, man skal dog ikke regne sin egen inflation med, men bruge det som salgsargument. ie: Du kan spare 3500 ved omgående handlet etc etc
jan 2007
Følgere: 89 Biler: 9 Emner: 1 Svar: 4.007
Det er da mere skræmmende at du ikke har set alle de andre indlæg der er om samme emne nu når det går dig så meget på du kan da være ligeglad og sælger for solgt
Man skal så også lige huske at stort set alle byder 30-60% under prisen og så er man jo nød til at starte højt så de latterlige skambud er med til at prisen er Højer end den burde være
maj 2006
Følger: 47 Følgere: 41 Biler: 3 Emner: 178 Svar: 3.270
Og inflammation, er ikke selve betændelsen, men immunforsvarets reaktion på vira eller betændelse:) Bare lige til orientering:)
okt 2010
Og det er jo sådan set også din sag, til dit forsvare vil jeg dog sige at din Scirocco i det her tilfælde også er i en rigtig flot stand, så jeg ikke have noget problem med at købe den, jeg ville dog nok prøve at få dig ned på 25.
Men det er sjovt fordi, du er dit eget eksempel på det sidste du skrev, du har tydeligvis ikke læst min tekst siden du skriver det jeg selv skriver i min egen tekst Der ville du kunne finde at jeg netop er ligeglad (Til det punkt hvor jeg spørger andre om de har det på samme måde med Markedet) såh, men tak for dit input.
Jeg tror ikke der hersker tvivl om kroppens immunforsvar her i debatten, jeg forveksler heller ikke inflammation med betændelse hvis du læser efter ;b
aug 2011
Følger: 7 Følgere: 3 Emner: 41 Svar: 1.221
jan 2007
Følgere: 89 Biler: 9 Emner: 1 Svar: 4.007
Og ja du må gerne få den til 25.000 men jeg er da blevet budt 15-18000 så har tænkt på at sætte den op til 35.000
Men nu er det bil nr 2 / sommerbil så når det er vinter kan man jo lige så godt se om man kan sælge/bytte den så ikke alle annoncer er fordi folk er tvunget til at sælge eller mangler penge
okt 2010
Men din VW er sku flot. Så jeg er i tvivl med prisen, måske kan du sælge den til den rigtige person for den slags penge, men de rigtige mennesker er jo en minoritet herinde. Jeg forventer heller ikke min Mondeo når den er færdig at jeg kan indhente det brugte, langt fra! Men det er nu alligvel Danmarks eneste, du skal helt over til England for at finde et projekt magen til, men ja, jeg håber da den kan hente en pokal eller 2
aug 2005
Følger: 49 Følgere: 48 Biler: 9 Emner: 169 Svar: 847
aug 2005
okt 2010
Men jeg er helt enig med dig! Jeg synes bare alt over 250tkm er i den meget slidte ende medindre den er voldplejet + du aner ikke hvordan bilen er blevet ført. Så når vi nærmer os de 300tkm må der jo påregnes en del rep. Alt efter mærker naturligvis.-
jul 2004
Følger: 9 Følgere: 10 Biler: 5 Emner: 259 Svar: 1.257
Alting kan jo købes for penge er vel tankegangen, og er man selv tilfreds med bilen, skyder man den ikke af for en slik.. så sætter man den over markedsprisen.
aug 2005
apr 2003
Følger: 54 Følgere: 60 Biler: 9 Emner: 58 Svar: 2.862
Ikke nok med det, så er folk jo fuldstændig afsporrert mht. deres trend der hedder "byttepris" ?
Hvad er en bytte pris, og hvis jeg nu skriver i min annonce "bytte prisen er tilsvarende din bytte pris".
Nogle biler er ved at overgå til kult biler og snart veteran, og derfor lidt højre pris, det har ikke altid noget med alder, km og gøre, der er også stor forskel på hvad bil det er.
Vil langt heller give 20k for en Golf 2 med 300.000 på klokken en, give 20k for en Peugeot 306, med 150.000 på klokken.
Nyere betyder ikke bedre.
Men hvis du tror BG er slem, så kig på DBA, det market har jeg helt droppet for mange år siden
okt 2010
Men som jeg har sagt flere gange hentyder jeg ikke til folk som bevidst sætter prisen det højere som folk byder under, for det er der ingen skam i, jeg skriver om folk der sætter deres biler så højt og vedholder deres pris eksempelvis, men at det er så soleklart deres bil er en brøkdel værd..
Hvad med en Audi A4 Avant 1.8T Benziner med 360.000km på klokken? 20.000,- Det er faktisk den eneste model jeg er faldet over til salg her på BG hvor jeg lige har tænkt en ekstra gang på bilen, men stadig er skræmt af km tal. Særligt når bilen lægger op til at få lidt pedal. Men det er en fed vogn!
jan 2006
Følger: 12 Følgere: 11 Biler: 7 Emner: 4 Svar: 19
Mener det kaldes deflation når noget stiger.
Men ja der er godt nok nogen høje priser herinde, men her snakker vi jo ogsånormlt me folk derhar lidt større interesse og måske omhu for deres biler, måske derfor er der en højere pris. Men da jegnu er jyde ved jeg jo udemærket at hvis jeg sætter en bil herinde til salg til fx15000 kr så vil folk næsten aldrig give prisen uanset om den er det værd alligevel.
Hvis man så skriver fast pris bliver nogen skuffede eller endog sure hvis man holder på prisen. Så man kan ligeså godt starte højt og se om nogen vil gi det ma SKAL have i virkeligheden, problemet er så at man måske skræmmer nogle potentielle købere væk. Men der er jo altid nogle tåber der forsøger skambyde
okt 2010
INflation and DEflation, vi har hentet det fra USA.
Og du må undskylde at jeg kom til at forveksle 2 ord med hinanden, det er dog ikke sammenlignligt med en som slet ikke ved hvad det betyder.
Jeg tror nu mere at BG's varemærke på markedet er, pressede biler der får tæsk det meste af livet. Men omvend er man ikke i tvivl når man falder og en velplejet bil, det har du ret i.
aug 2009
okt 2010
AKA: Giv mig din Mustang V8 fra 2014 med 12 km på klokken mod min bukkede SCO med kædebremse.
okt 2006
Følger: 144 Følgere: 143 Emner: 159 Svar: 4.237
jan 2006
Inflation betyder forringelse af pengenes værdi. Hvis du mener pengee ikke strækker ret langt, har du i så fald ret.
Deflation er inskrænkning af mængden af pengesedler for at stabilisere pengenes værdi.
Det kan jo på en måde forståes på to måder: 1.At pengene er mindre værd eller 2 Bilerne er mere værd.
Resultatet er det same bilerne er generelt alt for højt prissat!
aug 2009
Hva tænker folk dog på??? IDOTER!!!
jan 2006
okt 2007
Følger: 1 Følgere: 6 Biler: 2 Emner: 15 Svar: 454
okt 2010
http://da.wikipedia.org/wiki/Inflation
okt 2010
maj 2006
The rate at which the general level of prices for goods and services is rising, and, subsequently, purchasing power is falling. Central banks attempt to stop severe inflation, along with severe deflation, in an attempt to keep the excessive growth of prices to a minimum.
nov 2002
Følger: 11 Følgere: 173 Biler: 4 Emner: 76 Svar: 1.915
okt 2010
http://www.bilgalleri.dk/marked/Bil/1799796-vw-golf-3-gti-tdi-jubilaeums-udgave_
jul 2004
Følger: 58 Følgere: 85 Emner: 75 Svar: 3.210
Jeg havde dog en hændelse i 2011 hvor jeg ville sælge min gamle Impreza, der var sørme en der ville bytte lige over med "rollespils udstyr for 200.000,-" Så der kunne jeg sgu ikke stå for tilbudet..
maj 2006
apr 2003
"Hvad er mindste prisen"
Dooh, idiot, den er jo altid det samme som købers max pris!
okt 2007
Denne her er sat 50.000 kr over hvad jeg ville give:-)
okt 2007
Har ofte set på svenske sider at der står slutprisen eller pruttet og klar... Hvilket betyder at der ikke skal pruttes på prisen da sælger IKKE har tænkt at sælge til en lavere pris.
Folk der køber en bil vil jo elske at kunne sige at de fik sælger så og så meget ned... Sådan er Danmark bare, derfor sættes prisen 10.000 højere så den kan pruttes 10.000 ned
Mens vi er ved emnet, er der nogen der har lyst til at give et fiktivt bud på hvad min A8 kan sælges til? Kunne være meget sjovt at vide om hvad folk syntes den er værd kontra hvad jeg selv synes:-)
Mvh Jake
okt 2005
Følger: 65 Følgere: 65 Biler: 9 Emner: 232 Svar: 1.111
Latterlige svar til annoncer.
Hvad er mindste pris.
Efter 5 min ringer det en af min venner åbenbart og spørger hvad hans pris er og hvad min sidste pris er
Vil du bytter med en 3 benet kænguru et pariser hjul og et nitte lod fra en tombola. Nej
Hvad med en ps3 en iPhone 38,5 en guldkæde og for 55000kr blandet sprit ny elektronik. Hvor kvitteringen er blevet væk.
Moralen er. Aldrig sælg din BMW og aldrig aldrig køb en bil på bg uden at tjekke markedet først
apr 2003
Så det du siger er at man ikke skal stole på den pris folk har sat den til?
Hvis folk har sat deres bil til 15.000.- så er det jo 15.000.-, lidt ligesom mælken i brugsen har et prisskilt på.
Hvis man sætter en bil til en pris, og folk spørger om mindste prisen, ja, så er det vel den pris der står på annoncen.
Det dummeste man dog nogenside kan fortælle er da hvad man er villig til at gå ned på, for som alle vil man jo helst have mest for sin ting.
okt 2007
Det er vel individuelt hvordan man prissætter... Men eftersom det er mere reglen end undtagelsen at folk ikke vil give den pris den er sat til(krejler-blod?) så sætter folk den lidt højere for at lande på den pris de vil have.
Nu har jeg f.eks en iPhone til salg, jeg vil godt have 2000 for den. Sætter jeg den til det vil der komme bud på helt nede fra 1000, sætter jeg den derimod til 2250 så kan folk byde og man kan så kontra byde for at vise man er villig til at handle.
Der er selvfølgelig også folk der køber til prisen men det er efterhånden sjældent.
apr 2003
Sæt den over, er der chance for ingen gider henvende sig, fordi man har en latterlig pris.
Når noget er prissat, er det prissat, ellers kan man vælge at modtage bud.
mar 2007
Følger: 6 Følgere: 5 Biler: 1 Emner: 4 Svar: 119
Det kan godt være man sætter prisen højt, for at undgå skambud, men man sorterer også en del potentielle købere fra. Når man kigger på bil, så scouter man markedet, og finder det bedste tilbud. Hvis de er for dyre, så bliver de sorteret fra.
Så det omtalte "Salgstrick" synes jeg ikke er særlig smart. Så skal det virkelig brænde sælgerens i øjnene, hvis man ser et lavt bud på sin annonce. Det er trods alt kun tal og bogstaver som man kan vælge at grine af, og så komme videre. Min erfaring er også typisk at dem som køber til prisen eller tæt derpå, er meget rarere at handle med, og de er sjældent bøvlet bagefter.
Så jeg kan kun se det som et win at sætte prisen rigtigt!
maj 2007
Følger: 76 Følgere: 69 Biler: 6 Emner: 107 Svar: 1.357
aug 2008
Følger: 11 Følgere: 33 Biler: 3 Emner: 59 Svar: 11.050
Ikke engang en usynet rustbefængt bil er til at opdrive for under 5-6000,-kr...
Tror det handler om skrotpræmien... ligesom tyskerne der firk en del i skrotpræmie, som der også har gjort at de billige biler er væk fra markedet, men istedet for er prisen skruet op...
Nogle skriver endda at man kan købe deres bil for 10.000 + for så kan man få 45.000-kr. ved en forhandler, ved køb af ny bil....hvis man omregistrerer den sammen...
Så tror lidt at det også er derfor folk skruer deres pris op.....
Har i mange år syntes det var utroligt at man kunne købe en knallert / scooter dyrer end en bil, og det har stadig ikke ændret sig...
Mange forventer jo at når bilen koster over 6000 kr,- så skal den stå som ny....
Ældre biler der bliver sjældnere og sjældnere, må jo godt koste lidt mere, men hvis en mand vil have 30 klik for en gammel g 2 eller g1, for den sags skyld, så kan de jo bare beholde den....
Jeg ville aldrig give mere end jeg kan på ved skrothandleren + 100 kr,- for bøvlet...
Adskildte biler som ikke har den store værdi, selv om der er ny motor med og angeleyes, er i mine øjne total værdiløse.. men godt der er nogen der har de ambitioner om at kunne købe en adskildt bil dyrt og så sætte den i stand bagefter...
Men nogle mener jo også at venter man længe nok, så får man det nok solgt,, og det vil jeg godt give dem ret i.....
sep 2010
Følger: 15 Følgere: 15 Biler: 1 Emner: 74 Svar: 2.159
aug 2008
sep 2010
Følger: 15 Følgere: 15 Biler: 1 Emner: 74 Svar: 2.159
jan 2009
Følger: 5 Følgere: 4 Biler: 2 Emner: 2 Svar: 73
men hvis man vil sælge en bil til 10000 herinde, bliver man nød til at sætte prisen til 20000, fordi så byder folk måske omkring 10000. hvis man sætter samme bil til 10000kr, bliver da højst but 5000kr for det.
det er som om 90% herinde er totalt useriøst og mange tror at de kan få det hele kratis.
da er i hvert fald ikke mange seriøse menesker man kan handle og lave aftaler med mere
min kamarat haft sin nissan king cab til salg for 23000, den useriøseste var ude og kigge på den og har budt 2000kr og han mente det!!!!
efter den var til salg flere måneder fik han den solgt for 20000kr.
ikke lade jer presse for meget i prisen af alle de useriøse menesker og har lidt tålmodighed, så kommer da nok en som har sparet lidt penge op og vil give det bilen er værd;)
men det betyder selfølig ikke at du kan få 20000kr for dit gammel lordt som er 5000 værd, hvis du bare venter længe nok
aug 2008
Dine sidste to linjer. vil jeg ikke give dig ret i, selvfølgelig kan man være heldig at kunne sælge til den pris man vil, have for sin bil eller udstyr...
Købte engang 2 mercere for 10.000 kr.- uden syn osv.
Den ene kørte jeg i i knap 2 år, efter af have skiftet et baghjulsleje og bremserør...
Solgte den derefter for 8500,-kr...
Den anden var så ringe jeg bar brugte den til reservedele, og har solgt bagtøj, motor og lygter osv. til en værdi på 4500,-kr.
Så var der et skørtesæt på den jeg til sidst pillede af, og har de øvrige stumper, døre hjælm, osv liggende endnu.
Jeg havde da bilen til salg for 5000,-kr i over et år, før jeg skildte den af...
Skørtesættet satte jeg først til salg for 12.000,-kr. bare for at prøve...uden hels selvfølgelig, men prisen var også til forhandling...
Herinde var højeste bud 500,-kr, leveret.....
Men med jævne mellemrum, fik jeg en mail om at mine annoncer skulle fornyes, og ikke altid fik jeg det gjort med det samme..
Men det smarte ved den blå avis er at de bliver ved med at ligge i mine annoncer... så efter 5. eller 6. genindrygning, valgte jag at sætte sættet til 8000,-kr for sjov, og fordi jeg ikke gad have det liggende længere...
Og vupti så var der en der smed en sms, hvor han bød 4500,-kr. og vi fandt en fælles pris på 6000,-kr.
10.500,-kr. i alt, for en bil der ikke var en skid værd, da jeg ikke engang var seneste ejer på regattesten, så jeg kunne ikke engang få skrotpræmie...
Jeg har siden solgt en skærm, 250,-kr, anhængertrækket. 650,-kr. soltag 1000,-kr., fælge 1500,-kr.. og der er stadig mere tilbage af bilen....
Så det var fuldstændig urealistisk at jeg kunne få skrotpræmien på 2500,-kr, men blev da overrasket over jeg satte den til 5000,-kr og ikke kunne slippe af med den..
Og så alligevel kunne få det tredoppelte af hvad jeg gerne ville have.. og husk prisen var altid til forhandling....
Kender også en gammel forhandler der havde en bil han satte til 35.000 kr...
Folk sagde til ham at det var for billigt, men han kunne ikke sælge den, så han satte den 10.000 ned i pris....
Bilen stod i et halvt år til den nedsatte pris på nettet.....
Så fulgte han et af de rår han havde fået at nogle bekendte, at den var for billig, og så satte han bilen op til 58.000 kr. og tre dage efter var den solgt...
Folk sætter deres søge kriterier efter hvad de mener de vil bruge, og sætter du et kriterie på mellen 15.000 kr. og 25.000 kr. så går du glip af mange tilbud du enten kan få meget billigere eller bedre, end de kriterier du slv fastsætter eller at man ikke gider at søge igennem for mange annoncer. tror bare man skal være tålmodig.....
aug 2008
Ja altid, korte bemærkninger siger mig ikke så meget, for har den opfattelse af mange indlæg er at de er tomme og intetsigende.....
Nogle læser gerne, andre skriver gerne.... og nogle roder bogstaverne sammen, så det bliver alt for for forvirrende, så de kommer kun med stikkommentarer...
Læser nu også altid gerne det du skriver, men kommenterer da ikke altid på dem...
Og så er jeg på ferie i denne uge, så har tiden..... hehe..
jan 2009
Følger: 5 Følgere: 4 Biler: 2 Emner: 2 Svar: 73
min kammerat jeg skrev om, som fik sin nissan solgt for 20000kr, har købt den for 8500kr 2 år inden han er også god til at handle folk ned og får mange ting til halv pris, han byder 20000kr på huse ved tvangsauktion og det skulle ikke undre mig hvis han få et fint hus til de penge en dag, hehe
jeg er mega dårligt til det, plejer næsten altid at give for meget nor jeg køber biler og sælger dem for billigt bagefter
aug 2008
jan 2014
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 22
..og glem nu ik at æ kadett os køe langt å litte!
dec 2006
Følger: 200 Følgere: 198 Biler: 23 Emner: 257 Svar: 6.518
Er BG frakoblet fra resten af Danmark eller hvad?