Det var sku da utroligt... {{forumTopicSubject}}
Ja, endnu et af de indlæg forudsaget af vrede...
Her i mandags var jeg nede og bestille en tid på et værksted, fordi jeg skulle have skiftet til alufælge, og jeg ik' selv gider at ligge ude på en parkeringsplads og bøvle med det.
Nå, men jeg fik så en tid til idag, og da jeg arbejder i firmaet lige ved side af, var aftalen at jeg bare skulle komme ind med bil og nøgler kl 8, og så ville den stå klar inden fyraften. Fint.
Kl 15 var jeg lige ude for at se om der var sket noget, men jeg fik så at vide at de ik var gået i gang med den endnu. Fair nok.
Da jeg så stempler ud kl 16:30 står bilen der sørme stadig, med de samme gamle vintersutter på... Så spørger jeg så om de snart har tænkt sig at gå i gang med min bil, hvor til den ene mekaniker svare: Hvad for en bil?
Jeg må så forklare ham at det er den bil der holder ligeude foran, hvis nøgler han selv tog i mod i morges, samtidig med han fandt mit navn i kalenderen, og aftalte hvad der skulle laves.
"Nårh øhh ja... Jamen vi har egentlig lukket nu, men du kan stille den ind i morgen, så skal vi nok lave det."
Mange ting(skældsord) kan siges om denne episode, men jeg ved ikke hvor jeg skulle starte.
Thanks for letting me share...
okt 2004
Følger: 12 Følgere: 11 Biler: 6 Emner: 16 Svar: 161
feb 2004
Følger: 48 Følgere: 47 Biler: 2 Emner: 26 Svar: 1.555
sep 2005
Følger: 45 Følgere: 44 Biler: 3 Emner: 66 Svar: 1.898
Værksteder er ikke til at regne med... hvis det skal laves må man selv i gang.
okt 2005
Følger: 33 Følgere: 30 Biler: 4 Emner: 16 Svar: 174
jun 2005
Følger: 38 Følgere: 36 Biler: 1 Emner: 80 Svar: 984
>Mac F
Jeg har kun sådan en af de der man skal skruge op med et håndsving, og jeg har ingen garage, så det sys jeg godt jeg vil betale mig fra.
okt 2004
Følger: 6 Følgere: 5 Biler: 3 Emner: 22 Svar: 368
Ikke noget jeg ville betale andre for, men dig om det.
Den opførsel du får er da højst uacceptapel. Ikke en ting jeg ville finde mig i. ville skode værkstedet og advare alle jeg kendte mod dem.
Mega uprofesionelt af dem.
mar 2005
Følger: 21 Følgere: 20 Biler: 2 Emner: 8 Svar: 240
jun 2005
Følger: 38 Følgere: 36 Biler: 1 Emner: 80 Svar: 984
Jeg prøver igen i morgen, men det er kun fordi jeg har aftalt det med ham. Og er der så det mindste bøvl med det, så lover jeg jer at skrive navnet på værkstedet her inde på BG.
Det var sku da utroligt...