Anbefal et værksted Anbefal et værksted
Efter en lettere uheldig omgang på værkstedet med Land Roveren, vil jeg meget gerne finde et andet. Det startede egentlig sidste gang hvor jeg fik 4 ridsede fælge tilbage efter et ganske almindelig dækskifte. Det var vel bare en fejl, og de fik en chance til efter god service efterfølgende med reparation uden beregning.
Men efter en større operation for nylig, får jeg en bil tilbage (efter en uge) med lovning på alt er som det skal være.
Rattet er smurt ind i olie, lille ting men generende. Efter stilstand en nat starter jeg bilen, og den går ud efter 30 sek. Underligt, det er da aldrig sket før. Den starter fint igen, og jeg kører afsted. På vej hjem blinker diesellampen, og jeg får en melding at jeg skal køre til tankstation med det samme, nålen banker i nul og jeg går i stå i et stærkt trafikeret kryds midt i Århus. Biler, busser, cyklister og gående er ligeså frustrerede som jeg. Jeg når endda at høre min ufrivillige parkering i trafikradioen. Jeg får fat i Falck der henter bilen, og det viser sig en dieselslange er monteret forkert, altså er 80 liter diesel blevet smidt ud over det hele i løbet af turen. Den var jo næsten fuldtanket. De får bilen igen, laver den og beklager.
Dagen efter går bilen endnu en gang ud. Men starter fint igen, og jeg kan ikke se nogle fejl.
I dag ser jeg efter en kort tur at den blev forholdvis hurtig varm, jeg har kun kørt ret korte ture, så har ikke bidt mærke i det før, har haft den hjemme i 4 dage. Jeg tænker for mig selv, at de da vel har fyldt kølervæske på, men nej. Der er intet i beholderen, så jeg tænker systemet er helt tomt. Min kone bemærkede også den stod og summede efter hun havde slukket den dagen før, det har naturligvis været blæseren der har arbejdet for at få den ned i temperatur igen.
Jeg er ganske skuffet og sur på værkstedet og de får lige et kald i morgen.
Men det jeg egentlig ville var; Er der nogen der kender et værksted i Århus der er gode til dieselbiler og service, jeg har hørt godt om Bosch.
Nåh, lidt luft skal man af med en gang i mellem.
aug 2003
Følger: 21 Følgere: 50 Biler: 44 Emner: 168 Svar: 2.361
nov 2007
Følger: 34 Følgere: 59 Biler: 2 Emner: 81 Svar: 2.223
jul 2007
Følger: 66 Følgere: 66 Emner: 208 Svar: 2.189
maj 2007
Følger: 11 Følgere: 7 Biler: 3 Emner: 140 Svar: 3.069
Det værksted jeg har brugt er nemlig et lokalt med en ejer jeg (desværre) kender gennem en bekendt. Det er altid svært når det så går så galt som det er gået her. Mekanikeren har ellers et godt ry, men det er alligevel for meget at stå model til.
maj 2007
nov 2009
Følger: 71 Følgere: 631 Annoncer: 2 Emner: 576 Svar: 15.798
apr 2005
Følger: 20 Følgere: 24 Biler: 2 Emner: 61 Svar: 1.676
maj 2007
Ja, lidt langt til Lindvang desværre.
nov 2009
Følger: 71 Følgere: 631 Annoncer: 2 Emner: 576 Svar: 15.798
jul 2008
Følger: 5 Følgere: 4 Emner: 39 Svar: 551
Det er selvf bare mine ord og du kan tage dem eller lade vær, men fortryde det, det kommer du ikke til
maj 2007
Tak for bud. Jeg håber at finde et lidt tættere på byen, der må der være nogen der ved hvad der foregår under motorhjelmen.
Men ellers vil jeg da begynde at søge længere væk
nov 2007
Følger: 34 Følgere: 59 Biler: 2 Emner: 81 Svar: 2.223
maj 2007
Anbefal et værksted