{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.089 visninger | Oprettet:

Hvilken bil ville du vælge til roadtrip gennem USA? {{forumTopicSubject}}

Hey allesammen!
Jeg står og skal på roadtrip gennem USA med 2 andre gutter om et par måneder. Jeg bor i øjeblikket i Canada/Whistler, og regner med at skulle ned til Seattle og købe en bil en måned før jeg forlader Canada. Mit spørgsmål er så:
Hvilken bil ville i finde den mest troværdige at skulle tilbagelægge ihvertfald 15 tusind kilometer i? Som man også ville kunne sove 3 personer i?

Det skulle gerne være en bil fra før år 2000 da de går for omkring 3kg herovre som er omkring 15kg derhjemme smiley

Ser frem til at se hvad i kommer med af foreslag smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvilken bil ville du vælge til roadtrip gennem USA?
  • #1   14. feb 2014 Kg ? Det lyder smart men det er det ikke

• #2   14. feb 2014 I den prisklasse, og med plads til at 3 personer kan sove i den, ville jeg nok vælge en Honda Odyssey. Der er masser af plads i dem, og de er nok ret pålidelige. Der er rigtig mange af dem til salg alle vegne. Alternativt en Toyota Sienna, tror dog at Honda'en er det bedste valg...

• #3   14. feb 2014 chrysler grand voyager med rat gear hehehehe -- MURICA !!!!

• #4   14. feb 2014 en stor surburben den er lækker og køre i og meget billig du kan jo også bare leje en vi har lige haft en i LA til kun 1700 dkr. i ugen med fri km

• #5   14. feb 2014 Hvad med Ford Freestar?? Sådan en har jeg kørt i fra Chicago til L.A og San francisco...

• #6   14. feb 2014 Tak for svarende alle sammen!

Carsten J - Jeg har siddet og kigget en del på de mange minivans man vælge imellem. Det der gør hele forskellen ved dem er, om man kan ligge sæderne helt ned (ihvertfald den bagerste række) så man ville kunne sove i den? I så fald, om man så ville kunne fjerne den bagerste række, og der vil være plads nok til at kunne sove 3? smiley

Superfjams - Igen jeg har kigget en del på minivans, og specielt Voyageren! Har læst at der er nogen af dem der har funktionen Stow'n Go, hvor man kan ligge sæderne helt ned omme bag i. Jeg er bare ikke sikker på hvilke modeller og årgange der har den funktion. Så hvis du har erfaring med at voyagere fra bestemte årgange har det, må du gerne lige dele smiley

wissing a - Har kigget en del på surburbanen - Men vi skal bestemt ikke leje, da det langt bedre kan betale sig for os at købe en bil, da vi skal bruge den her i Canada i en måned før vi rejser smiley

Bjørn Julian T - Igen har du erfaring med at sove i bilen, og om den kan ligge sæderne ned så man kan sove i den? smiley

• #7   14. feb 2014 Jeg ved ikke om man kan lægge sæderne med så man kan sove på dem i en Odysseey, men det skulle være ret let at tage sæderne ud. Tag ud og kig på en, og se hvad der kan lade sig gøre.

• #8   17. feb 2014 Det ved jeg så ikk om den kan?? Vi boede på Moteller de steder vi kom frem.. Og husk at få Morgenmad på Denny's hver morgen smiley Det er SATME godt! smiley

Kommentér på:
Hvilken bil ville du vælge til roadtrip gennem USA?

Annonce