{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
947 visninger | Oprettet:

Skrot pris??? {{forumTopicSubject}}

Har nok et dumt spørgsmål men vil lige høre jer før jeg begynder at ringe rundt. Jeg har en gammel bil til at stå som bare skal skrottes. Men har ingen registreringsattest til den. Fik den aldrig med da jeg købte den som reservedelsbil for flere år tilbage. Kan man få den skrottet på nogen måde. Uanset præmie eller ej... Skal bare have den væk.. På forhånd tak BG


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Skrot pris???
  • #1   14. feb 2014 Ja, du kan få jernprisen for den, det er dagspris ved skrothandleren

  • #3   14. feb 2014 hvis der ikke r nogen der vil tage den. så skær lortet i stykker og smid det til skrot

  • #4   14. feb 2014 Selvfølgelig kan du skrotte den, spørgsmålet er bare hvor mange penge du får for den smiley
    Jeg har lige været til skrot med en i dag, og han gav 1500kr i skrotpræmie, og så gav han selv 500kr oven i.
    Så i dit tilfælde får du jo kun de 500kr når du ingen registreringsattest har.


  • #5   14. feb 2014 Tap den for væsker (olie, benzin, vand og klip bremserørene og lad den bløde ud), hiv hjulene af og smid den til en jernhandel. Så får du dagsprisen for jern.

    Behøver ikke være en hel videnskab.

    Og lad være med at lytte til folks erfaringer og spekulationer, det forvirrer mere end det gavner smiley

    For du får 50 forskellige svar herinde fra 30 forskellige personer, fra folk der kender nogen der kender nogen der engang blev snydt af en ophugger eller prøvede at skrotte en husbåd i 1991..


  • #6   14. feb 2014 Jo du kan kig inde på miljøordning.DK der står hvordan du skal gøre det. Har selv gjort det flere gange og fået fuld skrotning præmie

Kommentér på:
Skrot pris???

Annonce