{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
725 visninger | Oprettet:

Problemer med at komme ind. {{forumTopicSubject}}

Hej BilGalleri jeg vil rigtigt gerne have min bil ind og har nu prøvet op til flere gange, men bliver ved med at få afvisninger, uden folk skriver hvorfor.

Hvis i vil må i meget gerne tjekke op på det.
http://www.bilgalleri.dk/galleri/299342-bmw_e36_318i

Også komme med noget kritik kunne være rart, nu hvor alle bare afviser uden at komme med noget konstruktivt. smiley

Tak på forhånd

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Problemer med at komme ind.
  • #1   15. feb 2014 Sikke misvisende overskrift.. hehe..

• #2   15. feb 2014 Jeg står med nøjagtig samme problem lige nu.
    Synes egentlig jeg har oprettet et fornuftigt galleri. Masser af beskrivelse, uploaded de 20 billeder som er max man kan, men alligevel får jeg indtil videre 48 afvis, og kun 12 godkendt.
    Hvad har jeg gjort galt her? Ville være dejligt med noget konstruktivt.
    http://www.bilgalleri.dk/galleri/299345-vw_transporter_t5_kombi_lang

Og undskyld for at låne dit forumemne. Håber det er okay ned dig Casper?

• #3   15. feb 2014 Kan du forklar nærmere Flemming så vil jeg rette op på det smiley

Det er skam helt iorden. Forstår det ikke, dine billeder er langt højere kvalitet end så mange andre har inde smiley

• #4   15. feb 2014 For den transporter, så tænker jeg nok at folk afviser den fordi billederne er taget for tæt på, hvorfor man ikke ser bilen helt flot og spillende. Kør ud til stranden eller tæt på park / vand, hvor der ikke er en garage i baggrunden eller forstyrrende elementer og tag nogle billeder tæt på og langt fra, så tror jeg at i begge vil få flere plusser på kontoen smiley

• #5   15. feb 2014 Som flemming sagde, BMW'en kunne godt lige bruge et motor billeder og lidt flere generalt rundt omkring hvor den ikke står så indelukket...

Transporterene burde sagtens kunne komme ind, for det da fine billedere med god tekst til...

• #6   15. feb 2014 Det vil jeg prøve hurtigst muligt så smiley

• #7   15. feb 2014 Casper:
    Dine billeder er få, og næsten alle fra samme vinkel (front/bag)
    Prøv med billeder af kabine, motorrum.

Lars:
    Jeg kan ikke forstå hvorfor din ikke kommer ind...
    Den eneste "kritik" jeg kan komme med, er at dine billeder er en smule rodet og mangler billede tekst (fx gammelfront/ny front) billeder af lyd, skriv hvad der sker på billedet.
    Og så har du faktisk ingen billeder af bilen som helhed, alle billeder er af noget specifikt. smiley

Det er selvfølgelig ikke et krav, men med til at lave en bedre oprettelse smiley

• #8   15. feb 2014 Få taget nogle flere billeder lidt fra bilen, tag af motor rummet og sørg for dine billeder vender rigtig som dem fra bagenden af bilen.
    F.eks. det første billede du har irritere nogle nok til at afvise.

Derefter smid noget mere kød på teksten, som f.eks. dimensionerne på dækket du ved 215/40-18, det står på siden af dækket. Husk navnet på dækkene nu hvor du alligevel er der.
    Skriv model og mærke på radioen, det står oftest på fronten så det er nemt at finde.
    Hvis bilen har ekstra udstyr på bare skriv alt på som sædevarme, el ruder, el spejle, tågeforlygter og sådan.

Så har jeg dækket det der normalt er grund til folk afviser. =)

• #9   15. feb 2014 Havde et billede af motoren, men ikke det, bedste så må få tager nogle nye imorgen. Tak for hjælpen Jakob smiley

• #10   15. feb 2014 Den gyldne regel nummer 1. Der skal IKKE være forstyrrende elementer omkring eller bagved det man ønsker at fotografere. Man ser jo heller ikke brudeparret stå med alle mennesker udenfor når de skal kysse hinanden og så sende det kort ud til folk.. nej, de står squ alene ved alteret eller ved en sø, park osv.

Det samme med en bil.. billederne skal afspejle at det er din eneste ene stort set med ikke-forstyrrende elementer i baggrunden, så skal i nok komme ind. Man må gerne være kreativ og sætte sig ned og tage billede langs bilen, af motoren, indeni.. evt med tågelys på forfra ude fra den ene side osv.

• #11   15. feb 2014 Lars M
    Prøv at tage nogle billeder af hele bilen, da du faktisk ikke har et billede hvor man kan se det hele uden der mangler noget.
    Tag samtidig et eller flere af motorrummet.

Ellers er der jo godt med tekst. =)

• #12   15. feb 2014 Flemming N:
    Jeg synes nu det er fint med en eller anden form for baggrund, istedet for en hvid mur eller andet..
    Se evt mine billeder smiley

• #13   15. feb 2014 Det vil jeg få kigget på imorgen.
    Tak for tips alle sammen.
    Ps motorrummet i såen en transporter, er nu ikke noget at råbe hurra for. Det er ikke specielt pænt smiley

• #14   15. feb 2014 det er mega forældet, den måde biler skal stemmes ind på.

få har du en mega fed bil,så ryger den lige ind,

men har man en standart familie bil, så bliver de aldrig stemt ind.

og mange afvise bare fordi de kan,

det burde laves på en anden måde
    har dog ikke en ide om, hvordan

• #15   15. feb 2014 Så kom du ind Lars! smiley

• #16   15. feb 2014 Jep gjorde jeg Casper. Så skal vi bare ha din med ind også smiley

• #17   15. feb 2014 Den kom også ind nu, rart. Men vil stadig lige få taget nogle nye billeder smiley

• #18   15. feb 2014 Jeg også her smiley

• #19   15. feb 2014 Jacob - nu skrev jeg heller ikke en hvid væg.. skrev en park, vand eller andet.. som er i baggrunden.

Kommentér på:
Problemer med at komme ind.

Annonce