{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.194 visninger | Oprettet:

bananmanifold {{forumTopicSubject}}

hej bg smiley

jeg har en bmw e46 328i hvor jeg ønsker at få udskiftet udstødnings systemet for at opnå federe lyd. men da penge desværre ikke hænger på træerne ville jeg høre om der er nogle her som ligger inde med noget eller har nogle gode sider/ideer. har haft kigget på diverse sider efter et brugt system som dette, http://www.schmiedmann.dk/da/bmw-e46/16694-ny?produkt=SCM5254 samt schmiedmanns sportspotte, hvilket løber op omkring de 10,000kr. inden det er færdigt.

smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  bananmanifold
  • #1   21. feb 2014 hvis det kun er lyden du er ude efter,

kan dette gøres med, den rigtige udstødninge,

en bananmanifold, giver ikke anden lyd, hvis du har standart udstødning

• #2   21. feb 2014 var os ved at købe en anden udstødning, men jeg så på schmiedmann at de skrev potte ikke var nok at man skulle have evt. banan samt potte med før der skete noget man kunne høre ordenlig forskel på. er helt med på at potten skal skiftes, men gider ikke ofre penge på det hvis det ikke hjælper også er det jo desværre at prisen løber op smiley

• #3   21. feb 2014 hvis man snakker effekt, så er der mere og hente på både udstødning, og banan manifold.

nu har jeg selv prøvet på flere forskellige biler, hvor jeg har haft 2" sports udstødning,
    så sener fået bananmanifold på,

uden det har ændret på lyden.

• #4   21. feb 2014 ja det skulle osse give lidt mere effekt hvilket kun er en bonus men søger lyden.

• #5   21. feb 2014 Et bananmanifold kan sgu godt gi anden lyd selvom der ellers ikke er ændret andet på udstødningen

• #6   21. feb 2014 det var os hvad jeg gif at vide hos schmiedmann at banan+potte skulle være fint men allerede der løber prisen hurtigt op hvis det skal være nye dele og kan desværre ikke lige finde et brugt system jeg kan købe, så mit håb går lidt til at der er en eller nogle der kan hjælpe her inde smiley

• #8   21. feb 2014 Byg en udstødning selv i 2.5"? Det gjorde jeg ved min a3 det kostede godt og vel 900kr for et komplet kat back system smiley

Kommentér på:
bananmanifold

Annonce