{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
668 visninger | Oprettet:

René R
René R
Følger: 1 Emner: 10 Svar: 33

Hjælp til køb af 307 {{forumTopicSubject}}

Hey BG

Jeg har i lidt kigget efter en Peugeot 307, det er nu mere eller mindre sikkert at jeg ender med at købe sådan en..

Men hvad skal der kigges efter ? typiske fejl ? er denne model galvaniseret så rust ikke er et problem ? kigger primært benzin skal jeg spare lidt mere sammen og købe en diesel ? tænker de koster ca dobbelt op

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp til køb af 307
  • #1   28. feb 2014 Hold dig fra de franske biler, mine erfaringer siger at de helt tiden går i stykker.. Og især vis de har kørt mange km..
    Kødben, bære arms bøsninger både for + bag, blink arm driller tit på de biler ... Vis det en 2,0 benzin du har tænkt dig og købe så kan de godt bruge en del olie..
    Med hensyns til Rust er de ikke så slemme...

Men det jo bare min menige, og ved da godt andre biler kan have de samme fejl syns bare franske biler er slemmer end andre bil mærker

• #2   28. feb 2014 du skal ikke købe en 307 vis det er en 1,6 hdi di har motor problemer

• #3   28. feb 2014 Franske biler er ikke dårligere end alle mulige andre biler mere, men hvis ikke det er en Restyle du har kig på vil jeg ikke anbefale en 307. De har mange børnesygdomme. Både alvorlige og mindre alvorlige problemer og fejl. En generel sammenligning mellem Peugeot og VW fx. Er jeg lige ved at tro Peugeot ville vinde med den højeste Driftsikkerhed.

hilsen Mekanikeren fra Ca Larsen der ikke kan li Peugeot men kender de rigtige facts smiley

• #4   28. feb 2014 Syntes nu sådan en kører rigtig fint.

Vi har lige solgt vores 2.0 benzin, da der kom fejl om katalysator/lampdasonde skulle skiftes, og den havde også gået 239000 km, så nu begyndte alle de reperationer at komme, og så kunne det blive dyrt.
    Vores 2.0 hdi derimod kører bare. den ahr gået 282000 og vi har kun ofret 7500 på den på 2½ år. det er fordelt ud på bremser, nye dæk og en bærearm. Så den har sku været rigtig driftsikker.

Rust syntes jeg ikke er så stort et problem med dem.

• #5   28. feb 2014 Min har gået 396000 km nu og det eneste jeg har skiftet på 40000km er en luftmængdemåler og en stabilisatorarm.
    Ellers bruger den hverken olie eller noget som helst.

• #6   8. mar 2014 super god bil til pengene. Kig forbi min evt.

Kommentér på:
Hjælp til køb af 307

Annonce