{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
944 visninger | Oprettet:

afvisning af bil {{forumTopicSubject}}

Går tit og undre mig over hvorfor folk afviser de biler jeg opretter et galleri af og andre folks bil gallerier... Nu har jeg prøvet at oprette 3 gallerier godt med info om bilen og fine billeder osv, men alligevel kommer der flere afviserpoints end velkomstpoints, og jeg har da set andre biler der bliver budt velkommen der har ringere billeder og mindre info end mine og andres.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  afvisning af bil
  • #1   9. mar 2014 Der må mangle noget siden den bliver afvist, andet er der ikke at sige. Jeg har aldrig fået afvist de biler jeg har prøvet at oprette.
    Det drejer sig om at lave det som folk vil se og ikke det man tror er nok i sin egen lille hjerne.
    Kik på nogel af de profiler der har fået topkarakter og få lidt ide der fra.


  • #2   9. mar 2014 Har jeg også prøvet at gøre men må jo stadig noget forkert et eller andet sted

  • #3   9. mar 2014 Kik på min Up! Lille og kedelig bil. Men man kan stadig lave bare lidt spændende billeder ud af sådan en bil. Billeder i indkørslen en sen aften duer bare slet ikke. Viser man at man har gjort lidt ud af det plus man bruger lidt tid på sin tekst og ikke bare skriver standart ved alle punkterne, så skal det nok gå. Man undgår nok ikke lidt afvisninger.


  • #4   9. mar 2014 Går tit og undre mig over hvorfor folk ikke opretter deres bil ordentligt første gang. De biler jeg opretter et galleri af, og andre folks bilgallerier bliver accepteret første gang, fordi vi bruger tid på at skrive en ordentlig oprettelse. Gode billeder, massere af tekst, og alligevel kommer der altid flere vekomstpoint end afviserpoints!

    Jeg har endda set folk der tog under 5 min på en oprettelse, men alligevel bliver budt velkommen!


  • #5   9. mar 2014 Din bil bliver afvist, fordi der ikke er billeder af motoren og af kabinen.

    Hvis du få de billeder med, så kommer den ind.


  • #6   10. mar 2014 Link til oprettelsen så vi kan hjælpe?

  • #9   10. mar 2014 hvis folk som går så meget op i om det hele er perfekt, bare ville oplyse om hvorfor de stemmer den ud SÅ VILLE DE OGSÅ VIRKE MERE SERIØSE og være til hjælp i stedet for at være træls

Kommentér på:
afvisning af bil

Annonce