{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.409 visninger | Oprettet:

Velkommen {{forumTopicSubject}}

Synes satme der er mange homoer herinde, efterhånden umuligt for folk at få stemt deres biler ind uanset hvor godt de er beskrevet og hvor mange og hvor gode billeder der følger efter.
Ved ik om det er fordi i er misundelige og selv kører rundt i den ene spand gammel snot efter den anden, eller om jeres tissemænd er så små at i ikke kan levne plads til andre end jer selv og jeres komplekser...

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Velkommen
  • #1   10. mar 2014 Eller fordi din oprettelse er pis?

• #3   10. mar 2014 Eller fordi jeg ikke er i færd med at oprette en skid din skovl, men du føler dig åbenbart angrebet...

• #4   10. mar 2014 Skaber du dig sådan over alle afvisninger du har fået i livet?

Link til bilen så vi kan hjælpe.

• #5   10. mar 2014 Er faktisk meget enig..

Især er standard biler svære at få ind..

Synes ofte man ser gejlede eller smadrede brian biler med 5-8 billeder i dårlig kvalitet og med næsten ingen beskrivelse kommer ind uden problemer

Mens en mindre bollet bil, med alle 20 billeder, masser af personlig og detalje beskrivelse ikke kan komme ind... og folks bedste begrundelse er at et billede af motorrummet mangler...

Det er ufatteligt... tjek kvaliteten på nogle af gallerierne herinde ift. mange af dem der prøver at oprette et nyt galleri... altså jeg forstår dælme godt folk opgiver at få deres biler oprettet..

• #6   10. mar 2014 Ja de homo'er der igos

• #7   10. mar 2014 Det altså lidt som om det med indstemning af biler er et lidt tabu emne? så snart nogen åbner kæften bliver de svinet til eller der flyver stemmer på deres biler for at lukke kæften på dem.

Lad os dog få det lort her afdiskuteret

• #8   10. mar 2014 34 år gammel og sidder på internettet og tuder og sviner folk til.. Flov dig menneske.

• #9   10. mar 2014 Jeg tuder såmænd ikke, har fået alle mine biler stemt ind... Men til gengæld så afviser jeg sq heller ikke nogen, det da ik op til mig om folk mener deres biler er værdige til at være her. Hvis nogen tager sig den tid der skal til for at oprette en vogn, så må den da bare ind...

• #10   10. mar 2014 Mamhun, gå tilbage og sving dig i den gren du kom fra...

• #11   10. mar 2014 Hvorfor bliver folk ved med at sammenligne med de dårligste oprettelser herinde, som om det er niveau for nye oprettelser?

Det der fingerpegeri gør jo ikke at man kommer ind, derimod 5 ekstra minutter så er det oftest nok. Det er jo ikke en livs- eller dødssituation, når man opretter sin bil på Bilgalleri.

• #12   10. mar 2014 Kevin Juhl Kan han ikke ....Børnehaven åbner ikk før kl 8

Kan være han har tastet lidt forkert .. Det var http://www.babygalleri.dk/ han skulle ind på ikke bilgalleri smiley

• #13   10. mar 2014 smiley

• #14   10. mar 2014 Endnu en 34 årig der kommer og skal spille smart.. Kan kun grine af jer, i er en stor flok tabere og ikke andet smiley

• #15   10. mar 2014 Det er detsvære rigtigt at nogle gange kan flotte biler komme ind på meget få billeder og omvendt.
    Men jeg giver en velkomst stemme
    Hvis der er gode billeder af bilen, og der er skrevet mere en standard,
    Og så er jeg pisse ligeglad med mærker og model.
    Det er jo os sådan vi kan holde en god standard på alle profilerne.

• #16   10. mar 2014 Jeg opretter ikke biler mere og jeg stemmer ingen ind... smiley

• #17   10. mar 2014 Jeg synes bare det sjovt det dårlige og VIRKELIG gode kommer ind, mellemzonen bliver afvist?

• #18   10. mar 2014 Hahahahahahahaahah! Undskyld, men hvad i alverden sker der for, at voksne mennesker sidder skriver sådan noget? Man skulle tro det var scootergalleri smiley
    Jaja, det giver da underholdning smiley

• #19   10. mar 2014 Manhun? hvad vil du gøre hente din fætter og stå og puste jer op eller hvad? smiley

Daniel: god stil.

Malthe: jeg ved jeg skaber mig men det er grundet en generel irritation både over mine egne og andre folks biler ikke bliver stemt ind fordi de ikke har været en tur forbi thansen eller der er smidt 100.000 kr på dem i gejl?
    Desuden har jeg generelt noget imod folk med etnisk baggrund der spiller smarte..
    Resten må selv forsvare deres grund.

• Netrom
    Netrom Tilmeldt:
    okt 2010

Følger: 9 Følgere: 8 Svar: 27
    #20   10. mar 2014 Dem der har en standard bil, som ikke er smadret, og ikke er stylet, har ikke andet at skrive end "det alle andre skriver" og så syntes folk det er for tamt/mangelfuldt, og de bliver derfor ikke stemt ind... Det er da ærgerligt at der ikke er "plads" til de almindelige biler her. Jeg har selv opgivet at få min ind af samme grund.

• #21   10. mar 2014 Kevin Juhl: Det forstår jeg godt.. der skal selvfølgelig være plads til alle biler herinde, uanset hvordan de så ser ud eller har kostet. Men de skal derudover stadig opfylde alle kravene, og det er der mange der ikke gør smiley

• #22   10. mar 2014 Hvorfor tror i alle sammen jeg er indvandre?? Haha, det er underholdende smiley jeg sidder her, 100% dansk og der hagler bare ned med racist kommentarer hver gang jeg kommer med min mening.. I er til grin jo smiley

Og Kevin, kan godt se det er nemt for dig at være provokerende bag et tastatur, du har ikke en skid at have det i in real life, så bare drop det please.. Er sikker på jeg ikke er den eneste der griner af din enorme uintelligens..

• #23   10. mar 2014 min honda blev også afvist et par gange ind til jeg fandt ud af at en af administratorene troede at jeg bare havde lagt billered af den anden nsx på bg ind på min egen profil for min var jo rød med sort tag lige som hans og alle de andre måtte lægge et billede af stel nr før den gik ind

• #24   10. mar 2014 Har i link til de biler i mener er blevet fejl bedømt?
    Evt nogen som er afstemnings fasen?

Min blev første gang afvist, pga for få billeder selvom jeh havde tage 6 billeder og syntes at det var nok og blev pisse irriteret, men tyggede lidt på den og ku godt se at der skulle flere til,
    Og det gjorde jeg og bum! Så røg den ind.
    En golf 4 Gti standard med alu er da helt klart i mellem zonen, eller er jeg helt galt på den?

• #25   10. mar 2014 hvis dem der afviser bare begrunder hvorfor så ville det jo ikke være et problem så ved man jo hvordan man gør det bedre

• #26   10. mar 2014 Jeg har også en fætter og han behøver ikke puste sig op, han er fed fra naturens side smiley

• #27   10. mar 2014 Og så lige lidt flere smiley smiley

• #28   10. mar 2014 Begge mine biler har været standard da jeg fik dem ind, fik min Golf 3 afvist 1. gang, men lyttede til folk og rettede min oprettelse, så den kom ind 2. gang.

Min Golf 4 kom ind første gang, men jeg rettede stadig på den i mens oprettelsen var i gang. Pga. jeg havde misforstået noget, som folk gjorde mig opmærksom på.

Jeg har ikke skabt mig tosset i nogle af mine oprettelser, hvilket har gjort at folk vil hjælpe, frem for hvis man spiller verdensmand og tilsviner folk der afviser.
    Så alle de problemer med at få standard biler ind findes ikke, bare man gider skrive lidt om dem og tage forskellige billeder både inde og ude.

Men det er altid nemmere at give de andre bruger skylden, end det er at tage ansvar som det voksne individ man burde være.

• #29   10. mar 2014 Jeg skriver hver gang jeg afviser, og oplever at rigtig mange skriver privat og flipper ud og vil have en lang forklaring og det tror jeg for folk til ikke at skrive deres begrundelse detsvære.

Men udover det fatter jeg simpelhen ikke at folk gider skændes og sende halve trusler, come on!! Det er bare en fucking hjemmeside.
    Der er så meget vigtigere ting i livet smiley

• #30   10. mar 2014 Er der nogen herinde der kan lide kage?

• #31   10. mar 2014 Dan R
    Folk der skriver hvorfor oplever at de får trusler i privat beskeder, bliver svinet til at opretter eller en anden bruger eller får smidt lave stemmer efter sig.
    Så vælger mange jo at være anonym når de bedømmer, da de ikke gider de useriøse mennesker som findes blandt opretterne.

Attituden som opretteren udviser, har oftest noget at gøre med om personen får lidt eller mange svar.

• #32   10. mar 2014 Drømmekage.. smiley

• #33   10. mar 2014 Kan det virkelig passe at der er biler der ikke bliver stemt ind

• #34   10. mar 2014 Mamhun: af et par simple grunde, du har nogle stavefejl der er typiske for indvandre der er forholdvis gode til dansk, din væremåde på tekst, din bil og dit Nickname.

Jeg kan skam sagtens føre en politisk debat IRL. Vold har jeg andre til at gøre for mig, desuden er folk der mener at alt skal løses med et par tæv egentlig bare tabt ved fødslen.

Dan R: det er nemlig mest af alt hvad der mangler, bedre begrundelser end "dårlige billeder/for lidt tekst."
    Det som om så snart Brian eller bedstefar sidder bag skærmen herinde kommer biler de nemt kan relatere sig til eller gejlede biler herind uden problemer og med alle de fejl de samme mennesker mener vi andre skal rette.

• #35   11. mar 2014 " Vold har jeg andre til at gøre for mig", flot...

• #36   11. mar 2014 Kig på den hvide flotte transporter der er på vej ind,
    Lidt tynd tekst nogle steder og for få billeder efter min mening,
    Hva syntes i andre?

• #37   11. mar 2014 Nat nat folkens, det her er vist en endeløs debat smiley

• #38   11. mar 2014 Den transporter er på sin vis fin MEN der er 5 gange flere indstemme end udstemme og nok fordi den er en gejlet brian bil selvom den har de fejl vi andre dumper for:

Ingen motor billeder
    ingen kabine billeder
    for få billeder
    kedeligt/ukreativt baggrund fotos er taget
    for lidt beskrivelse
    beskrivelse som alle andre

Osv. fin JA, opfylder den stereotyp der pisser mig af JA

• #39   11. mar 2014 Okay det er vildt nok at den har så mange ind stemmer,
    I har ret det er nogle som kommer ind uden egentlig at opfylde kravene.
    Troed folk stemte bedre

• #40   11. mar 2014 Den oprettelse kan jo hurtigt vende, da 12/2 sagtens kun kan være 2 bruger som stemmer ind og ud.
    Den har allerede ændret sig til 12/18 i mens jeg skrev dette, kan jeg se.

• #41   11. mar 2014 Den er bare blandt det jeg hader, tjek nogle andre biler der er, flere af dem har faktisk bedre/flere billeder og mere beskrivelse men er standard
    der er flere udstemme end ind..

• #43   11. mar 2014 Som jeg siger, et par terninger i forruden, gennemtærede skærme, nogle wannabe m3 spejle og en 2½ tomme larmepotte der lyder af helvede til og ingen vegne kommer så er den i vinkel, så er den da socialt accepteret af bg brugerne

• #45   11. mar 2014 42# hvad er det du prøver at sige?

• #47   11. mar 2014 Folk bliver nok aldrig bedre til at afvise de "store" biler, når deres oprettelser er elendige.
    Men det er da blevet lidt bedre at man ingen frikort har pga. prisen på bilen, dog langt fra hvordan normale biler har det.

Nu er der så langt i mellem jeg bevæger mig ind i oprettelserne, men problemerne er næsten det samme, som tilbage da jeg oprettede min profil.
    Folk vil bare have bedre oprettelser nu end dengang.

• #48   11. mar 2014 Hvor er din specielle bil?

• #50   11. mar 2014 Hvor kan man give medlidenheds stemmer henne?

Folk har jo hver deres smag og man kan lukke for stemmer på sin bil hvis der er!!
    Men alt det du siger har jo intet med bilerne at gøre som du nævnte før, det er jo bare folk der er lamme!

At svine de biler du nævner er jo lige så dumt som at give din gamle en dårlig stemme, så du er jo ikke en skid bedre.

Jeg har haft mange forskellige biler nye som brugte,
    Og lige nøjagtigt golf 4 og Audi a3 som er næsten den samme bil er klar de bedste som jeg har haft Når man tænker på driftsikkerhed og komfort,
    Så dem kan du ikke kalde en skod bil, ellers definer skod bil???

• #52   11. mar 2014 Skod bil: lille bollet brian dyt (oftest vag, Toyota eller BMW) kæmpe larmepotte, alt i billigt lortegejl, evt. spraymalet, misvedligeholdt, fusket, og lign.

• #54   11. mar 2014
    Hvilke stavefejl er det? smiley mit Nickname er skam ikke mit rigtige navn.. Og fordi jeg kører bmw? Hvis det er de kriterier du skal bruge for at bedømme om en person er indvandrer, så er det da DIG der er tabt ved fødslen..

Politisk debat? Siden hvordan har det været en politisk "debat" at sidde og sige til folk de skal gå tilbage til sin gren og svinge sig i den, spørge på en utroligt provokerende måde om jeg vi hente min fætter osv? I mine øjne har det intet med politisk debat at gøre, nærmere direkte racisme og uintelligens. Racisme over for en der oven i købet er dansk. FLOT smiley

Og det at du "har folk til at gøre det for dig" imponerer ingen her - tvært imod, det viser ENDNU en gang din KÆMPE uintelligens! Du hverken skaber respekt, skræmmer folk eller får folk til at synes du er sej, tvært imod, nu griner vi bare endnu mere af dig..

• #55   11. mar 2014 Tænkte jeg nok. Kom med er ordentlig argument eller helt tie stille.

Kevin: jeg er ikke selv til den slags billigt lort, men der skal da være plads til alle
    Uanset bil styling alder race intelligens smiley

• #57   11. mar 2014 Utroligt folk forventer at komme ind på en oprettelse jeg kunne ha skrevet på under 2 minutter.

Jeg vil vædde min gamle hat på, jeg kunne tage hvilken somhelst bil med plader på, og komme ind FØRSTE gang jeg prøvede. Problemet er der netop er så mange gallerier af lav kvalitet. Men hvordan hjælper vi den situation? Ved at tilføje flere tamme oprettelser?

Og mellemklassebiler, har ALDRIG haft en bil der ikke kom ind førstegamg, på trods af min vognpark ikke er noget specielt

Synes sågar min scirocco oprettelse er dårlig, men den kom jo ind alligevel.

• #58   11. mar 2014 Jo det har du egentlig ret i smiley

• #59   11. mar 2014 "af et par simple grunde, du har nogle stavefejl der er typiske for indvandre der er forholdvis gode til dansk, din væremåde på tekst, din bil og dit Nickname."

haha, sikke en masse fordomme, epic fail Kevin smiley

• #60   11. mar 2014 Tilbage til starten, er der egentlige homoer herinde..?

Så Gustav i en TT inde i byen apropos.

• #62   11. mar 2014 jeg har heller aldrig forstået det man skulle derimod klappe dem på skulderen og sige tak for et større udvalg af kvinder

• #63   11. mar 2014 Man kan jo ikke andet end at grine af det,
    Om folk er bøsser eller til tisse bæ sex er jo underordnet,
    Det handler om hvordan man er som menneske og hvordan man behandler andre!

Og ja så er der da flere piger til os andre som har testosteron i pungen:)

• #64   15. mar 2014 "Som jeg siger, et par terninger i forruden, gennemtærede skærme, nogle wannabe m3 spejle og en 2½ tomme larmepotte der lyder af helvede til og ingen vegne kommer så er den i vinkel, så er den da socialt accepteret af bg brugerne"

Hold nu op med det der tuderi...alle mine biler er kommet ind i første forsøg, og den eneste der matcher din beskrivelse, er da min gamle sure polo...

• #65   15. mar 2014 Synes forøvrigt det er meget sjovt at misundelses/"du har en lille tissemand"-kortet skal spilles...det er som om folk så tror at man vil føle sig voldsomt intimideret og sige "årh gud ja...jeg var misundelig på den der VW up med de tre billeder der var taget i mørke...må hellere stemme den ind når han prøver igen, uden at have ændret så meget som et komma i oprettelsen"....

• #67   15. mar 2014 Brian O er misundelig på en UP. HAHAH. Taber. smiley

• #68   15. mar 2014 Der er ikke det jeg hellere ville, end eje en VW up... :D...

Men DU, unge mand....du skuffer mig gevaldigt...men den signatur, burde du jo for længst have besvaret denne tråd:

http://www.bilgalleri.dk/forum/Off-Topic/1034877-skrotte_campingvogn_

• #69   15. mar 2014 Er anders ikke også på filter haha?

• #70   15. mar 2014 det havde jeg ikke lige overvejet...hehe...men i er ihvertfald allesammen nogle penismisundelige homoer hvis i afviser denne

http://www.bilgalleri.dk/galleri/301779-rolls_royce_phantom

• #71   17. mar 2014 Hold da op en smøre!
    BG er et demokrati, jeg stemmer som jeg synes, i andre stemmer som i synes, og det hele fungerer af helvedes til smiley
    Jeg forstår bare ikke at nogen gider blive sure over det, bortset fra Kevin (men han er vist bare en sur lille dreng, uanset hvad)...

Kommentér på:
Velkommen

Annonce