{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  nogen der kører med HANS ?
  • #1   16. mar 2014 Yes... Det er fint hvis man ikke skal dreje hovedet alt for meget smiley

• #2   16. mar 2014 Så meget kan jeg regne ud smiley men lidt drejer man jo hovedet. Men er det en decideret gene/ulempe at køre med tænker jeg. Eller lægger man ikk mærke til det når man kører

• #3   16. mar 2014 jeg kunne aldrig drømme om at bruge H seler uden hans . har dog med flydende rem, troede faktisk slet ik man kunne købe dem med fast rem mere .

man kan slet ikke mærke man har den på .

• #4   16. mar 2014 Jeg kan få en i kevlar fra schrott for 3000kr (normalpris 8000kr) med fast rem. Eller de alm sport club med flydende rem for 2500kr.

Kevlar vejer 650g den anden vejer 1100g. Det er noget af en forskel :-s

• #5   16. mar 2014 du mærker ikke vægten OVERHOVEDET , da selerne som du spænder trykker på HANS device, mener min nye vejer 800 gram (fik stjålet den anden jeg havde på PP) den vejede 1100 gram og det eneste sted JEG kan mærke "forskellen" er i tasken frem og tilbage mod banen hehe

• #6   16. mar 2014 jeg vil dog sige hvis du har et sæde med de der "ører" der gør du alligevel ikke kan kigge til siderne er en med fast rem sikkert ok ..

• #7   16. mar 2014 Synes bare der var stor forskel på vægten da jeg prøvede de 2 hans stående. Altså uden hjelm og uden at være spændt fast. Men det var heller ej et sandt billede af hvordan det er tiltænk at bbruges. Nå jeg må i tænkeboks igen::-)

• #8   16. mar 2014 ellers må du ofre ca 4k på en med flydende der vejer mindre end en pose sukker smiley specielt i en 7er som din er det jo til tider rart at kigge til siderne , og ikke mindst kunne dreje hovedet en smule under kontra styring osv , jeg kender de 7ere og de vil jo gerne gå mega sidelæns smiley

• #9   17. mar 2014 hehe ja nemlig smiley jeg er også bange for at jeg vil fortryde hvis jeg køber en hans hvor jeg ikke kan kigge tid side.

Men synes ikke man får noget ordentlig for 4k ? Og gider heller ikke give 7-8.000kr ;-(

Kommentér på:
nogen der kører med HANS ?

Annonce