{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  bilkøb ved hugger?
  • #1   16. mar 2014 Det afhænger meget af hvad bil, hvor mange dele der er på den osv. du er NØD til at spørge ham.

    Det er ikke engang sikkert du må/kan det da han ikke må videresælge en hel bil efter han har skrottet den (så skal du købe den før han sender attesten ind)


  • #2   16. mar 2014 nå for søren! ja så er der sku nok ikke særlig stor chance for jeg finder en clio 2 der lige er blevet afleveret... må han heller ikke sælge den når jeg bare skal bruge den som doner?

  • #3   16. mar 2014 egentlig ikke da han skriver under på at bilen bliver destrueret og adskildt, hvilket er det han får penge for når han sender en skrotningsattest på bilen ind.

    At nogen så gør det alligevel, det er nok svært at stoppe smiley hør dem ad.


  • #4   16. mar 2014 Der er en svindler ovre på Sjælland som sælger dem videre, det er desværre ikke muligt at linke til noget, da HAerne herinde fryser folk for et godt ord. Men de er meget aktive på dba.

  • #5   17. mar 2014 har da osse selv flere gange fået lov til at tage alt undtagen lige den del som stelnummeret sidder i..hos en jeg kender..

  • #6   17. mar 2014 Allan
    Hvis du tænker på Smørum så skriver man under på at de køber bilen af dig og at det stå dem frit for at bruge gøre med den Hvad de vil, så bedømme de at den kan laves og sælges så stå der dem frit for...


  • #7   17. mar 2014 Jeg har et par gange købt bil hos en hugger i nordjylland.

    Han tager motor, katalysator og stelnummer - Resten kunne jeg sagtens få med.

    Slap af med 2000 kr for en corolla, med gsi kabine, skørter, lygter osv - Så de penge var hurtigt tjent hjem igen.


  • #8   17. mar 2014 Find da evt. en i den blå med det du mangler der er rendt i syn for 5000 og så plyn den og få 2-3000 i præmie bagefter når du selv skrotter den.
    Det kan ofte betale sig i længden hvis man er lidt handy og skal lave en bil op og mangler mange smådele eller de dyre stumper, såsom gearkasse, bagbroer, trækaksler, hele kabiner mm.


Kommentér på:
bilkøb ved hugger?

Annonce