{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hæve ladetryk på Rs Turbo?
  • #1   19. mar 2014 får den chippet

• #2   19. mar 2014 en bleed ventil.

• #3   19. mar 2014 Nu er det efterhånden 16 år siden jeg havde min RS men mener det var noget med man kunne bytte om på 2 slanger så hævede man ladetryk fra 0.8-1.2.
    Skal nok lige høre min nabo der dengang kørte noget klub rally i sådan en som lavede det for mig den gang

• #4   19. mar 2014 Alt efter hvad kode der er på din tændingsboks, kan den kun hæves til henholdsvis 0,7 eller 0,85 før den sætter ud på tændingen, vil du højere op skal der en chip i tændingsboksen.
    For at hæve trykket skal der en strammere aktuator på eller bleedventil, og så skal den ventil der sidder på gearkassen kobles fra.

• Kim J
    Kim J Tilmeldt:
    mar 2014

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 3
    #5   20. mar 2014 Bilen er helt standard, med 0,5 bars ladetryk, i første omgang ville jeg bare have det hævet til omkring de 0,7-0,8 bar..
    Men hvordan med hensyn til at få den rigtige mængde benzin osv? og ja andre indstillinger? det vel ikke bare at sætte bleed ventil på og så skrue op?

• #6   20. mar 2014 Den vil suge luft spjældet længere ned ved højere tryk, så den vil give lidt mere benzin, men nok ikke helt nok!
    Den kan justeres lidt op i benzin på den elektroniske benzin regulator, men det er ikke noget man skal begynde med hvis ikke man ved hvad man laver!
    Køb et air/fuel sæt og monter på den, så man altid kan holde øje med blandingen!

Kommentér på:
Hæve ladetryk på Rs Turbo?

Annonce