Nød til at fortælle.. {{forumTopicSubject}}
Jeg havde set at den sorte og røde Supra havde hver fået tildelt et 2 tal. Og var meget nysgerrig for at få grunden at vide til disse utraditionelle karakterer, som var givet af:
http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=11446&kommentarID=144278
Så jeg spurgte om det, og her var hvad han svarede:
Gav dem 2, ud over det med det ikk er Nissan, forbi jeg har hørt om hvordan pengene er kommet ind for at kunne købe bilen... Det støtter jeg ikke!
Synes helt ærligt det er en anelse barnligt, og svarede ham:
Du giver altså kun høje point til Nissan's, dvs. en standard Micra vil måske også få 2 - samme Supra'en. Er du virkelig så snæversynet?
Og det med måden de har erhvervet dem på, kan jeg kun sige du er pi... misundelig - helt ærligt. Hvis du f.eks. arver, og køber en lækker bil. Skulle den så være mindre lækker pga. det?
Synes helt ærligt det er uanstændigtt, den måde du bedømmer på.
Sikkert også derfor du selv er bange for at få disse negative tråde, som du siger, fordi du selv er klar over at det vil vække megen opstand...
Men er du mand nok til at bedømme så utraditionelt, burde du også være mand nok til at la kommentarene stå..
PS. Vær også ret sikker på at Smølfen sikkert kommenterer det, eller er manden ganske ganske storsindet..
Grunden til at jeg skriver det her, er at han sletter sine "negative" tråde som han selv beskriver disse forespørgsler. Og jeg synes alligevel, at når nogen er så useriøse, ja så skal det squ også ud i alles påhør..
feb 2004
Følger: 36 Følgere: 34 Biler: 8 Emner: 57 Svar: 635
Om det er sønnike der har fået en Jaguar XK af daddy i 18 års fødselsdag berretiger ham på fuldstændig lige fod med os 'almindelig dødelige' der ikke har samme ressourcer.
Misundelse og jantelov er grimt grim grimt. Hvorfor kan vi ikke glæde os på andres vegne og være glad for, der er eksotiske biler i gadebilledet. Drømme er dejlige at have og uden excentriske bilejere - med selvtjente eller arvede finanser - var det sq kedeligt.
Vi har i sidste ende alle den samme passion og det er BILER. Alt andet er uvæsentligt.
God sommer til jer alle - rig eller fattig :-))
feb 2003
Følger: 21 Følgere: 18 Biler: 1 Svar: 4
Nød til at fortælle..