{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
875 visninger | Oprettet:

Interesse for at leje ind i timeshare værksted {{forumTopicSubject}}

Hej

Jeg overvejer at købe et hus i Lystrup ca. 10 km. nord for Århus med tilhørende 52kvm værksted med lift og andre veteranbilegnede faciliteter og plads til opbevaring af 3-4 biler.

Jeg forestiller mig at udleje denne garage som et timeshare, hvor 3-4 lejere kan booke sig ind på en tid og bruge faciliteterne og ellers opbevare deres bil f.eks. vinteren over.

Mit spørgsmål til Jer er så om der er overhovedet kunne være interesse for dette?

Og hvis der er hvor meget kunne man så tage for det?

I kan se nogle billeder her:

https://www.dropbox.com/sh/2ao2v0ayuw4hxl9/L2sBcRfQ_u

Bemærk at der kan stå mindre biler på hylderne. Det er opvarmet og med håndvask (og adgang til toilet).

På forhånd mange tak for hjælpen!

Med venlig hilsen Mark

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Interesse for at leje ind i timeshare værksted
  • #1   27. mar 2014 Du burde lige overveje det med opbevaring af biler. Da det er noget du skal ha ordnet med forsikring ellers dækker de ikke.

• #2   27. mar 2014 Hej Lasse. Tak for svaret. Det vil jeg lige få undersøgt. Som udgangspunkt regner jeg dog med at tilbyde med opbevaring og så få styr på det med forsikringen. Mvh Mark

• #3   27. mar 2014 Jeg ville nok forsøge at leje lokalerne ud til 2 som ville bruge det og så bare leje det ud som et lokale. for mig virker det ret lille til 3-4 personer.

• #4   27. mar 2014 Hej Kennet.

Ja der kan jo kun være 1 ad gangen, der arbejder på sin bil. Men jeg tænker måske at de så kan booke sig ind via f.eks. Google Calendar, så de ikke er der på samme tid.

Men okay det kunne jo også være man bare som du skriver skal leje hele lokalet til 2 personer. Har du nogen idé om hvad man kan få for det?

Jeg kan se at Autogalleriet ( www.agaa.dk) tager 6.600 pr. år for opbevaring inkl. fri benyttelse af værksted. Det ville jeg jo ikke kunne tage, men det kan måske give en rettesnor.

Mvh Mark

Kommentér på:
Interesse for at leje ind i timeshare værksted

Annonce