{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.207 visninger | Oprettet:

Fremhæve lyden af bmw e46 320i {{forumTopicSubject}}

Hej, jeg vil gerne have en dybere lyd/brummen, men ville lige spørge jer her inde om i kan anbefale en udstødning? Evt et helt sæt med bananmanifold?

Jeg er åben for bud, vil som sagt fremhæve lyden af række 6'eren..
På forhånd tak smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fremhæve lyden af bmw e46 320i
  • #1   27. mar 2014 Er Personligt mere til at montere K&N filter end brian potte..
    Det er hurtigt!!


  • #2   27. mar 2014 Lav en shotgun eller smid cherry bomb på hvor bagpotten er. Så er der lyd smiley

  • #3   27. mar 2014 køb et ordenligt filter smiley på med banen og så en eisenmann bagpotte så har du lækker lyd smiley evt af med mellempotte ..

  • #4   27. mar 2014 Luftfilter giver ikke ret meget ekstra lyd på en 6 cylindrede bmw.

    Ville hellere bruge penge på en ordentlig rustfri bagpotte evt skifte det hele fra kat'n af til rustfri.


  • #5   27. mar 2014 Skift din mellempotte ud med en free flow mellempotte der sku give det ønskede. Evt skær afgangsrøret af ved svejsningen og smid ønsket størrelse rør og form påfør syns skyld. Det giver en lille smugle lyd.
    Det en skøn bil med en skøn motor hvor man få en go lyd ved dette.

    Men mange mener at de skal larme så de smider åbent luftfilter på men glemmer at få det isoleret fra strålevarme. Som hverdags bil ville en løsning som min være en go løsning. Eller det lidt dyre valg. En bagpotte fra et anerkendt mærke. Eisenmann, Supersprint, Sebring. Vil også gøre det lige så godt. Det andet med filter bananmanifold osv er mere for show og Brian effekt. Jo det KAN lyde godt men ofte er det bare "se mig se mig" støj


  • #6   28. mar 2014 vil nu ellers mene et åbent filter på en r6 siger rigtig godt og fremhæver meget motorlyd smiley .. men hver sin smag..

Kommentér på:
Fremhæve lyden af bmw e46 320i

Annonce