Bil til bryllup {{forumTopicSubject}}
Hej Bilgalleri!
Jeg er i den lykkelige situation, at jeg skal giftes i år. I den forbindelse skal vi naturligvis bruge en bil, som skiller sig en smule ud fra mængden - i hvert fald mere end vores Astra
Hvis nogle af jer kunne tænke jer at hjælpe os med dette, vil vi meget gerne høre fra jer. Start gerne med at skrive en privat besked herinde.
Hvor finder brylluppet sted?
Vi skal giftes i Herning og holder reception/fest i Ikast. Jobbet vil i udgangspunktet bestå af
1. Kørsel fra kirken til location, hvor der skal tages billeder.
2. Videre kørsel til Ikast, hvor receptionen afholdes.
Hvornår finder brylluppet sted?
Vi skal giftes 7. juni kl. 13:30, så der er intet behov for at stå tidligt op eller lignende Endvidere er chancerne rimelige for, at vejret er OK.
Hvilke biler har interesse?
Som udgangspunkt har alle biler, der skiller sig blot en smule ud, interesse. Eftersom der primært vil være tale om bykørsel, vægter det kosmetiske forholdsmæssigt mere, end hvad der ligger under motorhjelmen. Ellers spænder vores ønsker bredt, eksempelvis:
- Spændende amerikanerbiler, nye som gamle.
- Audi A5, BMW 6-serie eller lignende.
- Audi A8, BMW 7-serie, Mercedes CLS eller lignende.
- Supra, Skyline eller lignende.
- Diverse sportsvogne a la Porsche, Ferrari, Lamborghini og lignende.
Listen er <i>langt fra</i> fyldestgørende, så hold dig ikke tilbage, hvis du har et godt bud.
Hvad får jeg ud af det?
For mange ejere af ovenstående biler er det i sig selv spændende at få lov til at vise sin bil frem til sådanne begivenheder. Dog er der naturligvis udgifter, som skal dækkes, og vi forventer heller ikke, at der "arbejdes gratis". Derfor vil der blive tale om en form for afregning, som vil stå mål med tidsforbrug, bilens type osv.
Vi opfordrer til, at man skriver sin pris i den indledende besked. Der er som sådan intet loft for vores budget. Vores eneste krav er, at prisen står mål med det produkt, vi får.
Er der andre ting, jeg bør vide?
Det er ikke tanken, at vi selv skal sidde bag rattet. Jeg siger naturligvis ikke nej tak til et tilbud herom, men har absolut ingen forventning om det.
Herudover er der vist bare tilbage at sige, at vi håber på at høre fra en masse bilejere med en række forskellige spændende biler, som har lyst til at gøre vores dag lige lidt federe
- Jesper Bay
feb 2012
Følger: 4 Følgere: 4 Emner: 7 Svar: 3.845
Vær nu lidt realistisk og vælgen lidt større balje til turen, så I er sikker på at kunne være der allesammen - chauffør, du og lillemor......
maj 2006
Følger: 29 Følgere: 85 Biler: 9 Emner: 14 Svar: 17.262
1. Ferrari FF, Porsche Panamera/Cayenne eller lignende, hvor der er mere end to sæder.
2. Vi kører selv bilen.
Du tænker måske, at sidstnævnte forekommer urealistisk. Der findes imidlertid firmaer, som udbyder sådanne services, så der må alligevel være nogle, som er villige til at udlåne deres sportsvogne til sådanne formål. Jeg er klar over, at prisen vil være relativt høj, men vi har som sagt ikke umiddelbart noget loft i budgettet, hvis blot vi får noget for pengene.
Under alle omstændigheder skal det primært forstås som et udtryk for, at vi er åbne over for stort set alt
feb 2008
Følger: 63 Følgere: 64 Biler: 4 Emner: 214 Svar: 4.378
nov 2005
Følger: 88 Følgere: 84 Biler: 2 Emner: 208 Svar: 4.745
a. Er dværg
b. Er født uden ben eller har fået sat disse af som følgende af en ulykkelig hændelse
c. Ikke har noget imod at sidde sammenkrybet i fosterstilling
eller min all time favorite d: Ikke har noget imod at ligge med røven mellem forsæderne og hovedet klemt mellem bagrude og bagsæde
Kan et eller flere af ovenstående opfyldes, her tænker jeg f.eks. en dværg uden ben, ja så er min Supra det helt rette køretøj til dagen!
maj 2006
Jeg synes desværre, man ser mange lignende opslag, hvor der ingen information er at finde overhovedet. Det er jo ikke meningen, at folk selv skal spørge en hel masse ind til arrangementet.
Det har jeg tit selv undret mig over - og irriteret mig over, da jeg fx havde min Supra, som mange gerne ville bruge til eventkørsel - så jeg tænkte, at det ikke skulle være tilfældet for mit eget opslag
maj 2005
Følger: 46 Følgere: 48 Biler: 7 Emner: 10 Svar: 407
maj 2006
Som du måske ved, har jeg selv haft en Supra. Forudsat at bruden sidder på forsædet - og ikke har en <i>kæmpestor</i> kjole - vil jeg vurdere, at det godt kan lade sig gøre. Gommen - i dette tilfælde undertegnede - må så leve med at blive forvist til bagsæderne, hvor pladsen er begrænset.
wissing a
Det er også planen at forsøge den vej igennem. Der er i hvert fald en god slat at vælge imellem, hvis de er interesserede i at "leje" dem ud.
feb 2012
Følger: 4 Følgere: 4 Emner: 7 Svar: 3.845
Og det er et rigtig fin og informativt forumemne du har lavet - var der bare flere der gad at være halvt så udførlige, ville dialogen ofte blive en del bedre på bg!
feb 2010
Følger: 34 Følgere: 24 Emner: 55 Svar: 2.824
maj 2006
Jeg vil som sagt gerne have en besked herinde, så jeg kan "sortere" i min indbakke, hvis der er seriøse bud
apr 2005
Følger: 34 Følgere: 24 Biler: 6 Emner: 15 Svar: 546
Fedt stort tillykke tillykke, jeg kan kun sige det på denne måde, for sådan var vores bryllup
maj 2006
apr 2005
Kommer i den efter ca 2, 16 min
http://m.youtube.com/watch?v=33slSsELjWM#
feb 2007
Følger: 23 Følgere: 33 Biler: 4 Emner: 436 Svar: 5.911
Overvejet hestevogn ? .. Så langt er der jo heller ikke
maj 2006
Henrik P
Hvad koster sådan en omgang, sådan i runde tal?
feb 2007
Ligger i Herning
apr 2005
apr 2005
maj 2006
Tak for tippet, Erik. Man kunne da prøve at kontakte dem for at høre, om det kan lade sig gøre på dagsbasis
feb 2007
Tror enda du kan leje den for nogen timer bare med levering og afhentning igen af bilen .. om du vil betale for det
apr 2005
maj 2006
Jeg vil lige tillade mig at slutte tråden af med at sige tak for alle henvendelser, der har været - både her og i private beskeder.
Det glæder mig desuden at se så mange rosende ord omkring mit indlæg. Det er jeg glad for.
Vi har fundet en bil, som matcher vores forventninger, både hvad angår vores ønsker til bil og til pris
apr 2005
maj 2006
feb 2008
Følger: 63 Følgere: 64 Biler: 4 Emner: 214 Svar: 4.378
maj 2006
dec 2012
Følger: 1 Emner: 18 Svar: 88
Han kører normalt kun for venner og familie, men jeg vil da gerne høre ham ad, hvis det skulle have interesse. Han kører med uniform og hat og hele lortet.
dec 2012
Følger: 1 Emner: 18 Svar: 88
Bil til bryllup