{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.565 visninger | Oprettet:

Scam eller ikke scam ? Køb af bil {{forumTopicSubject}}

Hej Gutter, i kender godt det når man føler noget er for godt til at være sandt??

http://bridgemere-distribution.co.uk/howitworks.php

Jeg har kontaktet en som havde en Toyota Aygo tilsalg på bilbasen til 25000 kr fra 2008 som har kørt 90000 km. Jeg har fået nummerpladen og der er ikke noget gæld tinglyst i bilen fra nummerplade.net og bilen havde ved sidste syn kørt 78000 km. Så alt det lyder jo alt sammen meget reelt..

Men problemet kommer så her, det er en englænder som har haft bilen i danmark mens han har boet her i 6 måneder, men er nu tilbage i england og har overdraget bilen til det der bridgemere firma, som er et shipping firma som køre biler rundt..

Men hvad ville i gøre? Så vidt jeg kan se, så skal pengene ikke overføres til ham, men til dette firma.

Gør, gør ikke? smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Scam eller ikke scam ? Køb af bil
  • Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

Følgere: 43 Biler: 8 Svar: 5.712
    #1   6. apr 2014 For saten der er mange englænder der står i det problem med deres danske biler.
    Ja skynd dig at køb, de er billige når de skal af med dem i en fart når de ikke skal være i Danmark mere.

• #4   6. apr 2014 Hold nu.......

• #5   6. apr 2014 Fup og fidus

• #6   6. apr 2014 En 95% magen til var oppe den anden dag.. det er fup og fusk

• #7   6. apr 2014 Det er nok den fra den anden da kevin, for skrev til ham for 4-5 dage siden..

Men jeg holder mig fra den så smiley

Kasper og Tommy, når i skriver det i skriver, er det så ironi eller 4real?? smiley

• #8   6. apr 2014 Ironi.

• #10   6. apr 2014 Tommy A, har du hørt om det firma ?? Altså kan forstå sådan at det er noget ala paypal, man overføre penge til firmaet, ikke til ejeren af bilen. (et depositum) også kommer de med bilen, også har man 3 dage til at finde ud af om man vil købe bilen eller ej. Og når man så har bestemt sig, giver man resterende penge til firmaet..

Men ja, skal nok bare droppe det smiley

• #12   6. apr 2014 Er der stadig folk, der hopper på den i 2014?

Hjemmesiden for shipping firmaet er bare en fuphjemmeside. Du skal overføre pengene med Western Union til hvad du tror er et shippingfirma, men i virkeligheden er det bare "sælgeren" der modtager dem. Dererfter ser du aldrig bilen og du kan jo ikke tørre den af på shippingfirmaet, for den eksisterer slet ikke!

Jeg er blevet bekendt med nogenlunde det samme fupnummer allerede i 2009, hvor jeg skulle eksportere nogle gulplade ud af Danmark, så der ville jeg helst sælge til en fra udlandet.

Men ellers ja, aldrig overfør penge før du sidder i BILEN, og har ATTESTEN og NØGLEN i hånden!

• #13   6. apr 2014 Super, havde prøvet at google hjemmesiden for at finde ud af noget. Men kunne ikke finde så meget smiley derfor jeg spurgte herinde, har ikke købt biler på andre måder end normal handel face 2 face. Men super og tak for hjælpen smiley

• Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

Følgere: 43 Biler: 8 Svar: 5.712
    #14   6. apr 2014 Ja gu fanden er det ironi, men forsatan hvor er folk dumme nu til dags.
    Sæt dig ned og tænk det igennem bare 5 minutter og så kender du vist også selv svaret på om du skal springe til eller blot slette mailen.

• #15   6. apr 2014 hold jer langt væk fra den slags.....

• #16   6. apr 2014 Hvorfor skulle man det ?? Det er da normalt at handle online med alle mulige ting, og hvis firmaet var et reelt firma, så var der jo ikke noget problem. Derfor jeg spørger jo.

Men har skrevet jeg ikke gider noget alligevel smiley

• #18   6. apr 2014 Du var heller ikke hurtig nok bilen er ikke til salg mere på bilbasen

• #19   6. apr 2014 Jeg købte den.. Skal bare lige bruge den i 3 dage, og så returnere jeg den..

-Crimerider!

• #20   6. apr 2014 Samtidig kan du jo lige overføre 50 procent af prisen til en konto i Nigeria, så får du monteret læder kabine når den er færdig..

Tænk nu selv!

En bil fra 08 til 25.000 kr, sælger i England, du skal overføre pengene, returret og hvad de ellers finder på.
    Lur mig om ikke også annoncen er lavet via Google translate.

ALLE lamper bør blinke, lyse og hvad de ellers kan! -ellers bør du overføre og dele din erfaring med os andre mistroiske, men oplyste mennesker smiley

God søndag

Kommentér på:
Scam eller ikke scam ? Køb af bil

Annonce