{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Benzinkort
  • #2   7. apr 2014 Har til Q8, Shell og Statoil hvor jeg får rabat.
    Har også til OK hvor de giver point på coop kortet.
    Tanker hvor det er billigst

• #4   7. apr 2014 Jeg har benzin kort til UnoX fordi den ligger lige ved siden af min arbejdsplads. Grunden til jeg har det er at jeg så ved hvad jeg har til resten af måneden, uden at skulle tænke på benzin penge smiley

• #5   7. apr 2014 Shell, giver 99 øre rabat på diesel på erhverv. Kreditten er også god.

• Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

Følgere: 43 Biler: 8 Svar: 5.712
    #6   7. apr 2014 Visa/Dankort virker fint

• #7   7. apr 2014 Nøjes også med mit VisaDankort... Så ved man sgu hvor langt man er med at bruge penge.... smiley

• #9   7. apr 2014 Jeg er medlem af landbrug ungdom, og man kan der igennem få et benzinkort til Q8, der giver 95 øres rabat på benzin og 115 øre på diesel..

• #12   7. apr 2014 Har til shell og uno-x men bruger kun mit shell kort fordi jeg får rabat gennem mit fdm medlemskab smiley

• #13   7. apr 2014 Visa dankort. Og man behøves ikke at have ok kort for at få point hos Coop kæden. Det får man skam også med Dankortet. Tankkort er nemt, men det kan dæleme give en træls regning. Jeg vil hellere betale for noget når jeg køber det, frem for at få en regning senere. Og det fede ved Dankortet er at man kan tanke præcis hvor man vil med det smiley

• #14   7. apr 2014 Det smarte er, at man får op til 40 dages kredit på et benzinkort. Jeg har et kort til Shell, da jeg får 25 øre i rabat på pumpeprisen på diesel og 20 øre i rabat på benzin gennem FDM.
    Jeg har også til Uno-X, da Forbrugsforeningen giver en lille procentdel i rabat pr. liter brændstof. Jeg er selvfølgelig så medlem af Forbrugsforeningen, som er et genialt kort, hvor man får kredit i op til 40 dage og får en masse gode rabatter i mange forskellige butikker. Men efter at FDM er indgået i samarbejde med Shell, er det den bedste aftale for mig lige nu.
    Jeg bruger bestemt ikke mere brændstof, fordi jeg har benzinkort. Det jeg kører, kører jeg fordi det er arbejde eller at handle ind eller familie-/vennebesøg.

• #15   7. apr 2014 Men nu mht Shell, så er de jo ofte tæt på en krone dyrere end Eks jet eller unox. Så hvad har man reelt sparet? Der er kreditten, men det er jo småpenge man får i rente af de skallede 2000kr (Eks).

• #16   7. apr 2014 Jeg har Shell kort med FDM rabat aftale. Jeg har et månedlig forbrug af diesel på 250 liter, så det er ikke ligegyldigt til hvilken pris.

• #17   7. apr 2014 Jeg har benzinkort til Uno-X og Jet som går via min budgetkonto. Sætter et vis beløb ind hver måned og har så også et Max tilsvarende.
    Det er dejligt at det køre helt af sig selv smiley

• #18   7. apr 2014 Jeg har et ok kort og tanker der primært fordi de har en station lige hvor jeg kører på motorvejen og der hvor jeg kører af. Så det er dejlig nemt. Jeg har set lidt på de point til Coop kort (sådan et har jeg ikke) men er det ikke så lidt værd at det er helt til grin. Jeg bruger 3000-3500 kr/mrd. på diesel og syntes jeg regnede det ud til 150 kr. pr år?

• #19   7. apr 2014 Vi havde 1200 at handle "gratis" for på Coop kortet i år, og vi handler næsten aldrig i Coop butikkerne, men kører det gennem når vi tanker. Så det giver da alligevel lidt.

• #20   7. apr 2014 Aabenhuus - hvor mange penge køber I ca brændstof for pr år?

• #21   7. apr 2014 Jeg har altid haft til Jet.
    Fra ca. 1980
    De havde en reklame som sagde: køb varerne hos købmanden og benzinen hos Jet.
    Jeg havde købmandsforretning i 40 år solgte den i 1995.

Nu er jeg imidlertid gået over til fjenden, jeg har job hos OK så der har jeg også kort til nu.

De ligger begge i bilen så jeg er klar til at tage hvor det er billigst,
    Ok skal dog have lidt ekstra hver gang.

• #22   7. apr 2014 Mht. Shell, så er mange af deres stationer lavet om til Shell Express - dvs. ubemandede stationer. Derfor er priserne på samme niveau som på de andre ubemandede stationer.

Jeg tankede eksempelvis til 9,68 kr/l i går, og så får jeg 25 øre i rabat pr. liter. Prisen på OK var 9,58 kr/l. Jeg sparede altså 15 øre pr. liter hos Shell i forhold til OK.

• #25   8. apr 2014 Det er tilladt at tænke sig lidt om smiley

Selvfølgelig er det diesel - det kører min bil nemlig på.

Kommentér på:
Benzinkort

Annonce