{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  volvo 850 automat gearkasse
  • #1   7. apr 2014 har du tjekket om du har den korrekte oliestand i gearkassen ?

husk at se i service bogen hvordan du tjekker da det er forskelligt fra bil til bil hvordan man tjekker

• #2   7. apr 2014 Har ikk service bogen til den men man må kunne finde noget om det på nettet. Har lige haft pinden oppe og der ser ud til at være for meget på den

• #3   7. apr 2014 mange gange skal de være startet når du måler det min pajero skal eksempelvis være startet og så skal man skifte den stille op i gennem gearene og mener den skal stå i neutral når man måler

• #5   8. apr 2014 Olien er brun på pinden så den skal nok skiftes.
    Ved du hvor man kan få skyllet gearkassen? Eller kan man det selv?
    Jeg mp oræve at se on jeg ikke kan finde en med en tester. Havde også tæbkt på at købe den dyre tester fra biltema men ved ikk om den er noget værd ?

• #6   30. apr 2014 hej olien er nem nok af skifte men der går cirka 12 liter til. du tapper olien af også efterfylder du i oliepinden det er forskelligt hvor trykket kommer ud henne men det er enten øverste eller nederste slange på oliekøleren til gearkassen.du gør følgende du starter med af tappe af så efterfylder du så piller du slangen enten øverst eller nederst og der hvor det kommer ud den forsætter du med når du efterfylder skal bilen være slukket alt foregår i neutral når du efterfylder så starter du derefter så kommer der noget ud der er ingen tid på hvor længe men kort tid af gangen da konverteren ikke må løbe tør og når olien er ren når når den kommer ud er den perfekt.. og det kan virkelig mærkes har selv prøvet det

• #7   30. apr 2014 Du kan ringe i morgen, så kan min mand forklarer dig hvad problemet er, da vi selv har prøvet det samme.

• #8   30. apr 2014 okay send nummer i privat

• #9   7. maj 2014 nogle auto gearkasser har ikke nogen aftapnings hul så man skal pille bundkaret af for at tappe olien af det er typisk fordi man skal skifte filteret der sidder i bunden af gearkassen så køb et filtersæt med pakning og skift det også

• rune n
    rune n Tilmeldt:
    feb 2010

Følger: 1 Svar: 1
    #10   3. aug 2017 Hvad var problemet? For jeg står med min 855 t5r med nyrenoveret gearkasse som har lige nøjagtig samme problem ??

Kommentér på:
volvo 850 automat gearkasse

Annonce