konfirmations-kørsel konfirmations-kørsel
Hej.
Jeg vil hører om der måske var en der kunne være behjælpelig med kørsel fra kirke torsdag d. 29. Maj 2014, til min søn.
Det er i Brøndby strand, og kørsel er kun en lille tur.
Håber nogen kan hjælpe mig.
Jeg kan evt fanges på fleichenberg@hotmail.com
Tak.
Hilsen Henriette
nov 2008
Følger: 48 Følgere: 89 Biler: 11 Annoncer: 1 Emner: 5 Svar: 1.340
der er desvære kommet nogen meget strænge regler på det punkt så det er ulovligt og køre komfimitaions kørsel lige meget om det er imod betaling eller om man gør det gratis for i tilfælde af at der sker et uheld på turen så er der ingen forsikring der dækker
så derfor er der ik så mange der gider og køre komfimitaions kørsel mere
nov 2008
jeg fik det afvide i efteråret og det er nogen nye regler der er kommet
dec 2005
Følger: 6 Følgere: 5 Biler: 1 Emner: 8 Svar: 62
apr 2014
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 1 Svar: 2
nov 2008
ja jeg talte så heller ik om veteran biler,
det er nyer amerikanerbiler jeg snakket om
aug 2009
Følgere: 1 Emner: 71 Svar: 934
Personen der tilbyder at køre konfirmationskørsel, skal have en vognmandstilladelse til limousine kørsel (præsentationsørsel) samt føreren af køretøjet skal have et kørekort til kat B erhverv (kode 400 på kørekortet)
Derudover skal ejeren af bilen, have en erhvervsforsikring på køretøjet, som koster i omegnen af 25-30.000kr/år for kasko.
Der er en grund til at de etablerede, og lovlige, firmaer tager over 1000kr for ½ times kørsel, for det er pisse dyrt at have de biler stående, da de jo på ingen måde kører lige så mange besatte km, som en taxa gør, og de koster det samme, plus de betaler en smule i afgift, hvilket taxaer ikke gør.
apr 2014
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 1 Svar: 2
fleichenberg@hotmail.com
Tak.
Hilsen Henriette
konfirmations-kørsel