{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
956 visninger | Oprettet:

Ahmed F
Ahmed F
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3

mistet bil {{forumTopicSubject}}

Hej har totalskadet min passat som jeg finansieret fra bilernes by bilen blev ikk lavet da jeg mistede kørekort efter jeg købte bilen, problemen er told og Skat har trukket afgiften fra den kan de det når bilen ikk er min rigtig det jo firmaens til den blev betalt? Burde de ikk have trukket afgiften og betalt rest gælden af?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  mistet bil
  • #1   5. maj 2014 det giver ingen mening!!

Prøv lige at smide et par kommaer og punktumer ind og arbejd lidt med formuleringen.

• #2   5. maj 2014 hvis du har købt en bil som du eks skylder 150.000 på og du har aftetalt 50.000 så skyldes der 100.000. og du så for eks 80.000. af forsikringen så skal du betale de sidste 20.000 for og indfri bilen ret mig hvis der nogle der ved andet men det sån jeg vil mene det er..

• #3   5. maj 2014 Skat har da intet med dit lån at gøre. Du får et erstaningsbeløb fra din forsikring af. Og det er jo ikke sikkert det er samme beløb som du skylder på bilen endnu.

• #4   5. maj 2014 bilen blev ikke lavet fordi du mistede kørekortet ? havde du forsikring på den ? og hvis told og skat har været inde over betyder det vel der har været noget afgift du ikke har betalt .. alt i alt lyder det som om du ikke helt har fulgt reglerne men det er svært når du ikk beskriver det bedre

• Ahmed F
    Ahmed F Tilmeldt:
    maj 2014

#5   5. maj 2014 Hør forsikring vil ikke dække bilen da jeg ikk har kørekort, skylder 80k endnu på den som stadig afbetales. Fandt bare ud af at Skat har trukket afgiften fra bilen da politiet konfiskerede bilen men de kunne ikk fik den tilbage efter et par uger, men fik en bil uden afgift tilbage

• Ahmed F
    Ahmed F Tilmeldt:
    maj 2014

#6   5. maj 2014 Det en passat fra 07 2,0 tdi

• #7   5. maj 2014 Jeg fatter stadig ikke hvad du mener!?! Det går nogenlunde lige indtil du skriver

Citat: "Fandt bare ud af at Skat har trukket afgiften fra bilen da politiet konfiskerede bilen men de kunne ikk fik den tilbage efter et par uger, men fik en bil uden afgift tilbage"

Så hvad betyder det? Har SKAT rent faktisk trukket afgiften ud af bilen, eller kunne de ikke? Og hvorfor skulle de trække afgiften ud af bilen? Hvis du skylder SKAT eller anden instans som SKAT agerer opkræver for, ja så sælger de som regel hele bilen!

• #8   5. maj 2014 Hvorfor fanden ligger du osse og kører bil når du ikke har noget kørekort????
    Håber fandeme at både Skat og Politiet tager alle dine penge og arme og ben samtidig......
    Man ligger som man har redt smiley

• Ahmed F
    Ahmed F Tilmeldt:
    maj 2014

#9   5. maj 2014 Politiet konfiskerede min bil men fik advokat på sagen som hjælp mig med få bilen tilbage. Fik min bil igen prøvet og lave den selv MEN afgiften var trukket af Skat, og nej jeg skylder hverken politi eller Skat penge kun Santander Bank som har finansieret den for mig.

• #10   5. maj 2014 Hvis bilen er erklæret totalskadet, så kan du sagtens købe bilen tilbage fra forsikringsselskabet. Men du må ikke selv genopbygge den. Så derfor skal der betales ny afgift af den hvis den skal ud at køre igen. Plus der skal foreligge en genopbygninsattest på bilen før den må genopbygges, og det er kun et værksted der må gøre dette.

At du så skylder 80k i bilen er ikke skat's problem. Da du ikke har noget kørekort, så har forsikringsselskabet vel ikke villet erstatte tabet af bilen. Ergo er det dig som står i lort til op over begge ører fordi du ikke kunne holde dig væk fra bilen uden kørekortet.

Kommentér på:
mistet bil

Annonce