{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.444 visninger | Oprettet:

Toyota landcruiser vx100 aut {{forumTopicSubject}}

Hej. Jeg står og skal bruge et trækdyr som også kan holde til groft offroad, så jeg overvejer en vx100 aut. Fra 1998-2002 på gule plader eller som bus.
Men jeg vil gerne hører om folks erfaring med dem ?
De har jo næsten alle kørt over 300-400000 km. Mange siger at det intet betyder, mennnnn!!! Kan det virkelig passe at en 15 år gammel bil som har været jorden rundt 10 gange ikke har spor efter dette ? Holder luft undervognen ? Aut gearet ? Er de med spær både for og bag ? Og holder dette ? Osv ?
Mvh

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Toyota landcruiser vx100 aut
  • #2   8. maj 2014 Tak jeg fik mig nok formuleret forkert. Det skal være en vx100

• #3   8. maj 2014 Hej. Jeg står og skal bruge et trækdyr som også kan holde til groft offroad, så jeg overvejer en vx100 aut. Fra 1998-2002 på gule plader eller som bus.
    Men jeg vil gerne hører om folks erfaring med dem ?
    De har jo næsten alle kørt over 300-400000 km. Mange siger at det intet betyder, mennnnn!!! Kan det virkelig passe at en 15 år gammel bil som har været jorden rundt 10 gange ikke har spor efter dette ? Holder luft undervognen ? Aut gearet ? Er de med spær både for og bag ? Og holder dette ? Osv ?
    Mvh

• #5   8. maj 2014 Godt ord igen. Vil nu gerne lige høre folks erfaring og ideer til evt andre bedre biler. Dog ikke en gammel traktor da den jo skal køre 90% landevej. Men dog et most at den skal kunne køre groft offroad

• #7   8. maj 2014 de gamle aut gearkasser på første udgave vx100 var ikke så gode. gå efter sidste model af facelift. "diodebaglygter" og så kryds fingre for undervognen ikke tømmer din bankkonto. alt koster en jetjager til LC VX100

• #8   8. maj 2014 dennis, rolig nu… en vx100 er en dejlig bil, har haft 3…. de køre bare, sørg for at finde en med servicebogen i orden, og at de ik holder i gearkassen er noget pjat, mine har kørt over 500000km, og køre og skifter stadig uden problemer, dem der er gået i stykker, er pga. dårlig vedlige holdelse… mange køre og køre bare, ingen skifter olie før interval, men køre gerne over, hvorfor skifter de ikke før.? jeg kørte 10000km mellem service på min , og den kørte bare, eneste fejl min den ene havde var fortøj, men herregud, for at gi 11000kr for en fabriks nyt, og så køre det 500000km igen, bremse dele er meget billige, og ja en styrekugle koster da lidt, men den køre også snilt 400000km… jeg har kørt med 3500kg+++++ bag ved den, og det klare den uden problemer, lige som alle andre biler, gå den efter, find en der står original, med service bog… og rettelse… DEN FINDES IK MED LUFT, MEN HYDRALIK undervogn… og der virker upåklædigt… alt kan gå i stykker, men er den passet, er det den stærkeste bil du kan finde, samt den holder prisen godt.

alfa omega er en servicebog der er i orden, samt original bil, så er du langt ihvertfald, alle har rust i bagklapperne, uanset om den har været passet.!

• #9   9. maj 2014 Tak for svaret. Netop det med servicebogen er svært. Det er som om at folk gerne ville ofre en formue på en nyere landcruiser. Men ikke en krone på at holde service på den. Det er lidt træls

• #10   9. maj 2014 find en i tyskland, som regel er de meget meget bedre stand, km. i sådan en bil, betyder ik så meget, bare den er passet rigtigt. jeg brugte kun originale dele til min, i stedet for uoriginale.. det er næsten samme pris.

• #11   9. maj 2014 Hvad tror du afgiften er for en 2002 til gule plader ?

• #12   10. maj 2014 skat.dk

Kommentér på:
Toyota landcruiser vx100 aut

Annonce