{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.550 visninger | Oprettet:

Helgarage - Cabriolet - Regn :( {{forumTopicSubject}}

Hej BG!
Jeg har en dejlig gammel BMW e30 cabriolet, som jeg elsker højt.
Mit problem er jeg ingen garge har til den, og hver gang det regner bliver jeg ked af det over bilen... Jeg har ingen hard top til den heller.

Jeg skal til at købe en træk over helgarage, enten fra Thansen el. harald Nyborg el. biltema.

Forskellen på dem er materialet.

Enten er det Nylon eller også er det Polyester!

Nogle der ved hvilket af disse to, der er mest vandafvisende og beskytter min gamle cabriolet bedst?

Om vinteren står bilen selvfølgelig indenfor, har bare ikke råd til den skal gøre det hele året smiley

Tak på forhånd

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Helgarage - Cabriolet - Regn :(
  • #2   14. maj 2014 Det ridser lakken en hel del med sådan en "garage"

• #3   14. maj 2014 Ja selvfølgelig har den kalechen oppe..
    Men bilen er 25 år gammel, og vil gerne passe på den.

Hvilket af de to materialer er bedst imod vejret?
    - det er spørgsmålet!

• #5   14. maj 2014 Ingen af dem er godt for bilen. Jeg ville ofre lidt på vedligeholdelse af taget eller leje en rigtig garage.

• #7   14. maj 2014 Den har ikke godt af den garage. Jorden under bilen bliver jo våd, hvilket fordamper op på bilen, men derfra kan det ikke trænge igennem "garagen" så bilen vil være konstant fugtig/våd. Ydermere er der så ridserne de andre også nævner (:

• #8   14. maj 2014 hvad gør du så når du skal vaske bil, må den så heller ikke blive våd:? sådan en top, skal ha "fugt" inprænere den ordenligt, så sker der intet.. det sidste du skal gøre er at ligge sådan en " garage" over den… en bil er altså lavet til at køre, og blive brugt… brug pengene til en ordenlig gang vedligeholdelse, polering osv.. så kan den holde til at holde ude, eller lej i carport, evt. hvis der er en p-kælder i nærheden, kunne en jo bruges

Kommentér på:
Helgarage - Cabriolet - Regn :(

Annonce