{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
932 visninger | Oprettet:

Patrick T
Patrick T
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 11

problem med fælge/dæk går på skærmen {{forumTopicSubject}}

Hej BG. jeg står her og fået byttet en bil det drejer sig om en VW Polo 6n 1.6 . der sidder 15 T Alu-fælge på men de går på skærmen i venstre side og jeg forstår det ikke for den ser ikke sænket ud, jeg skal have skiftet den ene bære arm i venstre side og lejet ved fjeringen. kan problemet skyldes dette ? eller skal jeg gå ned i 14 tommer? fælge

Mvh Patrick Thor Christensen

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  problem med fælge/dæk går på skærmen
  • #1   15. maj 2014 Min kammerat har da 16" på en 6N std. uden de store problemer. Dæk 195/40R16 smiley

• Patrick T
    Patrick T Tilmeldt:
    maj 2014

#2   15. maj 2014 Okay, jeg vil nødig af med de alu fælge, da det lige er mig smiley men har ikke den store viden inde for det, men den rammer på skærmen. men ved ikke om det kan skyldes af de er for brede eller af det bare er en lorte bil jeg har fået fat i . men skal have skiftet bære arm i den side den rammer på og noget ved fjeren så må jeg håbe af de passer på.

• #3   15. maj 2014 kig på hvad dæk størrelse det, og pil fælgen af og se ET mål, det mår ligge i en af de 2 ting, jeg vil nok tro at ET målet ikke passer til bilen(; ham der har sat dem på har nok købt dem brugte, og så tjekkede han ikke lige ET målet

• #4   15. maj 2014 Sæt nogle gummiklodser i fjedrene. 3 i hver side kan gøre det.De kan købes i T Hansen.

• Patrick T
    Patrick T Tilmeldt:
    maj 2014

#5   16. maj 2014 Okay det vil jeg gøre tak smiley

• #6   19. maj 2014 Fandt du nogen sinde ud af hvor det gik galt ?(;

• Patrick T
    Patrick T Tilmeldt:
    maj 2014

#7   19. maj 2014 Martin : fandt ud af af disse 15 T alu var for brede o ikke spændt fast så hr købt 14 T fælge og nu køre det bare derud af (: nu er der kun noget med min servo pumpe da når jeg drejer er det hårdt

• #8   20. maj 2014 Sådan er det jo(; men det ærgerligt når det ikke passer (;

• Patrick T
    Patrick T Tilmeldt:
    maj 2014

#9   20. maj 2014 Ja mega , håber det sidste bliver lavet så har jeg en bil der forhåbenligt holde 1,5 år og gerne mere (:

Kommentér på:
problem med fælge/dæk går på skærmen

Annonce