{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.977 visninger | Oprettet:

Aleksandar K
Aleksandar K
Tilmeldt:
15. maj 2014
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4

Min pocket bike vil ikke starte! {{forumTopicSubject}}

Jeg har fundet min gamle pocket bike frem.
Den har stået stille i ca. 3 år og idag tænkte jeg den skulle ud og køre igen.

Problemet er nu at den ikke gider starte. Jeg har tjekket om der kommer gnister og det gør der. Jeg har prøvet og hælde benzin direkte ned og tændrørs hullet og der starter den i andet træk.
Jeg har skilt karburatoren ad og blæst den igennem og renset den med benz og den vil stadig ikke starte..

Er der måske nogle kloge hoveder herinde der har en idé om hvad det kunne være?

PS. Det er ikke gammel benzin der bliver brugt.
Det er som om den ikke får benzin.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Min pocket bike vil ikke starte!
  • #2   15. maj 2014 Undskyld hvis det måske er et dumt spørgsmål. Men hvad er en svømmer?

  • #4   15. maj 2014 Altså den man trykker på for at suge benz ind? For jeg har lige købt en hel ny idag.
    http://i.imgur.com/uBSg3qk.jpg


  • #6   15. maj 2014 scootergalleri.dk................................................................................

  • #7   15. maj 2014 Jamen så kan problemet vel ikke være den når jeg nu har købt en helt ny idag og sat på?

  • Unknown
    Unknown Tilmeldt:
    nov 2013

    Følgere: 2 Emner: 5 Svar: 876
    #8   15. maj 2014 Hvad med benzinfilter?

    Random Fat Guy: Er det et problem for dig at han opretter spørgsmålet herinde? I så fald kan du jo vælge at lade være at læse det, og fint hoppe videre til næste emne.


  • #9   15. maj 2014 Benzin filter burde der heller ikke være noget i vejen med.
    Når jeg trykker på svømmeren suger den fint benzin op.

    Det hele virker meget mystisk.


  • #10   15. maj 2014 Man trykker ikke på en svømmeren. svømmeren er en der sidder i "bundkaret" for karburator og lukker af for brændstoffen når der er nok men tag tændrøret ud se om den får noget Benno. hvis ikke så er der noget galt med tilføjelsen af Benno...

    Men brug scotter galleri i stedet....


  • #11   15. maj 2014 svømmeren kan godt sidde fast i bundkaret, det kan være den drukner ?? prøv lad være med at give gas når du starter den ? smiley

  • Unknown
    Unknown Tilmeldt:
    nov 2013

    Følgere: 2 Emner: 5 Svar: 876
    #12   15. maj 2014 Hvorfor skulle han bruge scootergalleri i stedet? Har folk herinde ikke kompetencer til at give et brugbart svar, eller hvad er problemet? De fleste herinde har nok selv været igennem scooterperioden, og ved derfor nok en smule om emnet - så hvad er problemet?

  • #13   15. maj 2014 bilgalleri er for biler, scootergalleri er for den slags. den er oprettet under general diskussion....

    hvis ikke der var den opdeling, så lige sku da alle gallerierne sammen. for der vel altid nogen på hvert galleri der ved noget/har info omkring ting der høre under de andre gallerier...


  • Unknown
    Unknown Tilmeldt:
    nov 2013

    Følgere: 2 Emner: 5 Svar: 876
    #14   15. maj 2014 Nu er det jo hverken en bil eller en scooter, hvor skal han så oprette spørgsmålet? Og mener du virkelig at du inderligt har et behov for, at han skal oprette sig på scootergalleri for at spørge om det samme spørgsmål? Stik nu piben ind og glæd dig over at du har "ferie" smiley

    Jeg er da også fuldkommen ligeglad med din p-bøde historie ( http://www.bilgalleri.dk/forum/Jura-og-lovgivning/991988-fik_p_boede_under_hentning_af_billet) men derfor gør det ikke ligefrem ondt på mig, at du har oprettet den.


  • #15   15. maj 2014 de vil heller ikke have pocket på sg men den skulle nok ligge under OT men svar nu bare smiley

  • #16   15. maj 2014 Så lade da værre med at læse den P-bøde historie.

    Den er tætter på at høre hjemme på scottergalleri end den er herinde.... så stik da selv piben ind....!


  • Unknown
    Unknown Tilmeldt:
    nov 2013

    Følgere: 2 Emner: 5 Svar: 876
    #17   15. maj 2014 Emnets navn er "Min pocket bike vil ikke starte!" - Ergo ved du allerede i overskriften at det omhandler en Pocket bike. Hvorfor helvede går du så ind og læser det, hvis ikke du har nogen interesse i emnet?

  • #18   15. maj 2014 Du skal rense din stråle spids men en synål, det er ikke nok at blæse i den. Du skal kunne holde den op mod lyset, og se gennem de små huller smiley


  • #19   15. maj 2014 svarede jeg ikke på emnet...? Jo det gjorde jeg vist... og forklarede ham oven i købet at det han havde sendt billede af ikke var svømmeren, det er faktisk en fødepumpe svømmeren siden inde i.....

    Evt stråle nålen der sidder fast.

    Så igen stik piben ind


  • Unknown
    Unknown Tilmeldt:
    nov 2013

    Følgere: 2 Emner: 5 Svar: 876
    #20   15. maj 2014 Drop nu den der med piben, den er long gone (evt. find på dine egne afslutninger).
    Og du har ikke besvaret hans spørgsmål, blot forklaret hvad en svømmer er, og at det ikke var hvad han havde taget billede af.



Kommentér på:
Min pocket bike vil ikke starte!

Annonce