Hvordan stemmer I? (BG oprettelser) {{forumTopicSubject}}
OBS!!! LÆS HELE TEKSTEN INDEN I KOMMENTERER!!!
Nu har jeg lige tærsket alle 32 afventende oprettelser igennem og syntes faktisk kvaliteten er bedre end den plejer. Jeg stemte ca. halvdelen ind, hvilket er sjældent jeg gør.
Men tænkte lidt over de kriterier jeg stemmer efter. BG har jo sat et regelsæt, men vi kan ligeså godt indrømme at det er de færreste af os der følger det til punkt og prikke.
Så lad os stå frem og fortælle hvad der gør om vi stemmer ind eller afviser. Også selvom det er langt fra BG's regelsæt.
OBS!!! Da emnet lægger lidt op til heftig diskussion, så lad os allerede nu blive enige om at vi holder en pæn tone OG at det ikke skal være en tudetråd over biler man ikke kan få ind!
Jeg godkender oprettelser med:
- Billeder der viser bilen i et fornuftigt lys og som er tydelige. Hellere 5 gode end 20 elendige.
- Billeder der er gjort lidt ud af. Taget på en pæn eller fed lokation.
- Tekst der er præcis og fortæller om bilen som den er. En lang tekst er ikke nødvendigvis en god tekst.
Jeg afviser oprettelser med:
- Billeder i dårlig kvalitet, taget i modlys eller skygger.
- Billeder, hvor man ikke har gjort sig umage. Biler der er beskidte, rodede og taget på en p-plads eller tankstation i farten.
- Tekst der er rodet og usammenhængende med en masse ligegyldig info, f.eks fremtidsplaner om fælge og anlæg. Det kan tilføjes når det ER på/i bilen.
- Manglende info. Hvis man ikke gider sætte sig ind i hvad der sidder på bilen, er man også ligeglad med at få den oprettet. Det samme gælder undskyldninger med tekst eller billeder som kommer senere.
Jeres tur - Fyr den af.
mar 2007
Følgere: 43 Biler: 8 Svar: 5.726
Stemmer kun biler ind hvor ejeren er af hunkøn og med gode patter.
Meget simpelt
jun 2005
Følgere: 45 Biler: 2 Emner: 118 Svar: 1.104
maj 2007
Følger: 76 Følgere: 69 Biler: 6 Emner: 107 Svar: 1.357
Danmark for danskere.
jul 2009
Følger: 13 Følgere: 19 Biler: 1 Emner: 8 Svar: 64
maj 2007
Følger: 76 Følgere: 69 Biler: 6 Emner: 107 Svar: 1.357
jul 2009
Følger: 13 Følgere: 19 Biler: 1 Emner: 8 Svar: 64
mar 2006
Følger: 16 Følgere: 24 Biler: 2 Emner: 439 Svar: 3.637
Jeg røvkeder mig...
jan 2005
Følger: 33 Følgere: 30 Biler: 6 Emner: 305 Svar: 5.643
Gir kun velkomst til gode oprettelser (godt med billeder og tekst og hvor man kan se personen går op i bilen) og hvis det er en bil jeg personligt godt kan lide med en lidt dårlig oprettelse så smider jeg en kommentar om hvordan jeg synes personen kunne gøre det bedre
nov 2007
Følger: 34 Følgere: 59 Biler: 2 Emner: 80 Svar: 2.221
apr 2009
Følger: 9 Følgere: 5 Biler: 6 Emner: 12 Svar: 708
Det mindste man kan gøre, er at vise lidt interesse for sin bil, så gå ud og se hvad der står på dækket, f.eks Michelin Pilot Sport 3 235/40/18. (Deraf har man jo så også den ene størrelse på sine fælge) Men der skal som regel flere mangler til, for at jeg faktisk afviser)
nov 2005
Følgere: 163 Biler: 5 Emner: 172 Svar: 12.130
da jeg syntes alle skal have lov til at være på siden.
og jeg bedømme næsten kun ud fra billeder.
DOG er der visse ting, der kan få mig til at afvise
EKS: en standart morfar vogn.
med 5 billede taget i samme vinkel, men med forskelig afstand
og der stå standart i alle felter,
den bliver afvist.
men har man nogen fine billede, så er teksten lidt overflødigt.
sjovt nok er mine biler ikke de kønneste, men der er altid kommet lige ind.
jeg havde en fin bil en gang, som var meget kønner end dem der ligger her nu.
det tog 3 forsøg og få den ind, de andre er komet ind 1. gang
Hvordan stemmer I? (BG oprettelser)