{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
747 visninger | Oprettet:

Sol, hygge & god tone på Bilgalleri.dk {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen

Sommeren er over os, ligeså er kådheden. Vi nyder at opleve at der er gang i bilfolket, bilerne er på gaden og folk hygger sig. Nogle mere end andre.

Der er åbenbart en tendens til at folk hygger sig mere end rigeligt, især med at være efter andre samt nedgøre dem eller kritisere dem her på Bilgalleri fordi de øjensynligt er anderledes.
Seneste eksempel med et par indlæg fra en yngre bruger på Bilgalleri, som fik den store tur fordi hendes indlæg og billede ikke var så godt som mange andre.

Jeg ved simpelthen ikke hvad fanden jeg skal sige men hold kæft jeg skammer mig over at læse hvor meget man kan tryne andre bare fordi man sidder foran en skærm og ikke mødes nede i Netto.

Jeg vil derfor rette en meget klar opfordring til de af Jer brugere, som dagligt bruger timer og atter timer på Bilgalleri og ofte skriver i forum. Prøv dog for ....... at være lidt mere hensynsfuld, svare andre som man gerne vil svares selv og undlade at nedgøre andre bare fordi man selv er af en anden opfattelse.

Vi laver alle fejl, skriver forkert, ligger et dårligt/grimt billede ind eller taster et forkert indlæg men hvorfor skal der sidde 20 brugere og nedgøre vedkommende pga. sin fejltagelse? Hvorfor skal der gøres grin med andre brugere, når disse i en pæn og høflig tone minder folk om at den gode tone bør bevares??

Jeg har absolut ingen respekt til overs for brugere som ik kan holde en prober tone på Bilgalleri.dk. Jeg har ej heller noget til overs for dem, som gør nar af en anden bruger bare fordi denne minder én om, at tonen bør holdes venlig og sober herinde.
Derfor, til dem af jer, som synes det er muntert at skrive kommentarer til andre eller skrive i indlæg uden at ville bidrage med noget konstruktivt, kan I ik sende mig et link til Jeres profil, så sletter jeg den nemlig med det samme!!

Jeg beder Jer alle tage dette alvorligt, huske at vi er her for vores fælles lidenskab (biler hvis I skulle have glemt det) og jeg håber at galleriets mængde af mere erfarne brugere vil hjælpe os/mig/hinanden med at holde en mere venlig stil fremover.

Smut ud i solen eller kør en tur og hyg Jer mens I gør det. Det er vel for helvede det, det hele handler om. Husk at gøre dette på Bilgalleri.dk også !!!!!!!

De bedste hilsner, Anders smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sol, hygge & god tone på Bilgalleri.dk
  • #1   4. maj 2006 Dette indlæg vil blive gentaget i løbet af de næste dage, især til ære for dem, som hurtigt glemmer hvad der nu gjaldt igår.....

• #2   4. maj 2006 og den første der drister sig til at hyle OT for dette vil få svaret at dette vedkommer samtlige brugere på Bilgalleri og derfor ikke bør/kan/skal kunne fravælges...bare for at få formalia på plads.

• #3   4. maj 2006 Det Lyder Sgu Okay Det Der ;O)

• #4   4. maj 2006 smiley ..

• #5   4. maj 2006 Det er med garenti hverken første eller sidste gang sådan et indlæg her kommer frem... Men jeg syntes selv jeg holder god tone, så jeg holder fanen højt og ønsker alle herinde go sommer.!

mvh Jannick

• #6   4. maj 2006 lige præcis.. det kan være det er det der skal til for at folk kan opføre sig ordentligt..

• #7   4. maj 2006 Mitzu/Becks/Dølhus & co>> Ja, det er meget muntert. Men jeg satser på at I fremover prøver at bruge BG som et seriøst site og måske bruger knapt så mange indlæg på ligegyldige underlødige kommentarer.

• #8   4. maj 2006 Det er godt at se at nogle skriver sådan et indlæg... Det kunne ikke siges bedre.. Go sommer til alle

• #9   4. maj 2006 hørt

• #10   4. maj 2006 Ellers så må jeg jo fryse Jer et par gange indtil I fatter at disse kommentarer betegnes som spam og kan bruges som udsmidningsgrund fra Bilgalleri.dk? Er vi enige nu?

• #11   4. maj 2006 Nice.................. endelig!

• #12   4. maj 2006 ja gode somme til alle sidder i 23 grade lig nu smiley

jeg er lig kommer hjem fra dk af jeg jeg har skrive med en her enden en jeg køre og dag jeg kom hjem vis jeg se om det hvad and er det skulle efter hin jeg prøv også og får klar dem at det er ikke det yder det Elle men det ender og det ment jeg .

jeg hvede sele hvor trals det er og blive ned gjort sår jeg får står godt at alle ny brug ikke vil hvad her ene når det sker

• #13   4. maj 2006 Mitzu>> Der er masser af plads til den slags men når det er det eneste en bruger bidrager med, så er min lunte vældigt kort...så hvis du kigger tilbage på dine sidste kommentarer i denne tråd, så tror jeg du skal til at spænde hjelmen ganske alvorligt.

Mvh. Anders

• #14   4. maj 2006 No offence... men lyder mere til at folk opfatter det der er blevet skrevet som en sommer-hilsen og ikke at man skal opføre sig ordenligt... suk..

• #15   4. maj 2006 Kasper>> Ja, det frygter jeg men omvendt, dem der ikke forstår pointen og alvoren i mit indlæg er vist ej heller gamle nok til at skrive på et website. Så det håber jeg at folk vil overveje kraftigt. Men tak for din pointe alligevel smiley

• #16   4. maj 2006 HØRT! OG TAK smiley

• #17   4. maj 2006 Lige gyldigt hvor mange gange, eller hvordan det forkleres, så skal der være nogen der sætter sig på tværs. Det kan der åbenbart ikke laves om på? Og om man smider dem ud gang, på gang, på gang ja det får dem bare til at provokere os yderligere. Det kender jeg da selv fra mange andre internetforums.

Men godt med et "hank op"-emne smiley

God sommer til folket smiley

• #18   4. maj 2006 Anders T

Det er ikke for at sidde og være kritisk hele tiden, men jeg må ærligt indrømme jeg ikke er 100% enig med hvad du skriver.

Jeg syntes du laver nogle gode points, og jeg er enig i langt det meste du skriver, men der er lige 1 ting. Hvis jeg smider en knap så venlig kommentar til en eller anden i et indlæg (er som bekendt sket før), og jeg så får at vide af en 3. bruger, at jeg skal bruge en anden tone, så bliver jeg ret hurtigt irriteret.
    Jeg syntes ikke, at folk som ikke har rettigheder til der, skal løbe rundt herinde og lege politi.
    Det skal med det samme nævnes at jeg ikke er klar over hvilke(t) indlæg der er tale om, men størstedelen af gangene folk flyver i flæsket på hinanden herinde grundet sådanne tilfælde, er fordi en eller anden popsmart fyr lige vil lege politi, og sætter en eller anden på plads, og det får jo, som bekendt, mange brugere til at gå lidt berserker.

Den røde tråd er, at jeg altså tvivler på det var totalt ubegrundet de pågældende brugere begyndte med hvad de nu gjorde, i det pågældende indlæg.

Ydermere,

"Ellers så må jeg jo fryse Jer et par gange indtil I fatter at disse kommentarer betegnes som spam og kan bruges som udsmidningsgrund fra Bilgalleri.dk? Er vi enige nu?"

Det de kom med de 3 var jo bare ganske almindelig sort tale - Er der virkeligt grund til at gå så hårdt til værks lige fra starten?
    Du skriver i dit indlæg "...bare fordi man sidder foran en skærm og ikke mødes nede i Netto."
    Hvis du sagde sådan til en gut du mødte i Netto, helt ærligt, hvordan tror du så sitautionen ville udfalde sig?
    Jeg tror selv du kan se hvad min pointe er der smiley

Alt dette skal _ikke_ forståes som et forsøg på at rette på dig eller prøve at starte en diskution op, men jeg syntes også jeg ville give del i debatten smiley

God sommer

/DanniN

• #19   4. maj 2006 Danni: var det ikke en idé at vide hvad du taler om inden du udtaler dig om en debat du ikke har læst?
    debatten handlede om at folk synes det var helt i orden at svine en 17 årig pige til fordi hun spurgte om folk ikke ville gå ind og se hendes billeder, hun fik af vide fra meget ældre brugere at hun var fed, nasty og det der var værre.. og i denne omtalte debat var det MIG der var den "popsmarte" fyr som skulle lege politimand, og hvor tit har du set mig gøre det?det er altså ikke noget jeg plejer, men det gør mig skide sur at se voksne mennesker svine en teenager til på det groveste...

synes absolut at dette indlæg var nødvendigt!

• #20   4. maj 2006 Emma -

Jeg skrev i mit indlæg, at det med det samme skulle nævnes jeg ikke havde læst det indlæg der var tale om.
    Dog forstod jeg på Anders T's indlæg, at det der var problemet, var at folk var gået løs på vedkommende der bad dem holde en proper tone.

Hvis ikke det er tilfældet, så har jeg misforstået.

Nu er det ikke lige det jeg går og holder mest øje med, hvor tit du har gjort det, men jeg går ud fra det ikke er tit, når du skriver sådan smiley

Det er da også sandt, at det er ret ret ondskabsfuldt sådan noget, og bør helt absolut stoppes, og brugerne som er 'skyldige' bør have en straf for det, men som førnævnt var det ikke det, som jeg forstod var problemet.

Og jeg har aldrig sagt at dette indlæg ikke var nødvendigt smiley

• #21   4. maj 2006 også derfor jeg lige ville informere kort om hvad det omhandlede, så du forstod hvorfor indlægget er blevet oprettet..

• #22   4. maj 2006 Emma -

"Danni: var det ikke en idé at vide hvad du taler om inden du udtaler dig om en debat du ikke har læst?"

Jeg tog det som en provokation, derfor jeg skrev som jeg gjorde.. smiley

• #23   4. maj 2006 Anders T - Vil du ikke lige smide et tegn for du har læst det jeg skrev, så jeg er fri for at poste det i de kommende indlæg? smiley

• #24   4. maj 2006 Hej Danni

Jeg har læst og vil meget gerne kommentere men jeg er til træff, vender tilbage senere iaften....og tak for dit skriv, jeg er ikk helt enig men enhver mening er fin så længe den er seriøs og ærlig!

Mvh. Anders

Kommentér på:
Sol, hygge & god tone på Bilgalleri.dk

Annonce