{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  vw polo rystelser i rat
  • #2   26. maj 2014 Jamen rico har jo aldrig fejlet noget ik ændret på noget seneste 1/2 år

• #3   26. maj 2014 Det kunne også være et fordæk der var sprunget i kassen

• #4   26. maj 2014 Der kan stadig være røget en eller flere vægtklodser af eller som poej skriver en af dine fordæk der er sprunget i kassen..

Har også fået og vide rattet kan ryste hvis en trækaksel er ved og være dårlig.

• #5   26. maj 2014 Nu må I sgu stoppe, eksperter... Dårlig afbalancering kan ikke mærkes ved langsom kørsel. Forkert sporing får bilen IKKE til at ryste. Har du kørt ind i kantsten/kæmpe hul i vejen på det sidste?

• #6   26. maj 2014 438 hk nej det har jeg ik køre den Iøvrigt ret pænt ! Det er heller ik voldsomt blot vis jeg lige havde løsningen og ku fixe det ! Nå jeg slipper rattet ryster det en smule fra side til side det ændre ik køre retning ! Holder jeg med et par fingre kan jeg også mærke det

• #8   26. maj 2014 Altså min fætter havde en golf 2 hvor rattet rystede fra side til side ved langsom kærsel uden og ændre kørselsretning.. Og det var en sprunget kasse i dækket så dækket var blevet skævt...

438HK Biturbo Galant: Der er ikke nogen her der kalder sig for eksperter ud over dig som hentyder du er ekspert ved ironisk og kalde os andre eksperter..

• #9   26. maj 2014 Jeg lever af at bl.a. få hjul til at lade være med at ryste - jeg retter fælge op, skifter dæk og afbalancerer. Så ja, jeg er nok mere ekspert end de fleste...?
    Men ja, du har ret Kenneth, en ødelagt karkasse kan sagtens få bilen til at ryste.

• #10   26. maj 2014 Jeg kan se mit baghjul har været inde og røre kantsten (dog ik fælge) og har resulteret i en mindre bule på yderkanten af dæk hvor dæknavn står ! Men det bagpå ???? Ku det være det

• #11   26. maj 2014 Derfor behøver du ikke og skrive "Nu må I sgu stoppe, eksperter" som om vi er idioter.. Vi prøver jo bare og give hints til hva problemet ku være på Jacob's bil.. Det KU jo være man ramte rigtig så han ku lave det.. Og rammer man ikke problemet har man da i det mindste prøvet og så kunne det jo være man fik hjælp tilbage en anden gang..
    Utroligt at man skal ha sådan en besked bare for og prøve og hjælpe et anden menneske..

Det er svært og sige når man ikke køre den.. Men du kan jo evt. prøve og sætte reserve hjul på og se om det hjælper eller ej smiley

• #12   27. maj 2014 Kenneth

Idioter? Ja, nu du selv siger det.
    Forkert afbalancering vises IKKE ved lav hastighed. Så med den slags "hint" risikerer manden at komme af med op til 500 kroner for en ny afbalancering, selvom det er SLET ikke det, der er problemet? Nå ja, så har man da i det mindste prøvet... Bagefter kunne han tage den et skridt videre og bruge 500 kroner på en sporing, som INTET har med sagen at gøre... Nå ja, så har man da i det mindste prøvet...

Er det dét, du kalder for at "hjælpe et andet menneske"?

• #13   27. maj 2014 Han kan jo også gi 500kr for et sæt hjul for og se om det er en sprunget kasse?
    Man ku også spørge en kammerat om de skulle ha et sæt hjul og ligge som er afbalanceret og ikke er sprunget i kassen for og se om det hjælper..
    Man ku også hvis man har vinterhjul prøve og sætte dem på og se om det hjælper..
    Det behøves ikke og koste penge for og finde ud af om det er afbalencering, sprunget karkasse eller hva det nu ku være....

• #14   27. maj 2014 ...eller hva det nu ku være? Så prøv med sporing... Nå ja, alle har vel en kammerat, som ligger inde med sporingsudstyr, som han gerne vil stille til rådighed for nul kroner.

Kommentér på:
vw polo rystelser i rat

Annonce