{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bil forsikring
  • #2   29. maj 2014 I nogle tilfælde er det lidt billigere, men ikke vanvittigt meget. Udgangspunktet er, at forsikringen prissættes efter brugerens anciennitet.

Fordelen kan være, at hvis du kører galt, vil det ikke stå i din egen historik over skader - og det må man desværre ud fra statistikkerne konkludere, at der er ret stor risiko for.

• Bjerggaards
    Bjerggaards Hjælpe-administrator

Følger: 22 Følgere: 60 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.600
    #3   29. maj 2014 Det vil ikke spare dig ret mange penge, hvis nogen overhovedet, da det vil være din anciennitet der kommer til at tælle + Du optjener så vidt jeg ved heller ikke anciennitet imens, så vil bide dig i røven senere smiley

• #4   29. maj 2014 Men hvad hvis han står som ejer og bruger kan jeg så godt bruge bilen hver dag ? smiley

ps. Det er en klassik bil, ved ikke om det gøre nogen forskel smiley

• #5   29. maj 2014 Nej, det er ulovligt. Du må lejlighedsvis låne dine forældres bil, men hvis du kører i den regelmæssigt, skal du selv registreres som bruger.

• #6   29. maj 2014 bay
    han må gerne stå som bruger, kun hvis han ikke gør det er "ulovligt" smiley
    Jeg blev stoppet i min gamle bmw som stod i mors navn og fik en bøde på 500kr for manglende ejerskifte -.-

• #7   29. maj 2014 ja der er ikke noget til hinder for at din far står som ejer og du som bruger det er meget normalt specielt hvis den bil er købt på afbetaling7leasing mm så står panthaver som ejer men forsikringen bliver stadig sendt til dig da du står som bruger og med din ancinitet på forsikringen
    det klogeste du kan gøre er at købe en bil med så lille motor i som muligt og med en værdi af ca 10 k og så med alm lovpligtig forsikring og så køre ordentlig og eventuelt shoppe lidt rundt i de forskellige forsikringsselskaberen gang om året eller hvis du bor der hjemme kan hæfte dig på dine forældres forsikringer og derved få det billigere

så når du har haft bil nogle år og vil have en dyre/ny bil eller lignende så kan du få en billigere forsikring med kasko

d

• #8   29. maj 2014 hvordan kan man få en bøde af politiet for at køre i sine forældres bil det er jo et mellemværende mellem ens forsikringsselskab og ejeren/brugeren og ikke politiet ?

• #9   29. maj 2014 jeg ved ikke om alka stadigvæk laver det kursus som hedder respekt for fart. det tog jeg da jeg var 18 år og sparet rimelig mange penge.
    det er da et forsøg være at hører dem

• #10   29. maj 2014 Holmstrøm
    Det ved jeg godt. Han spurgte jo så også, om det var lovligt at gøre <i>uden</i> at stå som bruger...

Det koster i øvrigt ingen bøde, hvis man bliver stoppet af politiet.

• #11   29. maj 2014 Hvis man bruger samme selskab som ens forældre kan man som regel spare en del penge ved at få ens forældre til at snakke med forsikrings manden. Som ofte for man 2-4 års anciennitet.

• #12   29. maj 2014 Det er en Opel kadett E 1,3 fra 1986 så det er en klassik bil gør det noget ? smiley

• Kompressor Knud
    Kompressor Knud Hjælpe-administrator

Følger: 4 Følgere: 65 Biler: 1 Emner: 217 Svar: 5.896
    #13   29. maj 2014 få den i dit eget navn, andet kan ikke betale sig

Kommentér på:
Bil forsikring

Annonce