{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
5.775 visninger | Oprettet:

Solfilm - indvendigt eller udvendigt for varmeafvisning {{forumTopicSubject}}

Hej med jer...

Jeg skal hovedsagligt montere solfilm for at holde varmen ude af bilen. Jeg tænkte, at det jo er ruden som optager varmen så det måske er bedst at sætte udvendig for bedste resultat.

Er det bedst at sætte filmen indvendig eller udvendig ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Solfilm - indvendigt eller udvendigt for varmeafvisning
  • #1   30. maj 2014 Skal indvendig

• #2   30. maj 2014 Har lige fået monteret folie i min bagrude idag, det skal sidde indvendig,hvis du sætter det ude, falder det af efter tid, fik jeg afvide..

• #3   30. maj 2014 Ja men tænkte at det ikke gjorde meget det faldt af da det ikke var verdens dyreste men er meget obs på at varmen skal lukkes af så hunden ikke koger.

Tak for svar

• #4   30. maj 2014 Du får ikke minde varme ved at sætte det ude,,, så sæt du det bare inde som man nu skal smiley

• #6   30. maj 2014 Sæt det indvendig og skaf noget 100% klar film til forruderne, hvis du vil prøve at holde mere varme ude. Dog fik jeg at vide i synshallen, at selv 100% klar film stadig var ulovligt foran og kan give en bøde.

Dertil så efterlader du aldrig hunden i bilen, lige meget hvor meget solfilm du har og hvor mange vinduer du har åbne. Den vil stadig koge i varmen.
    Så din hund ville være gladere, hvis du efterlader den ved hundekrogene frem for i bilen. =)

• #7   30. maj 2014 det skal sidde inde, belægninger i en thermorude, energi-rude mm. sidder også imellen glassede (på hus) hvis du sætter det ude bliver det hurtigt ødelagt.

• #8   30. maj 2014 Striden... jeg håber nogne smadrer samtlige ruder i din bil hvis du lukker din hund inde i din varme bil... Uanset hvor meget solfilm du smider i bilen vil den stadig blive varmet for meget op til at din hund kan tåle at sidde i den... Så slip den tanke totalt...

• #9   30. maj 2014 Måske manden bare vil have monteret solfilm fordi hunden skal have det mindre varmt, når den er med ude og køre? Prøv lige at slap af med antagelser og beskyldninger. De fleste mennesker er godt klar over man ikke efterlader en hund i bilen en varm dag..

• #10   31. maj 2014 Til Cody og K9 ... nu kender I mig selvfølgelig ikke men jeg er ekstremt obs på mit "lille" pus velvære .. det er såen at han skal med ned gennem europa her til sommer og forbereder bil til at han har det så godt som muligt ...

Tak for forsvaret Meldgaard - og hvor har du ret...

Kommentér på:
Solfilm - indvendigt eller udvendigt for varmeafvisning

Annonce