830 visninger
|
Oprettet:
golf 2 vand? {{forumTopicSubject}}
min golf 2 smider vand ind i bilen når jeg tænder for blæseren, samt der kommer meget vanddamp ind når jeg ikke har tændt dem, hvor kan slangen sidde som er synderen? tak.
dec 2012
Følger: 19 Følgere: 21 Emner: 49 Svar: 200
nov 2010
Følger: 3 Følgere: 4 Biler: 1 Emner: 56 Svar: 112
nov 2009
Følger: 71 Følgere: 616 Annoncer: 1 Emner: 570 Svar: 15.651
God fornøjelse
mar 2006
Følger: 16 Følgere: 24 Biler: 2 Emner: 439 Svar: 3.637
- 1 stk nyt varmeelement.
- 1 stk spand/bakke/bøtte.
- 1 topnøglesæt 1/4".
- Div. skruetrækkere.
- 2 stk 4-pak RedBull.
- Ca. 2 liter cola.
- 1 stk joint.
- 1 stk iskold øl.
Sådan gør du:
- Start med at kigge på instrumentbordet og klø dig i nakken. Straks herefter bæller du den ene 4-pak RedBull og skyller efter med en halv liter cola. Det giver en masse energi og du springer igang med at skrue bolte, møtrikker og skruer ud. Hele instrumentbordet skal splittes ad. Brug spanden til de løse bolte, så de ikke bliver væk... Når du tror at alle skruer er ude, og din puls ligger på ca 278, vil du opdage at instrumentbordet stadig sidder fast. Din frustration gør at du er ved eksplodere og vil give op. Her ryger du din joint, så du falder lidt ned igen og får en mere rolig tilgang til opgaven. Og pludselig dukker de sidste skruer op.
Ud med elementet og i med det nye. Så vender du retningen på skraldenøglen og skruer alt i igen. Her skylles jævnligt med cola, for at holde tempoet lidt oppe.
Når den sidste skrue er i og kølersystemet er udluftet, tager du den meget velfortjente, iskolde øl!
nov 2006
Følger: 19 Følgere: 18 Biler: 2 Emner: 2 Svar: 48
Tjek evt: http://golf2.dk/index.php?action=guider&do=vis&guide_id=167
jan 2003
Følger: 8 Følgere: 7 Biler: 5 Emner: 75 Svar: 638
golf 2 vand?