{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Swift
  • #1   17. jun 2014 Gearkassestøj.. Men google lidt eller søg i forum, det står her i de det hele tror jeg.. Der er flere punkter

• #2   17. jun 2014 Vær opmærksom på om bilen er selvoprettende, jeg havde en fra 05 den låste lidt i styretøjet, man skulle hele tiden have fat i rattet og hjælpe den med at køre lige. Jeg blev aldrig glad for den bil!

• #4   17. jun 2014 Det nu så meget sagt, altså jeg har skruet på de kasser i 4 år, og det er altså ikke noget i det du siger... Ja, der er OGSÅ problemer med deres gearkasser, men det har der altid været både på ignis, swift, wagon osv. Men der er ikke noget med det "kun" holder 100.000km. Nogle køre 40.000 andre køre 200.000. Det bunder i måden du køre på, og om du husker at få skiftet gearolie for hver MAX 45.000km gerne 30.000km. Det er som regl heller ikke gearkassen der dør, det er "kun" lejer. Det er ikke fordi der er ret mange ben i at skifte dem, selvfølgelig hvis man har lidt forståelse for det, det klart.

• #6   17. jun 2014 Suzuki siger 45.000 i interval, men ja, alle mærker og modeller har deres svagheder.

Kommentér på:
Swift

Annonce