{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.635 visninger | Oprettet:

hallo sælger vågn nu op {{forumTopicSubject}}

kan det virkelig passe at næste lige meget hvad for en bil jeg kigger på så står der ikke hvad det er for en motor. skriv nu forhelvede hvad motor der ligger i er lige glad med din 10 tommer xzound eller du har prøvet at polere bilen kom nu med nogle fakta vi kan bruge til noget


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hallo sælger vågn nu op
  • #1   18. jun 2014 Er du lidt sur idag ?

  • #2   18. jun 2014 Slå nummerplade op og find ud af det selv hvis du kan komme til det smiley

  • #3   18. jun 2014 tag lige et kig og se hvor mange der ikke skriver motor infor om ders bil hver 3 eller sådan noget


  • #4   18. jun 2014 Synd for dig at der ikke skal mere til før du bliver tøsesur

  • #5   18. jun 2014 *i dag

  • #6   18. jun 2014 det er da utroligt helt ærligt folk bliver sur og fornærmet hvis man skam byder men det må man da forvente når sælge kun vil bruge 35 sekunder af sin kostbar til på sin annonce

    sælger
    ved det ikke
    er dum
    eller bare lige glad


  • #8   18. jun 2014 Forstå ikke hvorfor sælgere ikke skriver basale ting som. Motor. Udstyr. Og stand i deres annoncer.
    Ofte er det bare
    "sælger denne super fede vogn" pris osv må man selv gætte


  • #9   18. jun 2014 Jeg er fuldstændig enig med trådstarter.

    Hvis man er interesseret i at sælge sit lort, kan man sgu godt sætte 10 minutter af til at lave en ordentlig annonce.

    Ellers fortjener man ikke at få noget som helst solgt..


  • #10   18. jun 2014 Folk er bare helt blanke, halvdelen af annoncerne herinde står der heller ikke noget om årgang, kilometer osv. alle de info der egenligt er noget værd?

  • #11   18. jun 2014 Og det er ikke kun ved biler, tjek 70% af de fælge der er tilsalg herinde, BBS kopi sælges.. også et billed, ikke noget om str. bredde, ET, med uden dæk osv. Man skal måske bare ikke forvente folk bruger deres hjerne :DD

  • #13   18. jun 2014 folk er ligeglade, fuldstændig ligeglad. For hvis du er interesseret i noget ringer du med det samme og bruger ikke din tid på og skambyde eller spørge om dumme ting. Det allerførste man skal er og gribe knovlen og ringe og spørg om det man er i tvivl om. Det er jo ikke alle som sidder med internettet klistret op af arme og ben konstant!

  • #14   18. jun 2014 "Knovlen" - ha ha, god humor smiley

  • #15   18. jun 2014 Thorsten: hvorfor skal man spilde sin egen, og sælgers tid på at ringe på f.eks et sæt fælge for at finde ud af det er 4x100 og ikke 5x100 som man skulle bruge, havde det ikke været lidt smart hvis sælger nu brugte 30 sekunder på det når man alligevel laver annoncen?

  • #16   18. jun 2014 4x100 og 5x100 kan man tydeligt se ud fra et billede, men sådan noget som 4x100 og 4x108, det er der min lunte forsvinder helt smiley

  • #17   18. jun 2014 Ja hvis bolthullerne er synlige ;)) Der findes alligevel en den fælge med centerkapsel på ;)) Det var også bare et exempel smiley

  • #18   18. jun 2014 Det self. rigtigt nok med centerkapslen, dem møder man os et par af smiley

  • #19   18. jun 2014 Men det der stadig pisser mig mest af, er dem der skriver "VOLDSOMT NEDSAT!" eller "NU SAT 10K NED"..

    Fat nu at du ikke er en butik. Du kan ikke holde udsalg. Hvis du er nødt til at sætte den ned, var den ikke det værd du først havde håbet på. Lær at leve med det. Eller idet mindste lad vær med at skilte med at ingen vil købe dit lort til din lortepris..


  • #20   18. jun 2014 nuuuuurh

  • #21   18. jun 2014 ja pyller-pyller er der simpelthen så meget af herinde. Men hvem siger alle brugere herinde ved hvad krydsmål eller ET mål deres fælge har eller ved hvordan de ser det? Der følger jo ikke en teori prøve med når man opretter sig som bruger. Så det må I jo forestå admins til næste ´´byggemøde´´.

    Og så kunne i jo forestå og få oprettet en kategori i forummet som hedder ´´pyller-pyller´´´.


  • #22   18. jun 2014 Utroligt at Bilgalleri skal være det eneste useriøse bil-forum.. Der burde jo bare være en IQ test ved oprettelse? Alt under 50 bliver bare ude i stalden hvor i hører til.

    ALLE andre steder er man fri for dumme mennesker som skulle have hjælp bare for at tænde computeren.

    "Hvorfor siger min bil en mærkelig lyd? Den gjorde det ligepludselig"
    Hvilken bil og hvilken lyd?!
    "Min Golf 2 1.nærig er for langsom, kan man lægge en VR6 med turbo og kompressor i den og skal den så synes? Og hvad er en kompressor forresten?"
    "Hvilken farve synes I jeg skulle male MIN bil?"
    "Hvordan får man billetter til DHB? Og skal man have sit eget coke med?"

    Jamen.. Argh..


    Misforstå mig ikke, jeg er generelt et meget positivt menneske smiley Men til tider undrer man sig over at visse brugere overhovedet formår at påklæde sig selv om morgenen..


  • #23   18. jun 2014 synd og sige men nu er bilgalleri brugere jo ikke for pro-folk. så skulle du hellere melde dig ind i et mere specifik forum indenfor din interesse. fx powerpage eller vag.com

    Men vi kan da sakkens snakke om turbotøven, spooltid, megasquart, commen rail, wolf 3d, ekstra gear i getrag 240, kompresion vs ladetryk, men så skal du jo os selv vide noget om det!


  • #24   18. jun 2014 #23 Det handler jo ikke om at vide alt om alt. Men at tænke og undersøge sagerne selv inden man udtaler sig eller spørger om det.

    Det med at der ikke findes dumme spørgsmål, kun dumme svar.. Det modbevises dagligt herinde.

    Men nu handlede emnet ikke desto mindre om annoncer og jeg beklager mit sidespring smiley

    Til det vil jeg sige, at det stadig er utroligt at Bilgalleri er det eneste useriøse bil-forum. Men ser f.eks. ikke en annonce på Vag-Cars med et billede af en stak radioer, forstærkere og højttalere og teksten "Blandet and(!)læg fra mine gamle biler. Byd på det"

    Så har man da mere end almindeligt for meget fritid hvis ens første instinkt er "Jeg ringer da lige til stodderen, han lyder som en reel fyr. Så finder vi nok ud af noget fornuftigt"

    Man ringer kun fordi man tænker "Han lyder da noget dummere end den kat jeg havde, der sprang ud fra 7. sal. Jeg tror sgu lige jeg prøver at tage røven på ham, for det er tydeligt han ikke aner hvad hans tyvekoster er værd"


  • #25   19. jun 2014 Thorsten : ja det åbenbart for meget at forlange at folk ved hvad de sælger eller hvad? Hvis du ikke ved noget om det du sælger, så må man undersøge det, eller lade vær med at forsøge at sælge det.

  • Unknown
    Unknown Tilmeldt:
    nov 2013

    Følgere: 2 Emner: 5 Svar: 876
    #26   19. jun 2014 Bilen har kørt 584000KM kan ikke mærkes, kører som ny! .. Yeeeeeeees

Kommentér på:
hallo sælger vågn nu op

Annonce