{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.809 visninger | Oprettet:

Ford Mondeo mk3 starter ikke. {{forumTopicSubject}}

Halløj bg.
Håber der er en eller 2 der kan hjælpe mig her.
Har den dejlige ford Mondeo mk3 2.0tdci som jeg har skiftet ventildækselparkningen samt svinghjul og kobling efter jeg har samlet den kan pisset ikke starte tænkte det var pga. Jeg havde haft dysse rørene af og tørnede derfor motoren uden held. Den kan starte og køre på startgas og køre fint men kan ikke start af sig selv. Den har lag 1 fejl som siger at styrreenheden er defekt. Meeeeen tvivler. Da jeg havde tester på var batteriet næsten dødt men havde boostet på og kunne slette fejlen.
Håber lidt der sidder en som har en lille ide om hvorfor denne ford ikke vil starte?
Skal lige siges at fejlen ikke kom igen efter at boosteren kom på.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ford Mondeo mk3 starter ikke.
  • #1   18. jun 2014 Hvor længe har du kørt på start gas,? Havde en hvor jeg havde skiftet dyse den sku jeg holde i gang med start gas i mange minutter inden den kørte ordentlig

  • #2   18. jun 2014 Har prøvet 5min og så kunne den gå i tomgang men reagerede slet ikke på speederen

  • #3   19. jun 2014 Hej.
    Lige præcis på mondeo mk3 tdci findes der 2 typer svinghjul!!!!
    Det skiller en gang i år 2004, smider du et 2003 svinghjul på en 2005 mondeo kan den ikke starte og omvendt!
    Toppunkts føleren sidder forskellige steder på de 2 typer svinghjul og det er derflr meget meget vogtigt man får det rigtige svinghjul til sin mondeo!!!
    Hvis du har et reservedels nr eller en faktura eller andet hvor du kan fide ud af hvilket svinghjul du har fået, så ville jeg helt klart starte min fejlfinding her.

    Mvh simon j


Kommentér på:
Ford Mondeo mk3 starter ikke.

Annonce