{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
864 visninger | Oprettet:

Skole praktik automekaniker {{forumTopicSubject}}

Nogen der aner hvornår man får at vide om man kan komme i skole praktik efter man har bestået grundforløbet som automekaniker. Er det ved det første møde du bliver kaldt til ang skole praktik? Da jeg har en lære plads på hånden ved landbruget så ville være rart og vide i dag smiley håber der nogen der kan hjælpe smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Skole praktik automekaniker
  • #1   25. jun 2014 snak med din lære/vejleder... de bude vide det.

• #2   25. jun 2014 Du får tilsendt et brev hvor der vil stå om du har fået en af pladserne eller ej.

• #3   25. jun 2014 Da jeg fik plads i skolepraktik fik jeg besked dagen efter grundforløbseksamen. Der efter gik der så en måned hvor man skulle søge lærerpladser og efter den måned kommer man i praktik.

• #4   25. jun 2014 Hold dig fra skolepraktikken, det er ren misbrug af arbejdskraft, ved ikke hvor vild du er, efter at arbejde til max 43 kr i timen, så når du har en læreplads på hånden så ville jeg personligt springe på den smiley

• #5   25. jun 2014 Kim M : 43 kr og en uddannelse er da bedre end ingen ting, lønnen er jo sat efter at man skal søge læreplads og ikke bruge det som et sted at være bare fordi man er doven.

• #6   25. jun 2014 Anders t: var det til det fælles møde i blev kaldt til? Er vi indkaldt til på mandag

• #7   25. jun 2014 hvor henne i landet skal du i skolepraktik
    men ellers kan du ringe til dem eller snakke med din lærer
    ellers tag til det møde du er indkaldt til på mandag og så får du de sidste ting afvide der

• #8   25. jun 2014 Der ventede vi ca. 15 elever uden for hvor så én enkelt kom ind af gangen og høre om man var kommet ind.

• #9   25. jun 2014 Skolepraktik er noget lort, spild af tid vil jeg næsten sige.
    Du lære ikke rigtig noget, og ja... Sådan er det ihvertfald i Nordsjælland smiley

• #10   25. jun 2014 Kasper O : Hvor får du dine facts fra ? Skolepraktik foregår jo ude i en virksomhed præsis som en læreplads fra 7:30-16.00 hver dag medmindre skolen ikke kan finde en plads til dig. Den eneste forskel er lønnen.

• #11   25. jun 2014 Du ska' ikke være bange for ikke at få en plads - Vi fik at vide vi skulle være heldig hvis der var plads til Os (2), om at få os en skole-praktik-plads. Men, da vi kom frem, og sad med 'klassen', var vi 10, hvor vi fik at vide klasserne er på ca. 20 stks - Hvert fald i Aarhus smiley

• #12   25. jun 2014 Anders T.

Jeg har været der.
    Skolepraktik er ikke nødvendigvis ude i en virksomhed, vi har et "værksted" på skolen, hvor man er i praktik og servicere lærenes biler, og ikke udefra kommende biler. Der var ikke nok arbejde til nogen.

Når man kommer ud i praktik er det jo fint nok, det er jo som en "læreplads"
    bare dårligere betalt.

• #13   25. jun 2014 Nu har jeg en ven der er i skole praktik i Aalborg og der lave de nu en masse da det ikke kun er lærens bil der kommer men elevernes biler kommer os og så kommer der ind i mellem os ude fra kommende biler smiley

Kommentér på:
Skole praktik automekaniker

Annonce