{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.989 visninger | Oprettet:

Taksator på totalskade af sjælden bil {{forumTopicSubject}}

Hej Bilgaller.

Jeg har totalskadet min MG ZR 105 facelift fra 2006, og har haft taksator på den.
Han har ikke totalskadet den pt, han mangler stadig prisen på delene, men hvis vi skulle snakke værdi, ville han bedømme den for at være 45000, men han sagde at han ikke havde noget at ha' det i.

Hvad skal jeg bruge det til? Jeg mener at bilen er 70-80 hver.

Det er jo ikke lige en bil man finder andre af tilsalg, hvordan finder jeg en fornufting pris på den?
Og kan jeg takke nej tak til 45000, hvis det kommer til at den bare skal udbetales en kasko?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Taksator på totalskade af sjælden bil
  • #1   29. jun 2014 Der er en Rover 25 med 63000 km til 24500 på bilbasen.dk
    Godt nok en 2001'er, men ellers er det vel samme bil..?

• #2   29. jun 2014 faceliften ændrede den en hel del.. og ja, den er lige 5 år nyere

• #3   29. jun 2014 bed ham finde en tilsvarendene... evt. import fra udlandet leveret til dig synet og indreg. med plader...

ellers siger du bare at du vil ha XX.XXX.

Du kan SAGTENS sige nej det beløb han kommer med, så går den over til en anden taksator som så skal bedømme det/den. er du uenig med ham, så klager du til forsikringen som så vurdere sagen. er du ikke enig med forsikringen klager du til et ankenævn for forsikringer. der tager de så stilling til din klage. får du ret skal forsikringen rette sig efter dem, får du ikke ret kan du tage sagen videre til retten, med eller uden advokat, det bestemmer du selv.

• #4   29. jun 2014 Okay, super, tak for info!

• #5   29. jun 2014 Bed om en overtaksator så bliver ham den første sat ud af spillet og den nye der sætter prisen .kan også være en sats . Men har kun hørt om bedre priser

• #6   29. jun 2014 Jeg fik 17000 kr mere du vil blive bedt om at sende din reg attest til dem for at de kan udbetale penge til dig ikke før de har den er det deres bil .du kan evt købe bilen tilbage af forsikringen

• #7   29. jun 2014 har sendt reg attesten

• #8   29. jun 2014 Hvad gav du for bilen, og hvornår købte du den?

Hvorfor har de allerede reg attest hvis bilen ikker meldt øv bøv?

Kommentér på:
Taksator på totalskade af sjælden bil

Annonce