{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
867 visninger | Oprettet:

skoda oktavia 2005 og opefter {{forumTopicSubject}}

hej kloge bil folk jeg har et sprøgsmål som i måske kan hjælpe mig med jeg ser på ny bil og har set lidt på en skoda oktavia 1,9 tdi fra årgang 2005 men jeg har fået afvide af en af der er problemer med indsprøjtningsdyser er det noget nogen her inde kan lægge gænkendene til det har i oplevet det tit eller aldrig jeg har en oktavia fra årgang 2000 nu så vil gerne blive ved med at have oktavia vis jeg kan uden der er for mange fejl ved dem håber i kan svare mig på det så bliver jeg glad og måske lid mere klog hvem ved

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  skoda oktavia 2005 og opefter
  • #2   6. jul 2014 okej skal det betyde at vis de bliver skiftet eller er skiftet så får man ikek problemerne igen eller de et tilbage vænnede problem det er en henholdsvis 2006 og 2007 jeg har mest kik på pejlstængerne er det også noget som kommer hele tiden på dem vil helst ikek have en problem bil den skal bruges til slæbe arbejde campingvogn og hestetreiler

• #3   6. jul 2014 Vil sige at 105hk 1,9tdi ikke har problemer med dyser, hvor har du det fra Svend, min touran har gået 234000km med de org. dyser. Motoren i den Octavia er en 1,9 tdi bkc, den eneste generelle der er med dem er slidt knast og løfterer, svinghjul og tandempumpe. Den eneste model af 1,9 jeg har set billeder af der døjer med plejlstænger bls versionen. Inde på vagcars kan du læse meget mere om octavia.

• #5   6. jul 2014 De eneste vw tdi modeller, der virkelig døjer kraftigt med dyse problemer er 2,0 tdi pd modellern, men 1.9 tdi er langt bedre. Men det med plejllejere er kun noget der følger med bls versionen, har set billeder af et par havarerede bls'er. Hvor krumtappen var knækket, en hvor en dyse var gået i stykker og havde brændt hul på stemplen. Men de nye tdi cr motorer er sku mesterværker i forhold til.

• #6   7. jul 2014 vil det sige jeg roligt kan købe sådan en som den her http://www.biltorvet.dk/Bil/Forhandler/Skoda/Octavia/Combi-1-9-TDI-PD-DPF-Ambiente-105HK-Stc/106917 eller hvordan skal jeg forstå det

Kommentér på:
skoda oktavia 2005 og opefter

Annonce