{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.135 visninger | Oprettet:

GROVE vinter dæk til hiace {{forumTopicSubject}}

hej !
jeg skal ud og se på nogle vinter dæk til min hiace det er 15 tomemr helårs dæk der sidder på nu, men da jeg køre rigtig meget om vinteren skal det virkelig være grove vinter dæk der skal være på.

hvad er godt og hvad er skidt ?
kender i nogle gode nogle ?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  GROVE vinter dæk til hiace
  • #1   22. jul 2014 er sådan noget her lige kras nok som vinter dæk eller ?

http://www.nordkystens4x4.dk/shop/4-stk-15x7-4068p.html

• #5   23. jul 2014 good year ultragrib

vinterdæk skal ikke være grove.. de skal virke..

mudderdæk skal være grove..

men går ikke udfra at du skal ud og køre terræn med din hiace da den bil står håbløst fast på alt hvad der hedder varm tør asfalt.

• #6   23. jul 2014 altså selvølgelig skal den da stå fast om vinteren men den skal hellere ikke kunne sidde fast i en hunde lort ?

• #7   23. jul 2014 En baghjuls trukket kassevogn skal have grove vinterdæk.! Tro mig har kørt i Hyundai H1 og nu en vito 122 og det kan være umuligt at komme frem om vinteren.. Men min dækmand solgte mig nogle bridgestone W800 mener jeg de hedder, de er meget grove og har været rigtige gode synes jeg..

• perunimog
    perunimog Tilmeldt:
    maj 2012

Følger: 2 Følgere: 4 Svar: 106
    #8   23. jul 2014 Vi har i mange år kørt Mercedes kassevogne,sidst en Sprinter 312D.Kørte hele året med ret grove dæk,da man ellers let blev hængende på bare en våd græsmark.Om vinteren blev der monteret en kasse med sand bag hver hjulkasse,vel ca 100 kg i alt,og tro mig,virkningen på sne betød næsten mere end dækkene .Hvis man alligevel blev hængende på is f.eks.var sandet rigtig godt at have.

• #9   23. jul 2014 min mester har en Hyundai h1 og sidste vinter da han havde trailer på var hele vogntoget ved at skride ud da han hele året køre med helårsdæk, så det tror jeg ikke lige det bliver til på min hiace men EMIL har du et link til de dæk der ?

• #10   23. jul 2014 Næ det har jeg ikke, købte mine hos Ivar jensen i farum, men prøv bare at google bridgestone W800 så kommer der flere webshops op.. Jeg har været fint tilfreds med dem.. Havde dem både på min H1 og nu på Vito'en..

• #11   23. jul 2014 men jeg tænker at man sidder i fast med de grove dæk på men hvordan ligger de på vejen ? skøjter den bare rundt eller ?

har også lige et spørgsmål til jeg skal have nye stål fælge til hvad kan det koste med e der w800 og nye stålfælge bare ca. pris 5000kr. 7000kr. 8000kr. ?

• #12   24. jul 2014 Nej synes de står fint fast på tør vej, de støjer lidt mere men ikke noget der genere.. I forhold til vejgrebet klarer de fint at få overført de 224Hk/440Nm som min vito har til vejen..
    Jeg mener jeg gav omkring 6000 med 4 stålfælge og 225/60-16

• #13   24. jul 2014 okay jeg skal nok også have nye stål fælge men tror jeg bruger de gamle til dette her års vinter dæk og så nye fælge på sommer dækkene.

• #14   24. jul 2014 men altså jeg er lige glad med at de larmer

Kommentér på:
GROVE vinter dæk til hiace

Annonce