1.143 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 21 Svar

annoncer på dba annoncer på dba

er det meget normalt at man får trusler på dba idag
for noget tid siden satte jeg en bil tilsalg derinde med en def motor til 6000kr og fik mange beskeder om den kun skulle koste 1000kr og var en perker fordi jeg skulle have 6000kr og mange af beskederne kunne jeg ikke læse da dba slettede dem da de var for grove

nu har jeg lige sat en anden bil tilsalg og straks har jeg igen fået en besked som dba har fjernet før jeg kunne nå at se den

nu har jeg næsten brugt dba i 20år og er det noget man skal igennem hver gang skal jeg da aldrig sælge noget der mere
er der andre der har prøvet det

RENAULT SCENIC E-TECH ELECTRIC - DIT VALG!
Slå lyden til
00:00
/
14:20
LIVE

NOW PLAYING

TOYOTA LANCERER SEKS NYE ELBILER!

NOW PLAYING

VW ID.4 GTX - OVERRASKER!

NOW PLAYING

TIL WAGRAIN OG HJEM I HALLES MINIBUS!

NOW PLAYING

MIN BMW E30 FÅR NY CHANCE

NOW PLAYING

NOW PLAYING

BYD TANG ER IKKE HELT FÆRDIGBAGT!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

STATUS PÅ MIN BMW E30!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

TOPFART I VW ID.3 GTX!

NOW PLAYING

ALFA ROMEO JUNIOR - NOGET ER GALT!

NOW PLAYING

BYD ATTO 2 - OVERRASKER STORT!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

AT ANMELDE EN SPRITBILIST!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

NOW PLAYING

MERCEDES-BENZ G 580 - 100% ELEKTRISK G-KLASSE!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

NY TESLA MODEL Y

NOW PLAYING

NOW PLAYING

POLESTAR 4 MED 1900 KG PÅ KROGEN!

NOW PLAYING

I AUDI A5 AVANT TIL ST. ANTON!

NOW PLAYING

KAN MIN BMW E30 REDDES?

NOW PLAYING

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Min tørretumbler skal tilsluttes en kontakt. Den skal løftes ned af vaskemaskinen og løftes op igen. 800 kr.
  • Ophæng af 2 spejle + en lampe 1.090 kr.
  • Strøm under min vask 750 kr.
  • Opsætning af svævehylder og billeder 500 kr.
  • Mit toilet tager ikke nok vand ind 1.200 kr.
  • Take down chandelier and a wall lamp 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  annoncer på dba
  • #1   31. jul 2014 Aldrig prøvet.

• #2   31. jul 2014 Heldigvis har jeg været forskånet for det....

• #6   31. jul 2014 ja de jeg ikke kan læse er osse pigenavne synes bare det er nogen underligt noget vis jeg ser noget jeg synes er for dyrt prøver jeg da bare at finde noget andet sidder da ikke og sviner folk til

• #7   31. jul 2014 Jeg sviner altid folk og deres annoncer til. Det er bare den bedste måde at gøre forretning på hvis du spørger mig.

• #9   31. jul 2014 Har lige været en større omgang salg igennem på dba, men 17-18 forskellige annoncer. Det er et helvede. Jeg er ikke stødt ind i så mange ubehagelige kommentarer, men wauw hvor er folk bare useriøse og spilder ens tid i store mængder, for så aldrig at svare tilbage igen. Respekt for andre og deres tid er der ikke meget tilbage af derinde...

• #10   31. jul 2014 Har været ude for skambud, men er aldrig blevet svinet til af byder, og giver Daniel ret, det er blevet meget useriøst derinde, både købere og sælgere, man kan da i det mindste svare når nogen spørger til eller byder på annoncerne, havde budt og forespurgt på flere annoncer derinde hvor sælger aldrig har svaret tilbage..

• Rasmus H
    Rasmus H Tilmeldt:
    mar 2007

Følgere: 5 Emner: 39 Svar: 1.381
    #11   31. jul 2014 Jeg har en enkelt gang prøvet, at dba slettede et indlæg, og det var vist også
    et pigenavn..

Ved ikke om dba er mere useriøst, end f.eks gul og gratis.

Der kommer mange henvendelser, og man kan såmænd blive enige om tid og sted og pris, men så hører man ikke mere fra køber.

Men ok, nogen af de sælgende, kan være ligeså store fjolser.

• #12   31. jul 2014 Jeg bruger meget DBA, og jeg har ikke haft problemer. Udover selvfølgelig folk som mener de kan byde 40% af den pris jeg har sat. Selvom jeg informere dem om at det er et salg, og ikke en auktion jeg har gang i, så forstår de det ikke.

Og dette er primært af folk med udenlandsk navn.

• #13   31. jul 2014 Jeg har prøvet den 25/7 at et inlæg fra en rita b var slettet så jeg ikke kunnne læse det, men hver gang jeg har en bil til salg kommer der en sms fra en udenlansk bandit som spørger om jeg har min bil tilsalg og de er intresseret i den, det er typisk for bil annoncer på dba

• #14   31. jul 2014 har aldrig prøvet det før :S

• #15   31. jul 2014 Løsningen er meget nem på dette problem! I skal bare fjerne fluebenet i kommentarfeltet når i opretter annoncen. Så er alle henvendelser på mail, SMS eller folk der ringer. Så er 97% af alle henvendelse seriøse. Man får ikke så mange henvendelser, men dem man får, de mener det. Og man slipper for en masse fnidder! Har solgt en del ting på dba gennem årene og har altid gjort dette.

• Allan
    Allan Tilmeldt:
    mar 2014

Emner: 23 Svar: 514
    #16   31. jul 2014 Jeg har endnu ikke prøvet noget ligne, som TS spørger om..
    Men, synes tit de annoncer hvor folk vil sælge noget' er meget mangelfulde med oplysninger. Det er vel også, at spilde køber tid, når de skal spørge ind til hvilken varer de vil sælge.

• #17   31. jul 2014 Henrik H: Ja netop en ting som en simpel tilbagemelding er noget af det jeg synes er underligt at man ikke kan gøre. 2 gange har folk skrevet og spurgt på en bestemt ting om den var solgt. Så har jeg svaret nej, og så hører jeg aldrig fra dem igen. Det giver jo ingen mening.

J.C. Ja de SMS'er har jeg også fået. Men dem kan jeg bedre forholde mig til, for det er jo tydeligt scam/spam. Tror det kommer automatisk på annoncer over en bestemt pris.

• #18   31. jul 2014 Fjern bud og chat til at starte med....

Skriv af folk kan ringe hvis de vil købe.....

Sæt evt. et fast nummer på annoncen hvis du har muligheden...

Så har du sorteret en del fra..... for hold da kæft hvor er der mange useriøse der skriver alt muligt lort....

Hvad angår folks bud, kan man jo tage imod dem eller afvise budet, men blive sur over at folk skambyder ser jeg ingen grund til...

Så hvis folk ikke er seriøse nok til at ringe og aftale tid for evt. fremvisning er de i mine øjne useriøse, når man har lagt billeder på sin annonce og info, må folk sgu komme og bese varen, og ikke byde via nettet...

Hvis jeg får en sms skriver jeg bare retur at de kan komme og se varen, da vi ikke alle har samme mening om en vares stand, uanset hvad det er.... smiley

• #19   31. jul 2014 Har netop oplevet det samme, har 4 Volvo alufælge tilsalg der inde og der er et kvinde navn der har skrevet en kommentar som DBA har fjernet.. mega mærkeligt.

#5.. det er sku også Rita B der har skrevet til mig.. smiley

• #20   31. jul 2014 har prøvet det med en Audi jeg satte til salg.... skal snart sætte endnu en bil til salg så nu må vi se hvad der sker der

• #21   31. jul 2014 Mødte sgu en useriøs sælger i går...havde kig på nogle vægtskiver. Han ville have 160kr. for 8stk.

Skrev til ham at man kan få dem til 14kr. stk, og hans svar var: "nej, de koster 16kr. stk. altså ville du kunne få 8 nye for 157kr. med fragt."

Hvorfor fanden skulle jeg så ville betale ham 160 for 8, og tilmed selv skulle hente? smiley

• #22   31. jul 2014 Mange af de slettede besker er spam fra udenlanske "købere"

det der trick med at overføre for meget og få differencen tilbage.

• Bjerggaards
    Bjerggaards Hjælpe-administrator

Følger: 22 Følgere: 61 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.623
    #24   31. jul 2014 Rita B er også "personen" som har fået slettet en besked eller 2 på mine dba annoncer.
    Men er desværre "tit" ude for at blive underbudt, selv om priserne er under hvad de normalt står til..

• #25   31. jul 2014 Dba skriver hvis man ikk har givet en rigtig pris må de slette annonce

• #26   31. jul 2014 slå altid chat fra..

og ellers gør som mig, skriv ok til deres bud. så ringer de og vil have adressen,. osv. og når de så virkelig spørger om du vil sælge til denne pris siger du bare nej da, skrev bare ok til jeg havde set dit bud. :-)))) elsker at pisse de ikke dk af.

Kommentér på:
annoncer på dba

Annonce