{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.420 visninger | Oprettet:

Prisstigninger hos Volkswagen? {{forumTopicSubject}}

Hey Bilgalleri. smiley

Jeg har en stor forkærlighed for Volkswagen, da de mærke har eksisteret som det eneste mærke i min familie i flere generationer.

Jeg har siddet og kigget på den nuværende Golf GTD (5-dørs) på Volkswagens hjemmeside og fundet en pris uden yderligere ekstraudstyr og eksklusiv levering på 485.393 kr.

Den pris lyder i og for sig vel fin nok, men hvis man nu kigger videre på VAG-gruppen og især Audi som altid har været den dyrer del af VAG-gruppen får man sig lidt af en overraskelse ifølge mig.

En tilsvarende model med samme motor, altså AudiAudi A3 Sportback Attraction som i princippet altid har været den dyre af de 2. For Audi'en uden yderligere ekstraudstyr og eksklusiv levering slipper du 397.872 kr.

Dette udgør en difference på de 2 biler på 87.521 kr.

Ja Golf har muligvis lidt mere lækkert udstyr fra standard, men det opvejer ikke i nærheden af de før omtalte 87.521 kr.
Bilerne er mere eller mindre identiske med styling, interiør og andre små dele som forskelle men i bund og grund samme bil.

Er jeg den eneste der undre mig over de her prisforskelle der er opstået hos VAG-gruppen og betyder det fremadrettet prismæssigt at indenfor de mere almindelige personbiler at Volkswagen skal være det dyre mærke af Audi, Seat, Skoda og Volkswagen selv?

Andre der undre sig over lignede?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Prisstigninger hos Volkswagen?
Kommentér på:
Prisstigninger hos Volkswagen?

Annonce