{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
941 visninger | Oprettet:

Ros til Bilgalleris brugere for den gode tone!!! {{forumTopicSubject}}

en stor ros herfra (og fra Bilgalleri.dk iøvrigt) for at galleriet samt Forum generelt bliver ført og benyttet super flittigt og i en god tone. Der har været gentagne diskussioner herinde om hvorvidt tonen har været dårlig og at atmosfæren har været skidt.

Jeg vil vende den rundt og sige at jeg synes det er blevet væsentligt bedre. Det lader til at folk hygger sig selvom der stadigt er lidt bøwl hist og pist. Vi er af den holdning at det ikke skal være de få der ødelægger det for de fleste. Derfor er det virkelig fedt at mærke folkets opbakning samt at der er stemning for at det skal være fedt at være på BG!

Alt i alt ros herfra og håber den gode stemning fortsætter. Det vil jeg /vi i hvert fald gøre vores for og jeg håber at alle galleriets brugere vil være med til dette.

God vind derude, nyd det fede sommervejr, kør forsigtigt og hold den gode stil herinde.

De bedste hilsner

Anders

PS: Og en lille hyggelig henstilling vedr. biler: Til ham, der kørte en Toyota RAV4 på Ballerup Boulevard igår kl. 23:15 iført høj musik, bagvendt cap og en sød trunte på forsædet...ærgeligt du kom sidst til næste kryds hva'? Don't fuck with the oldtimers smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ros til Bilgalleris brugere for den gode tone!!!
Kommentér på:
Ros til Bilgalleris brugere for den gode tone!!!

Annonce